Populært innlegg Dotten Skrevet 14. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. juli 2010 Tidligere i år sa Simen1 opp sin stilling som administrator og til å ta over hans stilling er Geir, aka tom waits for alice, tilbudt stillingen og takket ja. Hans sjel er derfor vår, noe vi selvfølgelig er meget fornøyd med. Han har en god stund alt vært administrator for oss, men det utelukkende på frivillig basis. Sammen med undertegnede blir han da en av to betalte som skal jobbe med det administrative. At han nå får en liten stillingsprosent gjør at han har litt mer tid til dere alle. Sammen vil vi da vaske brukernes føtter, uten at han skal sammenlignes med Jesus av den grunn, vi ønsker ingen rapportering for blasfemi på denne kunngjøringen. Fortsatt vil det aller meste av arbeidet vi gjør være basert på frivillighet. Samtidig som Geir ønskes lykke til er det også fint å takke alle som bidrar til å gjøre forumet til hva det er. Simen1 fortsetter forøvrig som moderator. En stor takk til jobben han har gjort. Med det utretter jeg en skål for både Simen1 og tom waits for alice. Skål! 23 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Skål! Takk for en fin jobb Simen og velkommen til Geir! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Skål! Takk til Simen og lykke til Geir! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Absolutt fortjent at Geir får litt betalt for innsatsen sin på forumet. Gratulerer! 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Gratulasjoner til Geir og takk til Simen for flott arbeid! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Vell, om noen kunne hoppe etter Wirkola, så var det vell nettopp tom waits for alice. Da tenker jeg på dem som forumbrukere, selv om feltene de har hovedsaklig vert innom er litt forskjellige. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Nå får han faktisk betalt for å krangle med oss i 4chan-tråden :!: 7 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Nå får han faktisk betalt for å krangle med oss i 4chan-tråden :!: Haha. :!: Takk Simen1 og have fun, Geir! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Skambra, Tom Waits for Alice er en av de mest respekterte og fornuftige her på forumet, virkelig fortjent! 3 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Gratulerer til Bestefar Geir Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har jobbet i grovt regnet 12 timer i dag, så den fotvasken kommer godt med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Gratulerer, Geir. Men vil jo si det er trist at Simen1 ikke lenger kommer til å bli en Administrator. Har alltid respektert Simen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er det lov å spørre hvor mye han får for å jobbe som administrator her? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er det lov å spørre hvor mye han får for å jobbe som administrator her? 30-50 % stilling og vanlig norsk lønn gir vel rundt ca. 120 000 kroner i året. Nei, hva vet jeg. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Skål, Geir er en knakende god administrator : ) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Takk alle sammen! Nå får han faktisk betalt for å krangle med oss i 4chan-tråden :!: Det gjør jeg med glede helt gratis. Gratulerer, Geir. Men vil jo si det er trist at Simen1 ikke lenger kommer til å bli en Administrator. Har alltid respektert Simen. Mindre "papirarbeid" betyr forhåpentlig flere poster som bruker fra Simen1. Er det lov å spørre hvor mye han får for å jobbe som administrator her? Stilligen er for tiden bare 15%, og det lønnes nokså ordinært. Det er ikke for pengenes skyld jeg gjør dette, da kan kunne jeg jobbet hvor som helst. Det er for å kunne forsvare å bruke mer tid på forumet. Men jeg har ideer nok til å fylle en hel arbeidsdag, minst, så vi får se hva som skjer. Geir Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Gratulerer så mye, bestefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå