Niram Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Da har jeg fått min veske, veldig fornøyd! Var litt mindre enn forventet, men det gjør ingenting. Får Canon 1000D m/kitlinse montert, 50-250mm + en del andre småting nedi der. Ipad går i den bakre lommen, men stikker litt opp. Fungerer greit! Men dere, hva er egentlig meninga med de to små "lappene" med polstring i det rommet hvor kamerahuset legges? Tok de ut jeg, så ikke helt nytteverdien Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nytteverdien er og få atskilt kamera m/objektiv fra eventuelle andre objektiver/blitser etc. Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nytteverdien er og få atskilt kamera m/objektiv fra eventuelle andre objektiver/blitser etc. Jupp. Har 1000D med kit objektiv montert, 55-250 og 50 f1.8 i bagen, alle men skillevegg mellom. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Knall bag! Veldig fornøyd. Plass til ett dslr+3 obkjektiver. Dog kjøpte den orginale. National Geographic NG2345. Endret 23. juni 2011 av Ivanka Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Bestillte netopp 1 slik bag(trodde jeg). Ble litt krøll og endte opp med at jeg ligger inne med to like ordrer. Så nå får jeg 2 kamerabag'er Blir sikkert ikke noe problem å få solgt den ene, og det kostet jo så lite at jeg bryr meg ikke. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Bestillte netopp 1 slik bag(trodde jeg). Ble litt krøll og endte opp med at jeg ligger inne med to like ordrer. Så nå får jeg 2 kamerabag'er Blir sikkert ikke noe problem å få solgt den ene, og det kostet jo så lite at jeg bryr meg ikke. Nå har du en god unnskylding til og kjøpe deg et kamerasystem til Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Lol Har allerede en kamera bag, men den er så liten at jeg ikke får med meg et ekstra objektiv. Så jeg trenger noe større. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Så da skal du selge begge bagene du ikke har fått ennå?` :!: Hvis du bor i Oslo så kan jeg være interessert i å kjøpe den ene i hvert fall. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Skal ha den ene, men heldigvis ser det ut til at de bare sender meg en bag allikevel. Kom først to mailer med info om at jeg hadde lagt inn ordre på en bag i hver. Men etterpå kom det en til mail som bekreftet belastning på 30 dollar for en bag. Uansett så bor jeg i Nord Norge så det er et stykke unna Oslo :!: Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hehe, ny oppdatering. Fikk i dag enda en mail med bekrftelse på 30 dollar for 1 til bag. 5 dager etter den første. Så da blir det 2 bags på meg allikevel, sjekka kontoen min. Det stemmer bra, to belastninger på 167 kr hver. Men det er jo uansett billigere enn å kjøpe 1 tilsvarende bag i norge så da har jeg 1 for salg eller eventuellt reserve. Lenke til kommentar
Pentaxian Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mottok i dag et eksemplar av denne "Pisen" bagen. Førsteinntrykket er meget bra. Tekstiler og sømmer virker til å være av samme kvalitet som på NG bagene. Jeg har en original NG ryggsekk, og likheten i materiale er slående. Størrelsen var noe mindre enn hva jeg hadde sett for meg på forhånd, men jeg fikk akkurat plass til kamera med batterigrep og standardzoomen påmontert i tillegg til en blitz ved siden av. Utover dette kan jeg sikkert på dytte nedi noen filtre, et pancake objektiv pluss diverse småtterier. Perfekt kamerabag for korte turer. Det tok for øvrig ganske nøyaktig tre uker fra jeg bestilte til den ble levert. Alt i alt meget bra ift pris, 160,- levert på døren. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Bestilte denne for en stund siden. Har fått bekreftelse på at varen er sendt og vil være hos meg innen 8-10 dager. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fikk min bag i dag. Litt mindre enn forventet, som andre har nevnt allerede. Fikk plass til D90 med 50mm påmontert og 18-105mm ved siden av. Kan sikker få plass til litt andre småting. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Fins ripoff av ryggsekkene og: Endret 23. oktober 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fins ripoff av ryggsekkene og: Når det gjelder de "ekte" NG-ryggesekkene...Er det noen som har kjøpt medium-modellen, og vet hva den rommer? Tar den en D300 med en 300mm f/4 og converter påmontert? Lengden på objektivet er vel noe à la en 70-200. Har prøvd å se på bilder, men uten å bli klokere. Jeg vil ha ny sekk til jul! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har hatt denne i tre år og brukt den mye, først med en D200, de to siste årene med D700, med en 24-70 f2.8 påmontert går det akkurat når solblenderen er tatt av og snudd. Det er plass til minst ett eller to objektiver til, pluss minnekort, ekstra batteri og annet småtteri. I det øverste rommet er det plass til en del klær, niste, lesestoff og andre nødvendigheter på reise, poser på siden til flaske. Jeg får også presset ned i lommen nærmest ryggen en 16" laptop, selv om det er med et skrik når sekken er full, og ikke anbefalt på lang fottur. Det er også mange små lommer til mye annet, så mange at jeg sliter med å huske hvor jeg har lagt hva. Jeg har bare gode erfaringer med denne sekken, som jeg har brukt på mange, lange reiser og på turer til fots i flere timer, og har ikke sett noe jeg heller ville ha enn denne. Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har hatt denne i tre år og brukt den mye, først med en D200, de to siste årene med D700, med en 24-70 f2.8 påmontert går det akkurat når solblenderen er tatt av og snudd. Det er plass til minst ett eller to objektiver til, pluss minnekort, ekstra batteri og annet småtteri. I det øverste rommet er det plass til en del klær, niste, lesestoff og andre nødvendigheter på reise, poser på siden til flaske. Jeg får også presset ned i lommen nærmest ryggen en 16" laptop, selv om det er med et skrik når sekken er full, og ikke anbefalt på lang fottur. Det er også mange små lommer til mye annet, så mange at jeg sliter med å huske hvor jeg har lagt hva. Jeg har bare gode erfaringer med denne sekken, som jeg har brukt på mange, lange reiser og på turer til fots i flere timer, og har ikke sett noe jeg heller ville ha enn denne. Da høres det ut som objektivplassen er litt knepen for mitt bruk, selv om plassen til laptop og klær er et pluss. Trenger plass til en tele, helst på kamera. Problemet er at de fleste "store" sekkene annet enn denne skriker kameraryggsekk. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Målte høyden fra bunnnen til skilleveggen over kameradelen med kamera pluss montert objektiv (pluss vendt solblender), det var ca 24 - 25 cm. På hver side av dette midtrommet er det like lange, men smalere rom til objektiv o.a., de kan deles opp i mindre rom. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ser de er utsolgt for denne nå, noen som har sett det inne i det siste? Er ikke mulig å bestille for tiden. Er det utgått, eller er det vanlig så lenge det ikke er på lager? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Kjøpte nylig på eBay og er strålende fornøyd. Leveringstid 2-3 uker og billigere enn DX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå