Deem Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) En link ville vært en fin gest fra deg Var på en auksjon, ikke buy it now. Jeg søkte bare på "Pisen camera bag", selgeren heter wholesell-aa, men h*n har ingen til salgs akkurat nå. Du får søke etter det litt nå og da og så finner du sikkert en rimelig en. Endret 31. august 2010 av Deem Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nå står den oppført som "in stock" igjen Jeg sender en mail umiddelbart så dem ikke glemmer meg en gang til. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Min dra DX ankom postkontoret i dag, henter den i morgen. Not bad med tanke på at jeg bestilte den for 9 dager siden! Endret 31. august 2010 av Deem Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fikk min i dag, bestilte den 19 august. Kvaliteten på bagen ser ut til å være like god som "originalen". Et glimrende kjøp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Bestilte den 23. august og den ligger på postkontoret nå. Må bare orke å hente den. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 ...mens vi som bestilte for en måned siden (4.8 i mitt tilfelle) ikke får noe, men får beskjed om å "velge noe annet". Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) ...mens vi som bestilte for en måned siden (4.8 i mitt tilfelle) ikke får noe, men får beskjed om å "velge noe annet". Helt enig. Det er jo totalt merkelig hvordan de driver med dette? Endret 2. september 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Bestilte 23.08, sendt 28.08 frå Hong Kong, og fekk i dag lapp med bilete av pakken frå posten. Skulle hente pakken på min lokale postterminal, men der fekk eg til svar at pakken berre er komen innom norske-grensa. Synes det var litt for raskt ja OT: kjøpte solblender frå ebay i dag, 48 kr og gratis frakt så får sjå om den kjem fram først. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Størrelsen er perfekt når man fjerner polstringen inni! 450D m/kitlinse og batterigrep, 55-250mm med solblender i neoprene veske, 50mm, Canon S90 i liten veske, batterier, penner og alt jeg vil ha med meg! PERFEKT! Kvaliteten har jeg ikke testet enda men jaja. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har også fjernet polstringen. Fikk nesten ikke plass til noe med den i. Francis Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Då er pakken komen på postkontor. Edit: og henta. Godt fornøgd! Fann den på ebay i går, om DX ikkje klarer å levere.. Endret 2. september 2010 av kazzkizz Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nå har bagen hvert på lager igjen i 2 døgn,noen som bestilte i månedskifte juli/august som har fått leveringsbekreftelse ? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, jeg bestilte 4 august og fikk mail at den var sendt for noen dager siden. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, jeg bestilte 4 august og fikk mail at den var sendt for noen dager siden. Fikk du mailen samtidlig med avsendelsen,eller noen dager etter forsendelsen ble gjennomført ? Lenke til kommentar
polljen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Mail med sporingsnummer kom i dag (bestilte 8. aug), og har har sendt noen mailer den siste uken der jeg var negativ til å bytte til en annen vare. Så forhåpentligvis har staheten hjulpet, vi får se om ca en ukes tid. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Får sende en mail til jeg,liker egentelig ikke og mase Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fikk endelig mail med bekreftelse på at den var sendt idag. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, jeg bestilte 4 august og fikk mail at den var sendt for noen dager siden. Fikk du mailen samtidlig med avsendelsen,eller noen dager etter forsendelsen ble gjennomført ? Jeg fikk mailen den 30 og jeg sjekket pakkesporingen i dag (Hongkong Post) og da hadde den pakken forlatt HK idag. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Ja, jeg bestilte 4 august og fikk mail at den var sendt for noen dager siden. Fikk du mailen samtidlig med avsendelsen,eller noen dager etter forsendelsen ble gjennomført ? Jeg fikk mailen den 30 og jeg sjekket pakkesporingen i dag (Hongkong Post) og da hadde den pakken forlatt HK idag. Jeg bestilte noen greier 31.7 deriblant bagen. Den var ikke på lager så de sendte alle de andre varene 2 dager etter. Bagen kom til Norge i dag, men er havnet inn på tollklarering. Virker som om Posten/Tollvesenet har en kampanje mot DX da begge pakkene ble plukket ut og sjekket? Hadde bagen blitt sendt sammen med det andre hadde jeg kommet over 300,- og mest sansynlig måtte betalt moms++. Regner med bagen kommer på mandag... Endret 3. september 2010 av voffen Lenke til kommentar
Deem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hvorfor ikke bestille i flere ordre under 30$? frakten er jo gratis ^^ Synd at de bare har denne ene størrelsen. Bagen viste seg å være verdt hver krone. Fikk lyst på en liten, og kanskje en stor. http://www.pisen.com.cn/show_pr.asp?id=510 Endret 6. september 2010 av Deem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå