Gå til innhold

Femundsmarka, igjen.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal til Femundsmarka igjen i år, kanskje(muligens utsatt pga gåsjakt).

Jeg var der i 2008 i starten av August og fikk et fantastisk vær og opplevelser. Jeg satte avgårde med kano i Käringsjøen og satte kursen mot Revsjøen, gjennom Rogen og diverse småvann. Jeg jobber på sjøen og har derfor 1 måned hjemme og en måned bort. Jeg vil derfor ta meg bedre tid til å kunne oppleve mer av naturen dvs. prøve litt andre fiskevann enn de jeg padler i..

Jeg kommer også derfor til å sette av dager der hvor jeg setter ifra meg kanoen og tar med meg en sekk og et telt og vandrer litt i fjellet for å fiske middag. (Må ha stekt ørret med svensk sterk øl!!!)

Så hadde vært supert om dere som har gjort det jeg har planer om, eller kjenner til det området godt, kunne ha fortelt meg litt om forskjellige gode fiskevann (hvis dere vil røpe det da...)

Legg gjerne med en link til fiskevannet og hvor det ligger henn. Kommer til å padle tilnærmet lik rute som i 2008.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tror noen vil legge ut et fantastisk fiskevann på nettet, så tror jeg du er for godtroende :)

Det eneste som gjelder er prøving og feiling .. :)

Femundsmarka er stor, men de fleste vassdragene bør ha bra med fisk. Det gjelder bare å gjøre de rette tinga den rette tida!

Normalt sett er det best i de vannene og vassdragene som er minst tilgjengelig iforhold til bilveier osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...