Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Noen som savner en 7740G fra MPX?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som tilfeldigvis har fått en Acer Aspire One 753, istedet for en Acer Aspire 7740G? :p

Synes pakka var litt tung da jeg hentet den, men så ikke hva det var i den før jeg fikk av plasten rundt og så at det sto 7740G på siden.

Hadde sikkert vært kjekkt med en 17.3" spill slepbar, men har nå bedre bruk for en liten nett 11.6".

Er det noen som erfaring med feil/retur til MPX? Har litt dårlig tid, siden jeg reiser bort i 4 uker fra neste uke.

Edit:

Har snakket med kundesenter, og det blir ordnet i nå. Rask tilbakemelding.

Endret av FBEN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her som tilfeldigvis har fått en Acer Aspire One 753, istedet for en Acer Aspire 7740G? :p

Synes pakka var litt tung da jeg hentet den, men så ikke hva det var i den før jeg fikk av plasten rundt og så at det sto 7740G på siden.

Hadde sikkert vært kjekkt med en 17.3" spill slepbar, men har nå bedre bruk for en liten nett 11.6".

Er det noen som erfaring med feil/retur til MPX? Har litt dårlig tid, siden jeg reiser bort i 4 uker fra neste uke.

Du må kontakte MPX. Jeg opplevde også en feilleveranse som denne fra MPX i sommer, så det er mulig det er en sommervikar, ja ;)

Du får da tilsendt ordren du skulle ha hatt sammen med et klistremerke som du smeller på den pakka du har fått feil, og leverer den hos Posten.

Det tok dessverre litt tid for dem å sende ut korrekt pakke til meg, så regn med ca. en uke ekstra.

Fikk ingen "premie", nei ;)

Endret av svedman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...