Gå til innhold

National Geographic Bag Ripoff

Anbefalte innlegg

Ah, dere er redde for at "Ripoff" i "National Geographic Ripoff" ikke er designtyveri, men svindel av kunder som tror de får bag? ;)

Jeg har brukt http://www.dealextreme.com/ ved flere anledninger og har ikke hatt noe tull med dem så langt. Nå benytter jeg også https://www.paypal.com/no ved de fleste utenlands transaksjoner da hvilket jeg håper gir meg en slags trygghet og garanti mot svindel. Bare et tipps....

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var tydeligvis heldig og bestilte rett før de gikk tom. Bestilling 28.juli, avsendt 30. Mottatt før jeg kom tilbake fra ferie 7. august.

Jeg tror ikke det er grunn til å bekymre seg for annen ripoff enn eventuelle brudd på opphavsrettigheter:

-Sømmene virker gode.

-Dealextreme pleier å gjøre opp for seg, men er ofte litt trege og ikke så flinke på kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Etter tidligere erfaringer med DealExtreme å dømme er jeg 100% overbevist om at bagen jeg bestilte dukker opp. Når derimot, det er noe helt annet. Jeg har opplevd at ting kommer fort som juling og jeg har opplevd å glemme at jeg hadde bestilt en ting før den kommer i posten. Har bare vært flaks enkelte ganger som har gjort at jeg ikke har kjøpt diverse småting 10x dyrer på Elkjøp eller lignende etter å ha glemt at jeg hadde bestilt fra DealExtreme.

Du får med andre ord varen din, det kan bare ta noe helvete med tid.

Lenke til kommentar

:( Jeg bestilte 4. august, og det står fortsatt "Temporary stock shortage".

Liknende har skjedd meg mange ganger der, bare send den en epost og gjør dem oppmerksomme på at varen er på lager og at du har hatt en bestilling inne lenge. Det har jeg gjort to ganger og det fikset problemet.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte den 17 og mottok bagen i dag. Man får det man betaler for, men uten å ha testet den orginale hadde denne overraskende god kvalitet og mange smarte og store lommer. Fikk plass til Canon 1000d, Canon 17-55mm, solblender og 18-55mm i hovedrommet og da var det en del å gå på.

Lommene foran hovedrommet har plass til mindre objektiver og med holdere til penner, notatblokk og minnekort. Mange gode lommer til ark og lignende.

Anbefales!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Jeg sendte dem en mail,så får vi se hva som skjer.

Det gjorde jeg også. Jeg bestilte 4. august og har enda ikke fått noe. Igrunnen hadde jeg glemt den vekk og kom på det når jeg så denne tråden dukket opp igjen.

Idag fikk jeg svar:

Dear Anton ,

Thanks so much for supportting DX.

After checking we noticed the item sku 40174 is unavailable now. And I'm sorry we may not quite sure the exact time of it coming back because of the current sales situation and unstable supplying.

Any other items maybe you would like to buy instead?

Have a nice day.

Best regards

jenny

Lenke til kommentar

Hm, det var rart. Jeg bestilte 6. august, sendte mail for noen dager siden, og fikk svar i dag:

Dear customer

Sorry for delayed.

Please don't worry.And I have notified our warehouse staff arrange a shipment to you within 3 working days.

Please wait be patient.You will receive a shipment notification by email once we got it shipped.

Should you have any other problems,please feel free to contact us again.

We look forward to serving you in the near future.

Best regards,

lina

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...