Gå til innhold

History Channel: Pawn Stars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nah, det holder med "famlien" siden det er de som driver plassen. Hadde de følgt med alle, ville det fort blitt kjedlig.

Butikken er jo åpen 24/7, så vi snakker om en del ansatte. Tror han nevnte ca 30 mann.

Holder med Chumlee som "ansatt". Han er så syk morsom.

Hadde vært gøy med en tur rundt hele butikken i en episode.

Vi har jo fått sett nesten alt igjennom sesongene. Er ikke verdens største butikk. Vi har fått sett lageret. Parkerings plassen bak bygget (der Old Man parkerer), og offentlig parkerings plassen. Og alle vinkler i selve butikken.

Kontorene bak har vi også fått sett litt av. Men kan tenke meg de ikke vil vise for mye, er som å gi folk Blueprints over plassen og risikere ran....de har jo en god del penger liggende.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Takk for tipset, dette var en fin serie. Chumlee er jo konge, men de fremstiller han muligens som litt mer retarded enn han faktisk er, fyren får jo tross alt solgt ting :)

Ellers blir det kanskje litt vel mye "muskedunder" våpen til tider, men generelt er det veldig mye interessant de kommer over.

Lenke til kommentar

Takk for tipset, dette var en fin serie. Chumlee er jo konge, men de fremstiller han muligens som litt mer retarded enn han faktisk er, fyren får jo tross alt solgt ting :)

Ellers blir det kanskje litt vel mye "muskedunder" våpen til tider, men generelt er det veldig mye interessant de kommer over.

Tror ikke Chumlee har lov å kjøpe. Han roper på noen hver gang. Virker at han er kasse/papir/grunt-work type mann, som skriver opp salget for de andre. Hver gang de andre får en avtale sier de jo til han "write that up and pay the man"...o.l.

Han mangler nok litt IQ, det er jeg sikker på. Men sykt morsom, DET er han. Mesteparten av latteren er takket til Chumlee. Trodde jeg skulle dø da de fikk dragen opp i den lyktestolpen!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Nja, den fotlenke greia (ball 'n' chain) gjennom glasset er en av det litt teite scripta greiene de har lagt inn, ganske åpenlyst i grunn.

Men jeg ler meg i hjel av gammer'n og Chumlee, de to kunne gitt ut egen bok med bare sitater og jeg hadde kjøpt den med en gang. Greit nok at Chumlee fremstilles som "landsbyidioten", men digger den subtile tørrvittige humoren og timinga hans. Som for eksempel da Rick står og ser på ei gammel bok om Dantes Inferno, og Chumlee spør hva boka handler om. Rick svarer at den handler om et sted hvor han (Chumlee) en dag vil komme, hvorpå Chumlee svarer "Oh,you mean Hawaii? Great stuff!" :)

Er det noen som har sett American Pickers? Skal visst handle om to karer som drar rundt i USA og oppsøker gamle bondegårder o.l hvor det potensielt kan være mange antikke skatter o.l som de deretter prøver å kjøpe av eierne. Lurer bare på om dette er et kult program eller om det blir en stor nedtur etter Pawn Stars?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...