Notatblokk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen grunn til at du har 24 timer faste og ikke f. eks 13-16 timer? Er det en slags kickstart eller noe? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Har visst glemt å legge ut fasteprogrammet Kjører 16-8 til vanlig og kjører en 24 timers faste fra hver torsdag klokka 18 til klokka 18 på fredagen. Bruker søndager til karbedag. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Det ble ufrivillig 28 timers faste istedet for 24 Vitaminbjørnene har aldri smakt så godt Dagens trening (mage) 6 x reverse crunches 6 x cable crunches 6 x abhweel med knærne i bakken 6 x ab scissors 6 x hanging leg raises sideplanken på hver side til failure Kjørte det settet 3 ganger og så... 400 meter svømming bestående av: 100 meter rolig 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 50 meter rolig På det 3. intervallet var jeg sikker på at jeg skulle drukne å DØ, men kom meg til kanten. Så igjen på 4. intervallet følte jeg meg som supermann av en eller merkelig grunn og gjennomførte alle 5 intervallene. Jeg tror nesten at 24timersfasten må kuttes ned til 20 timer neste gang. Noen som har innspill? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Dagens næringsinntak... 1540kcal og 182 gram proteiner... 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Du spiser som en jente Er det deffe seasong? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Yeapp, prøver deff med periodisk faste Man må vel spise som en jente for ikke å bli FOR mye mann Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 4 cm tatt av magen siden mandag Jeg drar på gymmen! Fullstendige målinger på mandagsmorran igjen... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Dagens trening Treningen ble gjort med supersett, hvor alle supersettene ble gjennomført 3 ganger med maksimalt 2 minutter pause mellom hvert sett. Supersett 2 ble gjennomført med maks 1 minutt pause imellom. Supersett 1 6x25kgManualpress 6x2x25kg Enarms roing 6x25kg Supersett 2 Skulderpress med manualer 6x2x12,5kg Dobbel bicepscurl 6x2x12,5kg Tåhevere med kroppsvekt 10 repetisjoner Supersett 3 Enfots 10 repetisjonerChinups kroppsvekt 5 repetisjoner Dagens trening var helt syk, hadde full kontroll på det første supersettet og det føltes som om manualene bare var tannpirkere med bordtennisballer i endene... Helt sykt... Hadde klart flere reps på chinups, men sparte meg for ikke å ødelegge kontinuiteten i økta... I morra blir det karbedag, skal faktisk drikke Cola og spise en halv Snickers mens jeg spiller litt data Utover det blir det mye karbopulver og sukkertøy. Pizza til middag. Utover det blir det samme kosthold som ellers. Endret 5. februar 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 OMFG, har misforstått hele poenget med karbedag... Hva jeg har planlagt å spise er ikke galt, men det JÆVLA tidspunktet Man skal jo karbe opp rett etter en høyrep fullkroppsøkt, ikke dagen etter... ÅÅååååÅÅÅÅååÅÅåååÅÅÅååååååå... Går i PSMF neste uke for så å karbe opp neste fredag heller... SATAN... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 http://myrevolution.no/forum/f20/retningslinjer-for-oppkarbing-1105/ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Takker og bukker Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Leste førsteposten din nå, og litt av loggen. Imponert! Har du hele veien mellom de to bildene dine i førsteposten vært veldig bevisst på kostholdet ditt, eller kom det senere? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg ble bevisst kostholdet i januar i fjor og derfra gikk det strake veien. Om man støvsuger det man finner av forum lærer man fort et og annet Amerikanske forum blir fort preget av salgsdeltakere, men om man leser litt kritisk lærer man mye bare der. Har i dag sett at Børge Fagerli har et eget forum og fitnessprat.no har hjulpet en del. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Blæh, en slurk Cola og en bit Snickers var nok til å gjøre meg kvalm. Et bra tegn ihvertfall Gleder meg til middag med masse poteter og hvit ris... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Pepsi max ftw! Det var min beste venn under PSMF Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 I fjor fikk jeg skikkelig stygga på snop og brus. Jeg spiste særdeles lite av det fra januar til juni/juli... Kaloriunderskudd gjør kule ting med kroppen Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvis du ikke stimulerer søtsuget ditt, så blir det etterhvert mer eller mindre borte. Dvs ikke ta sukkerfrie pastiller, light-brus etc som en erstatning. Har selv erfart at å holde seg unna noe søtt gjør at søtsuget forsvinner. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Har merket det samme ja Selv nå på "bulking" ( i mangel av et bedre ord ) har jeg ikke likt det noe særlig... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) dethwerhbwr Endret 1. juni 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Dagens trening Treningen ble gjort med supersett, hvor alle supersettene ble gjennomført 3 ganger med maksimalt 2 minutter pause mellom hvert sett. Supersett 1 Chinups 8*KV Knebøy 12*40kg dobbel bicepscurl 12*(2*6kg) Supersett 2 Benkpress 12*40kg Enarms roing med manual 12*12,5kg på hver arm. Franskpress 12*20kg Supersett 3 Hamstring curls med ball 12 reps Sittende militærpress 12*20kg Tåhevere 12 reps Supersett 4 Planken 30 sekunder Reverse crunches 8 reps Sideplanke 30 sekunder hver side Ok økt, glad jeg begynte med chinups og knebøy. Det hadde vært en dreper å tatt det etterhvert "Dont be lazy, be lean..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg