Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermbildet er svart, hører diskene jobbe.

Anbefalte innlegg

Hei jeg skulle tørke støv av prosessorvifta og sette inn en ny vifte i min 2 år gamle stasjonære pc. Jeg starta opp pc-en og alt så ut til å gå bra, helt til jeg kom borti vifta på prosessoren da jeg skulle flytte en løs ledning, vifta fortsatte men skjermbildet gikk etter noen sekunder og jeg får ikke signal fra pc-en på skjermen. Når jeg prøver å starte maskinen ser jeg viftene starte (de eksterne og prosessorvifta)og hører lydene som er vanlig bortsett fra den klikkelyden når man skrur på pc-en. Noe som også nå skjer ved oppstart er at jeg ser viftene starte, så går det 1 sekund hvor de slår seg av, for så å fortsette.

Har tatt en titt og ser ingen ledninger som har løsnet, nå er jeg ikke noen ekspert så kan jo hende jeg har oversett noe elementert.

Noen som kan hjelpe? takk :)

http://www.youtube.com/watch?v=sGR2H9igHfk

video med min fine dialekt..

Endret av mortyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg byttet plass på alle og nå kjører maskinen igjen. Men når jeg klikker på enkelte programmer så vil de ikke kjøre. minesweeper, om jeg klikker på kontrollpanel osv.. nå har jeg formatert pc-en i går, heller det som er årsaken i og med at alt det andre kjører fint?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...