Dufen Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg hadde det ja. Har hatt litt kontakt med en hvor jeg er fra som har vunnet en del konkurranser og fått en del info om hvordan stevnene foreløper. Han ville dog ikke at jeg skulle stille før jeg hadde sett en konkurranse live slik at man har en anelse om hva som skjer på disse stevnene. Lenke til kommentar
storken Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har du planer om å legge ut din 18 ukers plan of awesum? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg hadde planer om å skrive deffen ferdig som et worddokument, men er så jækla lat Jeg blir dog å samle sammen alt av data jeg selv produserer i et worddokument, og prøve å følge vitenskapelig metode for å få det til noe Lenke til kommentar
storken Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vil anbefale deg å ta de siste kiloene sakte (kan heller kjøre litt hardt ut fra start ), kanskje klarer du opprettholde fettprosenten også. Tenker selv å prøve meg på leangains-metoden for å komme meg ned på 6-7%, men vet ikke om det blir dette året Tenker tilbake på en dokufilm jeg så, "I want to look like that guy" eller noe i den duren (finner ikke filmen på imdb) - han kutta mer og mer i kalorier jo mindre fettprosent han hadde. Og han var rimelig på trynet etterhvert :S Godt eksempel på hvordan man ikke gjør det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Ja jeg har sett den filmen jeg og. Selv om han fikk det til så var det et grusomt eksempel ja Jeg blir ikke å fokusere på vekt, men blir å veie meg for å få med alle parametre. De siste prosentene er de som går fortest faktisk, men å holde seg på 5% er urealistisk. Jeg skal dog kunne klare å opprettholde 8%. Blir å kjøre "vanlig" deff de første 14 dagene nå. Hvilket innebærer 5-6 måltider fordelt over dagen for så å kjøre periodisk faste med karbedager frem til uke 21. Uke 22 og 23 blir det PSMF. Har akkurat spist frokost, 30gram med havregryn i 2dl lettmelk og en scoop whey oppi. Skulle være 290 kalorier rundt regnet... edit: fulle målinger med bilder legger jeg ut ikveld når jeg har fått forfattet det ferdig Endret 31. januar 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) gtjhethsz Endret 1. juni 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Hadde planer om å holde et flermåltids kosthold i to uker for så å bytte til periodisk faste. Stryk det. Begynner på periodisk faste i dag for å få mer tid til skole og husarbeid. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Kardiodag. 400 meter svømming bestående av: 100 meter rolig 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 50 meter rolig Svømminga gikk bra, har enda litt kondis fra før av omman kan si det sånn... Gymmen blir pusset opp i dag med nesten alt utstyret byttet ut og mere frivektutstyr inkludert powercage Jippi!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Periodisk faste må være det mest geniale jeg noensinne har vært borti av kostholdsteori... Fruen hadde bursdag i går og i dag feiret vi med kaffe og kake... MEN! kalori og makronæringsstoffmessig (er dette mulig å skrive i et ord?) har jeg kunnet holde meg innenfor 1700 kalorier Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hehe, kan ikke si meg mere enig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tenkte bare å si at jeg følger med på deffen her leser jo uansett, men er alltids hyggelig med en kommentar vet jeg. PF ftw! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 En kopp kaffe og en kopp grønn te... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Mere kaffe og mere grønn te Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Gymmen er ikke helt ferdigrenovert (mangla no maling og ELgreier) så i dag ble det svømming i stedet for. 400 meter svømming bestående av: 100 meter rolig 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 25 meter rolig, 25 meter flatt ut. 60 sekunder pause 50 meter rolig Gikk bedre enn i går. DIGGER kaloriunderskudd, jeg fungerer bedre med det ser det ut som I morra skal nygymmen testes ut Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 1430 kalorier og 150 gram proteiner i dag Jeg elsker periodisk faste, er så mett nå at det føles som å spise med kalorioverskudd. Har full kontroll på kalorier og mer tid til å planlegge kostholdet Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 På tur til gymmen å teste alt det nye utstyret Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Dagens trening Treningen ble gjort med supersett, hvor alle supersettene ble gjennomført 4 ganger med maksimalt 1 minutt pause mellom hvert sett. Supersett 1 10x15kgManualpress 10x2x15kg Enarms roing 10x15kg Supersett 2 Skulderpress med manualer 15x2x8kg Dobbel bicepscurl 10x2x8kg Enfots tåhevere med kroppsvekt 10 repetisjoner Supersett 3 15 repetisjonerChinups kroppsvekt 5 repetisjoner Var så kjørt etter siste supersettet at magen blir trent i morra heller Så da blir det magetrening og kardio (Svømming) i morra Merker allerede at MYE fett er brent vekk, er litt overrasket over at det kan gå så fort, er nesten litt bekymret for om jeg går for hardt ut. Men på den andre siden har jeg sykt mye energi og har ikke brukt astmamedisin (kun forebyggende medisin, som alltid) siden mandag, hvilket i seg selv er fantastisk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Vet du omtrent hvor mye kcal-underskudd du ligger i? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Spiser daglig mellom 1400 og 1500 kalorier. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Har fastet siden klokka 18 i går og nærmer meg 24 timer snart. Blir trening av mage og svømming i dag omtrent klokka 18oo. Blir å innta BCAA, multivitaminer og kreatin 15-20 minutter før trening for så å spise hele "dagsrasjonen" før klokka 24. Jeg gjentar meg selv: JEG DIGGER PERIODISK FASTE!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg