TOWW Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Når jeg skal installere Windows 2000 fra CD må jeg trykke F8 for å godta lisensavtalen, men siden jeg har norsk tastatur registrer det ikke at jeg trykker på F8. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 nope. ikke noe problem. "alle" tastaturer er jo standard tastaturer. du må velge hvilket språk tastaturet skal ha senere i install'en. har du USB tastatur? gå inn i biosen og velg USB tastatur. da skal det virke. Lenke til kommentar
TOWW Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 nope. ikke noe problem. "alle" tastaturer er jo standard tastaturer. du må velge hvilket språk tastaturet skal ha senere i install'en. ja, men jeg kommer jo ikke videre i installeringsprosessen uten å kunne trykke F8! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 da har du vel et trådløst eller usb tastatur, er bare å dra frem det gamle ps/2 tastaturet med ledning så burde det gå Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 trykk på reset knappen. gå inn i biosen på maskinen. velg at du har usb tastatur. da vil det virke på samme måte som et ps2 keyboard. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Noen tastaturer har jo F-lock, kanskje du må trykke på den først? Lenke til kommentar
TOWW Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Takk for hjelp. Tastaturet mitt hadde F-lock. Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 wtf is f-lock? Ganske åpenbart synes jeg. Num-lock gjør at num-paden virker som tall. Er den av, er det piltaster/home/Pg Up, osv. Nå kan du tenke ut resten selv for å utvikle din evne til logisk tenking Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 kk, burde kanskje skjønnt det men hvordan skrur man av og på den da? *leter etter en knapp jeg aldri har sett før* nope fant den ikke, er det i bios? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 kk, burde kanskje skjønnt det men hvordan skrur man av og på den da? *leter etter en knapp jeg aldri har sett før* nope fant den ikke, er det i bios? Er på tasaturet. Er ikke alle tastatur som har det. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 jeg tror den bare er på noen logitech tastatur Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 kk, mitt tastatur som er fra 1995(ja du leste riktig 1995) har kanskje ikke det... mitt tastatur har ikke ps2 ingan engang.... har sånn svær dritt så jeg må ha omformer ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå