Zeph Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Gratulerer og lykke til, få kan gjere jobben betre enn deg Geir. Mindre "papirarbeid" betyr forhåpentlig flere poster som bruker fra Simen1. Som om han ikkje har høg nok innleggsfrekvens frå før av. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Som om dei. Som om dei ikkje har høg nok innleggsfrekvens frå før av. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Synd at Simen1 ikke kan være admin lenger. Men håper det ikke betyr at han gir opp forumet fullstendig og at vi får se flere kvalitetsinnlegg fra ham. Og skal man først finne en ny administrator, så må jeg si at TWFA er en veldig bra kandidat. Han er vel en av de mest respekterte brukerne her på forumet, og også godt likt (selv om han ikke går av veien for å si noen pauli ord når det trengs). Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 TWFA har da allerede vært administrator en god stund A-Jay. Forskjellen er han går fra å være en av de frivillige administratorene til å bli en av de to betalte administrator-rollene. Lykke til Geir og Simen! Nå er begge de to betalte administratorene bosatt i Bergen, tilfeldighet? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Gratulerer Avataren til Tom Waits For Alice er awesome! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Han er vel en av de mest respekterte brukerne her på forumet, og også godt likt (selv om han ikke går av veien for å si noen pauli ord når det trengs). Kanskje nettopp derfor...? Nå er begge de to betalte administratorene bosatt i Bergen, tilfeldighet? Selvsagt ikke. Folk fra Bergen har alltid vært på plass når det gjelder. Og etter at internett kom behøver de ikke engang å flytte fra Bergen. (Nå er jeg strengt tatt ikke bergenser, da. Født og oppvokst i Oslo.) Geir Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Faen meg på tide Geir får "noe igjen" for alt arbeidet han legger ned her. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Faen meg på tide Geir får "noe igjen" for alt arbeidet han legger ned her. Geir Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Helt enig. Geir du gjør en fantastisk jobb her på forumet. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 TWFA har da allerede vært administrator en god stund A-Jay. Forskjellen er han går fra å være en av de frivillige administratorene til å bli en av de to betalte administrator-rollene. Vel fortjent, i min mening. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Helt håpløst, dette går ikke!!! Jeg protesterer, klage er alt sendt!!! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ja, ja, ja. Det var en spøk. På tide med "nytt" blod i rekkene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ja, ja, ja. Det var en spøk. På tide med "nytt" blod i rekkene. Eventuelt gammalt blod som blir subsidiert. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Grattis med vel fortjent lønn Geir, og lykke til videre Simen! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Begge er uten snev av tvil to ruvende skikkelser her på forumet. Takk til begge for all arbeid dere har utøvd og utøver videre. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Synd at Simen1 ikke kan være admin lenger. Men håper det ikke betyr at han gir opp forumet fullstendig og at vi får se flere kvalitetsinnlegg fra ham. Det er ikke synd i det hele tatt. TWFA er en knakende god administrator så det er bare bra at han kan trappe opp når jeg trapper administreringen ned. Jeg trapper ned administreringen til fordel for flere/bedre innlegg som bruker og muligens med redaksjonelle bidrag etter hvert (artikler). Litt generell moderering blir det nok også tid til. Endret 19. august 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå