Gå til innhold

Doofenscmitz treningslogg! Nå semi deaktivert...

Anbefalte innlegg

Vurderer å gjøre det samme, er forferdelige øvelser det der! Bytter nok armhevinger med benk med litt smalt grep slik at jeg får både bryst og triceps i samme øvelse slik som armhevinger er. Du mister jo litt brysttrening i og med at bytter ut armhevinger med dips.

Rimelig sikker på at dips trener bryst også. (kanskje ikke i like stor graf som pushups, men alikevell...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være overtrening ja. Det kan også være at du spiser for lite i forhold til treningsmengden. Du blir ikke feit på et blunk, så jeg ville anbefalt deg å øke matinntaket litt. Det er ikke nødvendigvis det som er problemet, men det er ikke umulig.

Jeg tenkte på det også, men da jeg kjørte deff skikkelig tidligere i år så hadde jeg større treningsmengde med mindra mat.

Så tror nok det er kroppen som sier "drit å dra, la meg være i fred en stund" :p

Veide meg i dag og veide 72 kg. Det er oppgang på 7 kilo på en og en halv måned :D

Lenke til kommentar

I`m back BABY!!!!!!!!!!!!!!

5x5 knebøy

7o kg

5x5 militærpress

4o kg

1x5 markløft

9o kg

Chin-ups

3x1o kroppsvekt

3x1o kroppsvekt

3x8 kroppsvekt

3x5 benpress sånn bare for å teste

1x5 --> 264kg

1x5 --> 284kg

1x5 --> 300kg

Er jeg kul eller er jeg KUL???

Ville tall i benpress eller er det normalt å ta så mye vekt?

Konge økt forresten... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens trening utgikk til fordel for rypejakt. Sykt bra kardio :tease:

Tror dog at jeg må skaffe meg aimbot :p

Er sykt sliten nå, så en pizza og COCA COLA :ph34r: skal bli digg nå... Åsså for å ta ernæring til et annet nivå så skal det konsumeres potetgull og dipp og melkesjokolade etterpå :dribble:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ike trent siden sist jeg postet...

Tannpine i 2 uker, mulig ryggskade og mye skoleshit...

Hjelpes...

På den positive siden så er vårens deff snart ferdig planlagt og det meste av kosttilskudd og langtidsholbare matvarer innkjøpt...

6kg wheytech --> denne og denne

6kg carbofuel --> to av denne

4kg whey isolate --> denne og denne

2 bokser zma --> denne

2 bokser ripped freak --> denne

4 bokser vitaminbjørner :p

4 pakker havregryn --> AXA-Bjoern-havregryn-oekologisk_imagelarge.gif

12 bokser grønn te --> denne

Ellers blir det mye egg, chili, Skyr, cottage cheese og brokkoli og annet grønt...

Gleder meg som en unge til 1 februar :new_woot:

Lenke til kommentar

Var på 62 kg med fettprosent på 8 i vår... Satser på at etter deff vil vekta være rundt 67-68 med samme fettprosent til samme tid neste vår.

Skal prøve å se om jeg fikser å komme ned på rundt 4% for å kanskje delta i NM Bodyfitness til sommeren...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...