Gå til innhold

Xbox 360 problem kompositt og recorde


Anbefalte innlegg

Har edita tittel en del, men finner ikke noe som dekker alt..

 

Hei, jeg har en Xbox 360, flasha og bannet fra live. Men det er ikke problemet, problemet er at kompositt ikke funker. Komponent funker fint, HDMI også, men ikke kompositt.

 

Og, JA har flytta bryteren.

 

Men, det jeg lurer på er, (om ingen har en enkel gratis løsning), vet noen hvor jeg kan få tak i en veeldig billig x360?

 

Trenger ikke harddisk, kan gjerne være bannet fra live, må helst være flasha. Kompositt (og alt annet) MÅ funke.

 

Gamerscore overfører jeg bare fra den jeg har nå.

 

------------------------------------------------------

 

ELLER, jeg har HD PVR til å ta opp fra 360'n med, men, selvsagt er det ett problem her også.

 

Jeg kan spille inn i.. la oss si, 2-3 timer (recorder sjeldent så lenge av gangen tho), så legger jeg .m2ts fila i sony vegas for å redigere litt (før jeg laster opp til youtube). Men, i starten går det gjerne fint (men klippet blir grønt enkelte steder :S), men så, litt uti klippet, kan plutselig video hoppe tilbake 30min-1time, mens lyden forblir den samme..

 

Har reinstallert ALT av kodeker, og kjørt codec fiksere (k-lite), skal ikke være noen problem, men skjer allikevel.. KAN være det funker om jeg kutter klippene til ca 40min per klipp i record-programmet, men må prøve det først.

 

Men, hvor kan problemet ligge? Kodekene (burde ikke da har reinstallert and so on), arcsoft programmet til å spille inn med? vegas?

 

Grunnen til at jeg tenker på ny 360, er at da kan jeg bruke capture card, noe som ja, bare spiller inn i 480p, men, det har aldri skuffa meg, funker alltid. Men, HD er både enklere og bedre, men... er det problemet..

 

Noen som vil hjelpe? (bare mas om du lurer på noe..)

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...