Gå til innhold

Hva kan jeg selge denne gaming maskinen for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper gjerne 5870'en din :p

Har solgt det da...

Men noen som tror de vet hva jeg kan få for den?

Kan eventuelt ta av vannkjøling og sette på original kjøling også da.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

50% av nypris må du slå av, pluss 10% for vert år som går :)

Hvis du tar en titt på for eksempel finn.no er det ikke akkurat mange som følger den malen, selv om jeg er helt enig med deg. Men jeg anbefaler TS om å gjøre som andre. Slå av et par tusen fra ny pris og skryt maskinvaren opp i været :thumbup: Alltid noen "lettlurte"...

Lenke til kommentar

50% av nypris må du slå av, pluss 10% for vert år som går :)

Hvis du tar en titt på for eksempel finn.no er det ikke akkurat mange som følger den malen, selv om jeg er helt enig med deg. Men jeg anbefaler TS om å gjøre som andre. Slå av et par tusen fra ny pris og skryt maskinvaren opp i været :thumbup: Alltid noen "lettlurte"...

Hehe. Får vel satse på at noen er lettlurte da...

Lenke til kommentar

Ingen som har noen ca priser?

Hvis du lar være å stikke fingeren oppi lufta for å sjekke prisene rundtom, men sier det første som slår deg. Eller, hva du forventer å få for den, og hvor lavt du evt. vil gå ... hvor havner du da?

Lenke til kommentar

Er ikke dette omtrentlig PC-en din med dagens nypris, minus PSU og vannkjølingssettet?

Såvidt jeg ser, må man legge på kostnaden av en PSU (~1000kr.) og ønsket kjøling for å få tilsvarende boxfresh maskinvare. Noe slakk er det selvfølgelig mtp. frakt etc.

Lenke til kommentar

Maskinen din ny (linken) kommer til å legge på seg omlag 1500 i frakt og en psu for ca 1000kr. Hvis man klarer seg med en noctua kjøler til ~ 600kr snakker vi da 17k inkl. frakt.

Du selger den brukt (6mnd gammel?) for 13k + frakt.

Grovt regnet sparer man altså 3500,- på å kjøpe akkurat denne maskinen brukt, kontra helt spiller ny. (Sett at man ikke lar seg storbegeistre av vannkjølingssettet). Så tja. Man vet aldri. Finn.no kan overraske deg, så du kan jo alltids prøve deg på den prisen, men ikke forvent å bli nedringt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...