Finnduz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Hei, jeg har tatt på meg oppgaven og fikse litt opp i systemet på maskinen til mine foreldre. De har klart og skaffe seg Windows 7, noe dem nesten burde ha fått applaus for. Men, det viser seg at det finnes eldre windows versjoner som bare ligger og tar plass, hvordan fjernet jeg disse? Er lite plass på C: disken allerede, noe som skaper litt problemer. Prøvde og finne mappen samt bruke Disc Cleanup, men lyktes ikke? Endret 14. juli 2010 av Finnduz Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Du klikker OK og kjører diskopprydningen. Sjekk om de trenger noe fra de gamle Windows-installasjonene først. De ligger vanligvis under C:\Windows.old\ Edit: Du skriver "klikke OK lyktes ikke". Klikk arkfanen "More Options" og klikk knappen "Clean up..." under "System Restore and Shadow Copies". Evt. kan du manuelt slette \Windows.old\ Endret 14. juli 2010 av lch Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Supert! Da var det i boks, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå