nor50 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Har bestilt dette og får det i overmorgen. Blir spennende å teste det! http://www.samsung.com/no/consumer/photo-film/cameras/digital-still-cameras/EC-WB650ZBPBE2/index.idx?pagetype=prd_detail Edit: Har hentet kameraet nå. En bagatell som STADIG irriterer meg her og... Menyer er bl.a. på svensk og dansk, men ikke norsk! Endret 16. juli 2010 av nor50 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Har bestilt dette og får det i overmorgen. Blir spennende å teste det! http://www.samsung.com/no/consumer/photo-film/cameras/digital-still-cameras/EC-WB650ZBPBE2/index.idx?pagetype=prd_detail Har hentet kameraet nå. En bagatell som STADIG irriterer meg her og... Menyer er bl.a. på svensk og dansk, men ikke norsk! Noen som kan fortelle meg hvor jeg får lastet ned kart til GPS'en her...? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Kommentarer til dette tas som vanlig pr PM. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Kommentarer til dette tas som vanlig pr PM. Nei, jeg tar ikke dette på PM, for det med menye som ikke er på norsk var ikke meningen med dette innlegget! Det var å informere om et kamera som ser lovende ut. Men du har "ødelagt" tråden! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Emnetittel stemmer overens med oppstartsinnlegget ditt. Så her har moderator ikke ødelagt noe som helst.Ditt spørsmål om GPS har du først i et senere innlegg og dermed er det TS som har endret innhold i tråden. Full støtte til moderator her. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Emnetittel stemmer overens med oppstartsinnlegget ditt. Så her har moderator ikke ødelagt noe som helst.Ditt spørsmål om GPS har du først i et senere innlegg og dermed er det TS som har endret innhold i tråden. Full støtte til moderator her. Og hva var tittelen på det opprinnelige innlegget mitt da, vet du det...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå