Gå til innhold

Vilken mus og musematta skal eg velge?

Anbefalte innlegg

Eg har hørt at icemat svart skal vist vere ei heilt utruleg musematte. er den virkelig så god som ryktene seier eller er det andre som er bedre og billigare???

og er det noen som har en billig og bra optisk mus å anbefale meg.

musematta skal ikkje koste over 250.

musa skal ikkje koste over 300.

noen gode forslag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

microsoft intellimouse explorer 3.0

Valgte den siden den er den beste musen å holde i (testet mx500 og 700ja) den har ledning men det gjør at den ikke veier et tonn.

Musematte,... bruker en fra ICL som jeg fant i en skuff, alt holder bare pass på at de er glatte og laget for optiske muser og passer din mus. Så lenge du har en glatt liggende så duger det

Lenke til kommentar

du kan jo gå for komplett.nos pakke der du får ms intellimouse explorer optical med icemat og scatez.. men jeg har prøvd den dritten og synes func 1030 og ms intellimouse explorer er mye diggere..

handler bare om smak og behag..

--alexio

Lenke til kommentar

Aldri skjønt opplegget med 1337e musmatter. Sitter her med en gammel sak lagd av fletta hamp. Funker som et dyr med Intellimouse Explorern min, og det har den gjort i to og ett halvt år, med kun minimal slitasje på gymsokkene under musa. En annen ting å nevne er at det naturlige materialet gjør matta veldig glatt, og flettemønsteret gir øyet noe håndfast å spore under musa. Dette blir også bare bedre med tida, etter hvert som det fester seg drit i vevinga, og mønsteret blir tydeligere og tydeligere.

Lenke til kommentar

EverGlide Giganta og Mx300... Func har alt for 1337 wannabe fjortis navn. Everglide er stor, og har ikke de skarpe kantene som icemat. Func merker jeg ikke forskjell fra og fra en standard 15 kr matte. Func er bare for cs spillere som tror de er HeatoN, Element og andre l33t personer, ja jeg hater Func.... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...