Dufen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Vel... I februar var jeg FEIT, og i fjor var jeg ripped så jeg ville til bake til den formen. Nå skal jeg ta %jakten saktere med overskudd på treningsdager og underskudd på hviledager. Det er full vinter i Tromsø nå så det er ikke sååå nøye med strandformen lengre Det blir ikke periodisk faste siden jobben ikke er forenelig med det, men litt samme leangains-prinsippet om karbs og proteiner på treningsdager og fett og proteiner på hviledager... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Synes ikke det høres så dumt ut. Men med tanke på fremgangen du har hatt fettprosentmessig nå, så kan du vel få mer massefremgang ved å droppe underskuddet på hviledagene? For å sikre optimal vekst tenker jeg på. Svakt overskudd og du vil ikke ha problemer med å innta sommerformen 2012? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Jeg har mer eller mindre den størrelsen jeg vil ha, så det blir fokusert på muskelgrupper som jeg vil forbedre slik at det er ikke så nøye med så voldsom vekst Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Har begynt i ny jobb som fullt ut subsidierer trening og mat på jobben hver arbeidsdag, så derfor... Jeg kjører på med GOMAD , og supersquats... En gammel vektløfter på jobb spurte om jeg trente, jeg svarte et beskjedent ja siden jeg er ny og han sa at burde prøve supersquats sammens med 3-4 liter melk om dagen. Vi har gratis lunsj og får drikke så mye melk vi vil så what the hell, jeg prøver. I tillegg subsidierer jobben all trening, så dette blir jo et gratis opplegg. Jeg har som alle kan se av loggen min ikke vært konsekvent i det hele tatt hva treningsmetoder angår, men i 6 uker bør jeg klare å følge et program. Klarte jo å følge 5x5 i hele fjor høst så dette burde gå... Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Haha, du er ikke den mest konsekvente treneren jeg har sett Men kjør på, dette kan bli interessant å se resultatet av! 6 uker er kanskje kort tid, men hadde vært morro med et skikkelig før og etter bilde. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Seks uker må jeg vel kunne følge ja Skal ta førbilder på mandag MED pump, det må jo seff være MED Jeg tror ikke det blir så voldsomt mye fett på kroppen etter de seks ukene, har lest en del erfaringer rundt supersquats og mange opplever alvorlig vekst av det... Blir gøy å se hvor dette går Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Programmet er det 20 knebøy, 20 pull overs også tre runder med dips/chins/situps til failure per økt? Eller mener de tre fulle runder med squat/pull over/dips/chins/situps? Regner med det er det første. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Det er det første ja. Blir en slags type myoreps på knebøyen, bare ikke helt i den formen man er vant til å se den. Pullovers med lette vekter rett etter bøyen... Det er visstnok bare broscience i følge mange, for meningen med de skal bare være å strekke ut brystkassa etter knebøyen... edit: jeg blir å bytte situps med planke og legger i tillegg til rygghev. Endret 28. august 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Mat og tung trening! Nå ble jeg glad av å lese her! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Mat og tung trening! Nå ble jeg glad av å lese her! Supersquats uke 1 dag 1 Knebøy oppvarming 3 sett à 8 reps 45kg Knebøy arbeidssett 19x60kg (forklaring i teksten) Pullovers 25x12,5kg Dips 12xBW 10xBW 10xBW Pullups 8xBW 6xBW 6xBW Markløft (for å diskutere teknikk med Coa) 3x45kg klarte rett å slett ikke mer Dette opplegget var helt sykt. Oppvarming til bøyen gikk fint, men ikke selve arbeidssettet. Jeg kom til 19 reps og på den 20. repetisjonen knela jeg helt og holdent. Måtte la stanga hvile på sikkerhetsstengene mens Coa så på Var helt kake i bena etterpå, har aldri vært så stiv før. Det MÅ jo være et bra tegn? Pullups var tungt, jeg får igjen for bare å ha trent chinups nå... Går ned til 55kg på arbeidssettet og tar det derfra, 60kg var faktisk for tungt jeg hadde tenkt å kjøre en skulderøvelse, men var så sliten at jeg glemte det :!: Supersquats later til å være et godt gammelt vettugt program, jeg er så sliten nå som jeg ikke tror jeg noensinne har vært av en treningsøkt enda jeg har karba hele helga for å være klar til dette... Det kjennes bra i hele overkroppen og bena er som tømmerstokker... Nå blir det en liter helmelk til kveldsmaten (brødskiver med egg og bacon) og 71 grader nord... Endret 29. august 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Mat og tung trening! Nå ble jeg glad av å lese her! Tung trening, hvor fikk du det fra? Ser bare utholdenhetstrening her jeg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 http://www.ironworkout.com/20_rep_squat.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Supersquats blir ganske jævlig etter hvert Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Høres barskt ut Kjenner antydning til gangsperre i bena i dag, DET er det lenge siden jeg har gjort... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Supersquats, uke 1, dag 2 Knebøy oppvarminger og så... 20x55kg Pullovers rettstang 20x15kg Dips 12xbw 12xbw 10xbw Pullups 8xbw 10xbw 10xbw Dro ned lasta på bøyen noe for ikke å la vær å fullføre, tror det var smart for det gikk bedre i dag. Var dog helt kjørt på siste reps og GLEDER meg allerede til å øke med 2,5 kg på fredag Menne... 55kg... LAATTERLIIIIIIG... Dips gikk bedre i dag, muligens pga nå fulle glykogenlagre. Pullups ble assisterte... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Foreløpig i dag... M1 07oo : 1 polarbrød med nugatti og en halvliter helmelk M1 09oo : 1 polarbrød med nugatti og en halvliter helmelk M3 11oo : 2 skiver nybakt brød med meierismør, røkt laks, 2 egg og en liter helmelk Aaaaaaaaaaaw, det er godt å ha gratis mat på jobb Endret 1. september 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Dagsform... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Får si det som du sier det: Du har 1 god form, BRAH! No homo. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Takk for det bro! Her går det så det griner med squatzzzzzz... Digg å squate igjen, selv om løftene er småsmå... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Fredagens økt utgikk til fordel for jakt, som forøvrig gikk ut over høyre biceps utseendemessig, hagle kaliber 12 med 12/90 magnumpatroner sparker seriøst så det gjør vondt om man ikke legger godt nok an... Ble et fint blåmerke ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg