Slorik Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Lurer på om dere veit om billig eksosanlegg til Mercedes 250 Diesel, 1993 modell? Trenger bakre og mitre eksosanlegg. Hos bilextra og mekonomen kostet d 5000 for bakre og mitre eksosanlegg. Det synst jeg er forferdelig dyrt. Lurere på også om det er personer som har laget sitte eget eksosanlegg, om det er enkelt. Lønner det seg? Trenger litt tips om hvordan jeg skal gjøre dette. Endret 14. juli 2010 av Slorik Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Sjekk nettkatalogen til Biltema. Hvis de har, så tror jeg ikke du får tak i noe billigere. Jeg har selv kjøpt noen eksosdeler der, og de har fungert bra så langt. Men jeg vet ikke hvor rustbestandig de er i lengden. Lenke til kommentar
Slorik Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Ja, va hos biltema i dag og hadde med det gammle eksosanlegget. Men det passet ikke. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du kan jo sjekke denne siden: Felles side for huggere i landet Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) dobbelpost.... kan slettes Endret 16. juli 2010 av Ingeniør Lenke til kommentar
Slorik Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Du kan jo sjekke denne siden: Felles side for huggere i landet Var på side du sendte. Men der var det ikke noe eksosanlegg for Mercedes 250D (W124) Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Sjekk om de har hele biler.... De kan være behjelpelige med å demontere og sende.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå