Gå til innhold

National Geographic Bag Ripoff


Anbefalte innlegg

Jeg svarte selvsagt på mailen jeg referete til for et par innlegg siden. I mailen min gjorde jeg det klart at jeg forventet å bli prioritert osv. Fikk raskt svar

 

Dear Anton ,

 

Thank you for your patience again ,

 

Kindly tell you that if the item comes ,i wil put your order in priority ,

 

Please wait be patient.You will receive a shipment notification by email once we got it shipped.

 

Should you have any other problems,please feel free to contact us again.

 

We look forward to serving you in the near future.

 

Best regards,

jenny

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg svarte selvsagt på mailen jeg referete til for et par innlegg siden. I mailen min gjorde jeg det klart at jeg forventet å bli prioritert osv. Fikk raskt svar

 

Dear Anton ,

 

Thank you for your patience again ,

 

Kindly tell you that if the item comes ,i wil put your order in priority ,

 

Please wait be patient.You will receive a shipment notification by email once we got it shipped.

 

Should you have any other problems,please feel free to contact us again.

 

We look forward to serving you in the near future.

 

Best regards,

jenny

 

Fikk samme svar som du fikk første gang,hva skrev du tilbake så du blir prioritert ?

Lenke til kommentar

 

Fikk samme svar som du fikk første gang,hva skrev du tilbake så du blir prioritert ?

 

Jeg gav beskjed at jeg forventet å bli prioritert. Utenom det så nevnte jeg at jeg ikke ønsket noen andre varer nå, men det var flere produkter hos dem som var interessante så jeg ville nok kjøpe mer hvis jeg ikke opplevde noe tull med bestillingen som allerede var plassert.

Lenke til kommentar

Jeg er også en av de som bestillte før en del andre her på tråden, og får som svar på min purring:

 

"After checking we noticed the item sku40174 is unavailable now. And I'm sorry we may not quite sure the exact time of it coming back because of the current sales situation and unstable supplying.

 

Any other items maybe you would like to buy instead? "

 

Mitt gjensvar er vel ikke direkte surt, men jeg har en relativt misfornøyd tone i mitt svar der jeg "kritiserer" deres rutiner. Det som gjør meg spesielt misfornøyd er at de på nettsiden indikerer at vesken er på lager i og med at dei indikerer en leveringstid på 4 til 7 dager. Jeg har også krevd å komme "fremst" i køen, så får vi se hva som skjer. :whistle:

Lenke til kommentar

Det kom ett raske svar tilbake, og det virker ikke positivt vedrørende sjansen for å få vesken.

Her er svaret:

 

"Sorry for the trouble brought for you again ,

pls kindly pick another item you like and tell us the sku ,then i will check the stock and change for you".

 

hmmmmmmmm. :hmm::nei:

 

 

PS!! i svaret jeg gav tilbake tidligere i dag, gav jeg klar beskjed om at jeg akkurat nå ikke var interessert i andre varer som en "erstatning". Men likevel så er det det jeg blir bedt om å velge. Skuffende!!!

Lenke til kommentar

PS!! i svaret jeg gav tilbake tidligere i dag, gav jeg klar beskjed om at jeg akkurat nå ikke var interessert i andre varer som en "erstatning". Men likevel så er det det jeg blir bedt om å velge. Skuffende!!!

 

Jeg tror du må legge ved slik viktig info i hver eneste mail du sender DX. :p

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Jeg fikk følgende første svar fra DX:

 

Dear sir ,

 

We apologize for this inconvenience that we have brought you. your package has been ready for shipment . your sku is currently available from our warehouse. Would you mind waiting another week? We will try our best to get it shipped as soon as possible.

 

Thank you for your patience.

 

Regards ,

 

Joyee

 

Da svarte jeg at jeg kan vente et par dager til, men jeg er skuffet over at de ikke har helt kontroll på dette osv.

 

Så fikk jeg en ny mail:

 

Dear sir ,

sorry for the trouble.

sir ,sometimes due to the items are in great demand ,it will take a while to get it shipped ,pls understand .

 

Regards ,

 

Joyee

 

Nå skal jeg be dem om å bli prioritert først! For nå har jeg ventet lenge på dette her :ph34r:

 

Forsåvidt så ser jeg også at mange for ulike svar fra ulike support folk hos dx.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte bagen den 23. aug etter å ha lest om den her, og den ble rapportert sendt (pakket) 26. aug. Har fått sporingsnummer, men det virker ikke før pakken ankommer Norge. (Nettsiden til Hongkong Post er nede i kveld pga systemoppdatering, men der pleier man ikke få vite noe mer enn når den ble sendt fra postkontoret i HK).

Sjekket akkurat historien min, og fant ut at jeg har 5 bestillinger fra juni-juli som ikke er sendt ennå, selv om varene er rapportert på lager. Må kanskje purre litt :hmm:

Lenke til kommentar

Nå er den utsolgt faktisk.

 

Dear sir ,

sorry for the delay .

sir ,your sku is out of stock now ,would it be ok to change another one that you need ?

 

Regards ,

 

Joyee

 

Ikke faen om jeg skal velge et annet produkt. Jeg skal ha den bagen! For vel kreve penger tilbake og prøve på nytt en annen gang.

Lenke til kommentar

Lykke til. Tipper de har blitt forbudt å lage fler. Det er jo - et piratprodukt.

 

Sekken er fortsatt på deres hjemmesider,de proklamerer med "shipping 4 til 7 dager"står ingen ting om den er på lager heller ei at det er utgått.

 

Kjøpte en til på ebay i natt, 140 kroner ^^

 

En link ville vært en fin gest fra deg :)

Lenke til kommentar

Bestilte selv en, etter å ha lest om den her (klikket på linken gitt i denne tråden). Sendte bestillingen 22/8, og den ble i dag ferdig fortollet og overlevert til sortering her i Norge.

 

Men jeg velger alltid EMS, dersom det er mulighet til dette fra butikken jeg bestiller hos. Som oftest har man da pakken levert hjem på døren innen 10 dager etter bestilling. Koster litt mer, men det synes jeg det som oftest er verdt.

Endret av kimshans
Lenke til kommentar

Lykke til. Tipper de har blitt forbudt å lage fler. Det er jo - et piratprodukt.

 

Tja, er det ett piratprodukt? De reklamerer ikke med at dette er NG? De har også merket den med ett eget navn. At det er en kopi, betyr ikke nødvendigvis at det er ett piratprodukt.

 

Det er masse produkter på markedet, som er en kopi av hverandre. I tillegg tviler jeg nesten på at de bryr seg noe om hva NG sier.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...