Bulava Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 ganske sikker på at jeg har sett deg på /fit/ ..... stemmer det Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 På /fit/? Det er nok like lite sannsynlig som deiligst.no Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 På /fit/? Det er nok like lite sannsynlig som deiligst.no ok må ha vært noen andre som postet bildet ca 1 uke siden Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 M1: 1 skive speltbrød med ett egg, 1 skive stjernebacon og 1/2 liter melk. 1 riskake med nugatti på og 1 ss tran, 1 ss sanasol og 200 mg c-vitaminer... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Pic or gtfo M2: 150g laks, bittelitt ravioli, litt hjemmelaga guacamole og et lass brokkoli... (edit: 2scoops prozyme som "dessert") M3: litt baconsnacks, 1 kaffe lattè og 2 biter sjokolade (kino, Fast5) M4: 1 skive speltbrød med meierismør, ett økologisk egg, og 1 skive stjernebacon med 3dl melk til! Nomnomnom-dag... Endret 31. mai 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Treningslogg avsluttes... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Skal du begynne å skrive andre plasser eller? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Aiiit, snakkes og lykke til videre! Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Wow, det kom ut av ingenting. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Har så store utfordringer i forhold til astma for tiden at medisinering som er nødvendig, affekterer forbrenning (i særdeles positiv grad hva mål angår) slik at det kvalifiserer til regelrett doping... Har i det lengste forsøkt å unngå medisinering utover prevantive medikamenter, men nå MÅ jeg til med kraftigere lut... Anser da ikke en logg her som passende, ønsker ikke å sette griller i hodet på noen som måtte ønske å gjøre det samme som meg utenfor et sykdomtilfelle... Endret 2. juni 2011 av Suspended_user Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Men du trenger da ikke forlate oss helt fordi? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Deltar med min allvitenhet i de andre trådene videre Blir bare ikke noe steroider.net i denne tråden Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva rabler du om? Vi driter vel i hvilken medisiner du tyller i deg. Slutt å syt og fortsett logginga. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hva rabler du om? Vi driter vel i hvilken medisiner du tyller i deg. Slutt å syt og fortsett logginga. Fra en nordlending til en annen! @Doofen, bare virket som om du har tenkt å slutte helt, med navnebytte, fjerning av avatar osv. Endret 2. juni 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Ja det ja... Skulle bare skifte avatar, men endra visst alt da... Hva rabler du om? Vi driter vel i hvilken medisiner du tyller i deg. Slutt å syt og fortsett logginga. Vel... Jeg har utvist mer eller mindre nedsettende holdninger rundt de som bruker medikamenter for resultatoppnåelse såeeeee... Kan jo seff vurdere logging av øktene, medisinen vil ikke påvirke styrke så det er jo mulig... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Synes du skal fortsette med loggingen i allefall. Vil ikke akkurat kalle deg for noen hykler når du må gå på medikamenter for å normalisere kroppen. Verre å ta prestasjonsøkende enn -normaliserende 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Sant nok, testet medisiner i går og blodverdiene kom rett under det et friskt menneske skal ha som gjennsomsnitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg