Capa Barsavi Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vurderer å gjøre det samme, er forferdelige øvelser det der! Bytter nok armhevinger med benk med litt smalt grep slik at jeg får både bryst og triceps i samme øvelse slik som armhevinger er. Du mister jo litt brysttrening i og med at bytter ut armhevinger med dips. Rimelig sikker på at dips trener bryst også. (kanskje ikke i like stor graf som pushups, men alikevell...) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Dips kan trenes både med fokus bryst og triceps, avhengig av hvordan du utfører øvelsen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Det kan være overtrening ja. Det kan også være at du spiser for lite i forhold til treningsmengden. Du blir ikke feit på et blunk, så jeg ville anbefalt deg å øke matinntaket litt. Det er ikke nødvendigvis det som er problemet, men det er ikke umulig. Jeg tenkte på det også, men da jeg kjørte deff skikkelig tidligere i år så hadde jeg større treningsmengde med mindra mat. Så tror nok det er kroppen som sier "drit å dra, la meg være i fred en stund" Veide meg i dag og veide 72 kg. Det er oppgang på 7 kilo på en og en halv måned Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Begynner å trene igjen i morra etter nesten 2 uker treningsfri. Skal bli digg å få bruke kroppen igjen. Blir å være mer varsom hva overtrening angår heretter. Lytte litt til kroppen ja... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 I`m back BABY!!!!!!!!!!!!!! 5x5 knebøy 7o kg 5x5 militærpress 4o kg 1x5 markløft 9o kg Chin-ups 3x1o kroppsvekt 3x1o kroppsvekt 3x8 kroppsvekt 3x5 benpress sånn bare for å teste 1x5 --> 264kg 1x5 --> 284kg 1x5 --> 300kg Er jeg kul eller er jeg KUL??? Ville tall i benpress eller er det normalt å ta så mye vekt? Konge økt forresten... 1 Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Beinpress er en litt rar øvelse, så det er vanlig å ta uforholdsmessig mye i den... http://www.youtube.com/watch?v=TSWbeWJyPcQ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Å der forsvant moroa med å ta 300 kg "bare" i benpress Men ja det var en merkelig følelse å bare laste på vekter. Folk som så på ble store i øynene Trener på en Nautilusgym hvor det visstnok ikke er så vanlig å trene seriøst... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Dagens trening utgikk til fordel for rypejakt. Sykt bra kardio Tror dog at jeg må skaffe meg aimbot Er sykt sliten nå, så en pizza og COCA COLA skal bli digg nå... Åsså for å ta ernæring til et annet nivå så skal det konsumeres potetgull og dipp og melkesjokolade etterpå 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Har ike trent siden sist jeg postet... Tannpine i 2 uker, mulig ryggskade og mye skoleshit... Hjelpes... På den positive siden så er vårens deff snart ferdig planlagt og det meste av kosttilskudd og langtidsholbare matvarer innkjøpt... 6kg wheytech --> denne og denne 6kg carbofuel --> to av denne 4kg whey isolate --> denne og denne 2 bokser zma --> denne 2 bokser ripped freak --> denne 4 bokser vitaminbjørner 4 pakker havregryn --> 12 bokser grønn te --> denne Ellers blir det mye egg, chili, Skyr, cottage cheese og brokkoli og annet grønt... Gleder meg som en unge til 1 februar Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skjønte ikke helt greia med å kjøpe 2 forskjellige whey-proteiner. Hvorfor ikke en blanding eller noe kasein? Og hvorfor kjøper du karbohydratpulver?? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Variasjon i smak bare... Karbopulver til rett etter trening og karbedagene... Kasein henter jeg fra melk om morgenen og omelett og melk om kvelden... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Vil det ikke være smartere å spise f.eks. en frukt eller to etter trening? I motsetning til drikke, så gir det jo faktisk metthetsfølelse i tillegg til karbohydratene, noe som er litt viktig på en deff. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har av en eller annen rar grunn det sånn at jeg bruker å sitte i badstu å drikke shaken rett etter trening. Da er jeg som regel sykt mett i fire til fem timer etterpå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 2 bokser ripped freak --> denne hva er dette egentlig, og hva hjelper det? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Er slankepiller og egentlig bare bullshit... MEN... De inneholder høye mengder koffein (300ish mg) og DET er noe jeg tar imot med åpne armer på en deff Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 hva er grunnen til det? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Må du spørre? Koffein gir en ganske bra boost til forbrenningen... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 siden du er så glad i spørsmål for jeg nesten komme med et til da hva er målet ditt med deffen? fettprosen, vekt etc.? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Var på 62 kg med fettprosent på 8 i vår... Satser på at etter deff vil vekta være rundt 67-68 med samme fettprosent til samme tid neste vår. Skal prøve å se om jeg fikser å komme ned på rundt 4% for å kanskje delta i NM Bodyfitness til sommeren... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 fra 8% på våren, til 4% på sommeren, er det virkelig mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg