TomKonto Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har fått min jeg også. Virker ok "skrudd sammen". Sømmer og fester ser bra ut og jeg kan ikke se at det er mye som skiller fra orginale i så måte. Nå håper jeg bare at det dukker opp tilsvarende i et nummer større også. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Huff,dere får slutte og lage sånne her tråder Fikk lyst på en sånn jeg også,selv om jeg ikke har brukt for en i utgangspunktet. Kanskje jeg skal legge inn et par bestillinger,greie som "gi bort gaver" disse bagene. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har fått min jeg også. Virker ok "skrudd sammen". Sømmer og fester ser bra ut og jeg kan ikke se at det er mye som skiller fra orginale i så måte. Nå håper jeg bare at det dukker opp tilsvarende i et nummer større også. Enig. Har ikke fått min ennå, men kan også tenke meg et nummer mindre. Kjekt å ha. Arne M Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fikk min idag. Den rommer 50D med 15-85 og 100L 2,8, begge med solblendere. Er litt uvant at objektivet viler på bunnen av veska, men det går bra. Er sån akkurat passe til dette utstyret. I lommene foran kan jeg jo ha G9 og S90, samt minnebrikker. Kvaliteten ser utmerket ut. Tittet på orginalen på lørdag. Den så ikke noe bedre ut. Fikk også min "gorillapod" idag. Meget bra til 11 dollar. Ser også ut som orginalen. Arne M Lenke til kommentar
dags Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har fått min også nå. Får akurat plass til mit Oly E-30 med Metz Mecablitz 58 AF-1, Nikon CoolPix P6000, ekstra minnekort, ekstra batterier, lommebok og nøkler. Grei denne her, spesielt med prisen tatt i betraktning. Lenke til kommentar
hoppeball Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Har fått min og, virker som det er samme materiale og kvalitet som NG sin. Ser ut som et godt kjøp Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg bestilte for en stund siden, men venter fortsatt på at den skal komme på lager. Den er sannsynligvis veldig populær! Francis Venter du forsatt på den? Jeg bestilte en nå og det står "Status: Waiting for Supplier". Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 jeg bestilte en den 29. juli. Sendt dagen etter bestilling. Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Denne så faktisk kjekk ut. Må vurderes- Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Takk for tipset Har tenkt på å skaffe meg en fotobag, og når det kan skaffes såpass billig er det jo ikke noe å lure på.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg bestilte 31/7,og bagen er ikke sendt ennå. Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Fikk min igår, ganske solid. Fikk plass til 450D med fastlinse, og en Sigma 18-200 objektiv vedsiden av. Fortsatt plass til mer . Mange lommer. Merket er Pisen. Nettsiden deres er her: www.pisen.com.cn (mest på kinesisk men men.. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg synes dette så ut som en kjekk billig bag, men jeg lurer på om jeg får plass til det jeg trenger. Canon EOS 450D m/batterigrep og kitobjektiv påmontert Canon 50mm f1,8 Canon 55-250mm f4-5,6 Canon 430 EX blitz Canon mv 700 videokamera (omtrent samme størrelse som en blitz) Vil det være plass til dette i bagen? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg synes dette så ut som en kjekk billig bag, men jeg lurer på om jeg får plass til det jeg trenger. Canon EOS 450D m/batterigrep og kitobjektiv påmontert Canon 50mm f1,8 Canon 55-250mm f4-5,6 Canon 430 EX blitz Canon mv 700 videokamera (omtrent samme størrelse som en blitz) Vil det være plass til dette i bagen? tviler. Den er ikke så veldig stor, men hvis du tar ut polstringen så går det kanskje. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg synes dette så ut som en kjekk billig bag, men jeg lurer på om jeg får plass til det jeg trenger. Canon EOS 450D m/batterigrep og kitobjektiv påmontert Canon 50mm f1,8 Canon 55-250mm f4-5,6 Canon 430 EX blitz Canon mv 700 videokamera (omtrent samme størrelse som en blitz) Vil det være plass til dette i bagen? Nei. Jeg har: 50D + 17-85 påmontert, 70-200 f4IS uten solblender. Da er det bare plass til smårask ved siden av. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Er det noen som har bestilt bagen etter 31/7 og fått den nå ? Vel,jeg bestilte den 31/7 men den har ennå ikke blitt sendt,noen dager står den oppført "på lager" andre dager ikke.Det står oppført med "Temporary stock shortage" på fakturaen,så litt rart at dem ofte legger til "på lager/in stock"i annonsen. Dere som har fått bagen,fikk dere oppgitt pakkesporing ? Endret 22. august 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det jeg lurer på mest angående ripoff eller ikke - ser det ut til å kunne bli rip off noe sted på bagen, eller er rem og alt annet sydd skikkelig på. Ser den ut til å holde godt? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er det noen som har bestilt bagen etter 31/7 og fått den nå ? Vel,jeg bestilte den 31/7 men den har ennå ikke blitt sendt,noen dager står den oppført "på lager" andre dager ikke.Det står oppført med "Temporary stock shortage" på fakturaen,så litt rart at dem ofte legger til "på lager/in stock"i annonsen. Dere som har fått bagen,fikk dere oppgitt pakkesporing ? Nei, jeg bestilte den 8/8/2010 og fortsatt ingenting. Det står oppført som "On 8/11/2010: Temporary stock shortage". Jeg har heller ingen pakkesporing nummer enda. Står at last shipment er "by air mail". Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ah, dere er redde for at "Ripoff" i "National Geographic Ripoff" ikke er designtyveri, men svindel av kunder som tror de får bag? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har også originalbagen i mediumstørrelse - som jeg er meget fornøyd med. Bestilte denne siden den var så billig, kan være grei å bruke når man ikke skal ha med så mye "greier". Bestilte 19 august, er ennå ikke sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå