TOWW Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har en AMD XP2500+ (Barton) og lurer på hva det er forsvarlig å sette opp multiplieren til, jeg har vifta som følgte med (boxed). Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det varierer, følg med på temperaturen etterhvert som du klokker opp. Så lenge temperaturen holder seg under maks 60-65 grader er det ingen fare. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Alle XP2500+ prosessorer jeg har lest om i overklokkingssammenheng har gjort 2.1-2.2Ghz men det er med ordentlig kjøling. Jeg er ikke sikker på hvordan den boxed saken er, men det er bare å ta det litt av gangen det. Bare last ned f.eks Motherboard Monitor sånn at du får holdt øye med temperaturen. Vanligvis blir maskinen ustabil og kræsjer lenger før du oppnår alt for høy temperatur (så lenge kjølingen er skikkelig montert). Jeg ville ikke kjørt maskinen på mer enn ~55-60 grader ved belastning over lang tid. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg installert Motherboard Monitor men fikk ingen opplysninger om temperatur. noen grunn til dette? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg installert Motherboard Monitor men fikk ingen opplysninger om temperatur. noen grunn til dette? Kan være en fordel å gå inn i settings og konfigurere hva MBM skal vise for noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå