AndyPanda Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ah, blei akkuratt rundlurt! Så jo ganske pr0 ut da Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Hehe, kanskje jeg får rabatter hos TN for designet Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Dagens, fullkropp før karbing... Benkpress 3 sett, 12 reps, 45kg Stangroing 2 sett, 12 reps, 45kg Markløft 2 sett, 12 reps, 45kg Militærpress supersettet med tåhevere 2 sett, 12 reps, 30kg / 12 reps Triceps pushdown i kabel 10x15kg, 18kg, 20kg, 23kg, 25kg, 23kg, 20kg, 18kg Mage, supersett x 2 Hanging knee raises x 8 Sideplanke høyre side x 30 sec Vanlig planke x 30 sec Sideplanke venstre side x 30 sec Reverse crunches x 8 Benpress i Nautilusmaskin 20 x 100kg 20 x 100kg Begynte først å bli varm på slutten av økta, WTF? MÅ jeg kjøre litt kardio før jeg begynner å løfte heretter? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Tok 1 formbilde... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Impressive. Planer om å gå mer ned i vekt nå, eller skal du begynne å bygge igjen? Btw, buksa kunne gått vært dratt litt høyere opp. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Buksa kunne vært lengre ned, men det strider mot retningslinjene for diskusjon.no Tenker å følge periodisk faste og bygge mer masse ja edit: veier forresten 66kg nå, med samme fettprosent som i fjor hvor jeg veide 62kg Det vil si 4kg muskler siden i fjor Endret 6. august 2011 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Buksa kunne vært lengre ned, men det strider mot retningslinjene for diskusjon.no Tenker å følge periodisk faste og bygge mer masse ja edit: veier forresten 66kg nå, med samme fettprosent som i fjor hvor jeg veide 62kg Det vil si 4kg muskler siden i fjor Fire kilo muskler på et år? Da ligger du vel i så fall i det absolutte grenseland for hva du naturlig kan klare. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Det skal vel stemme godt ja, jeg skjønner dog ikke hvordan jeg har klart det så useriøst som jeg har trent i fjor høst. Trente vel og merke etter SL 5x5 og drakk 4 liter melk HVER dag... Merk at jeg IKKE er klar for mer masse enda, skal ned på 6% og ligge der resten av livet gitt at jobb og livssituasjoner ligger til grunn. Satser på å være på 6% innen utgangen av august, blir mye kardio fremover Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hva anslår du at fettprosenten er på? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Vanskelig å si, fettklypa sier 7% men det skal den bare glemme. Jeg tror selv jeg ligger rundt 9... Og ifølge så er veien til 5-6 kjapp når man først har runda 10% så jeg er positiv til videre fettforbrenning Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Tja, vi si du fortsatt har en lang vei ned til 6 %, så vil tro du kanskje ligger litt over 10. Kanskje 12 ish. Han her har en fettprodent på 5-6 på bildet. Da er det ikke mye fett igjen. Endret 6. august 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Finnes det en slags skala med bilder der du kan se hvor stor fettprosent du kan ha? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Jeg tror ikk en slik skala ville være til hjelp siden alle ser litt annerledes ut på de forksjelligene prosentene... Tja, vi si du fortsatt har en lang vei ned til 6 %, så vil tro du kanskje ligger litt over 10. Kanskje 12 ish. Han her har en fettprodent på 5-6 på bildet. Da er det ikke mye fett igjen. På en måned/4 uker skal det gå... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Mja, kanskje ikke noen skala, men verdt å sjekke: http://www.leighpeele.com/body-fat-pictures-and-percentages Jeg tror ikk en slik skala ville være til hjelp siden alle ser litt annerledes ut på de forksjelligene prosentene... Tja, vi si du fortsatt har en lang vei ned til 6 %, så vil tro du kanskje ligger litt over 10. Kanskje 12 ish. Han her har en fettprodent på 5-6 på bildet. Da er det ikke mye fett igjen. På en måned/4 uker skal det gå... Kan nok utgjøre en bra fremgang det Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Gitt de bildene ligger jeg rundt 10-14 ja, men fettklypa er ikke så mye off at jeg ligger så høyt. Har testa en del elektroniske måleapparater som alle sier at jeg er under 10... HMMMMMMMMMMMMMMmmmmMMMMmMMMmMMMmmmmm Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Må nesten ha et prosenttall for målsetting og fremgangsmålinger, vurderte en stund å drite i % og heller gå for "strandform" Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tror også du ligger på en 12-13% der. Lå selv på 5-6% i følge fettklypa før sommeren, men tror jeg lå på rundt 9%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg