covah Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Såvidt jeg vet er det ihvertfall 4 pantelånekontor bare i Oslo. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Rick har så utrolig kul latter. Elsker latteren hans. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Fin serie, blir nok å se flere episoder. Takk for tipset Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Var en bra serie men var lite pawn mer bruktbutikk men fortsatt bra serie Endret 18. juli 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hadde vært gøy med en tur rundt hele butikken i en episode. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hadde vært gøy med en tur rundt hele butikken i en episode. eller vist mere ennn 4 ansatte:P men ser jo i bakgrunnen at det er værtfall 4 folk til som jobber der som jeg har sett Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Nah, det holder med "famlien" siden det er de som driver plassen. Hadde de følgt med alle, ville det fort blitt kjedlig. Butikken er jo åpen 24/7, så vi snakker om en del ansatte. Tror han nevnte ca 30 mann. Holder med Chumlee som "ansatt". Han er så syk morsom. Hadde vært gøy med en tur rundt hele butikken i en episode. Vi har jo fått sett nesten alt igjennom sesongene. Er ikke verdens største butikk. Vi har fått sett lageret. Parkerings plassen bak bygget (der Old Man parkerer), og offentlig parkerings plassen. Og alle vinkler i selve butikken. Kontorene bak har vi også fått sett litt av. Men kan tenke meg de ikke vil vise for mye, er som å gi folk Blueprints over plassen og risikere ran....de har jo en god del penger liggende. Endret 20. juli 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er S03E12 den siste? Kommer det ikke mer episoder eller en sesong 4? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Episode 12 kom jo ikke lenge siden. Episoder er Mandager (Tirsdag for oss) ifølge websiden. Få håpe det er nye episoder da. Endret 22. juli 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 History Channel gikk tom for WWII-dokumentarer? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 History Channel gikk tom for WWII-dokumentarer? Ser lett Pawn Stars framfor enda en andre verdenskrig dokumentar. Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Takk for tipset, dette var en fin serie. Chumlee er jo konge, men de fremstiller han muligens som litt mer retarded enn han faktisk er, fyren får jo tross alt solgt ting Ellers blir det kanskje litt vel mye "muskedunder" våpen til tider, men generelt er det veldig mye interessant de kommer over. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 MER EPISODER TAKK!!! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Takk for tipset, dette var en fin serie. Chumlee er jo konge, men de fremstiller han muligens som litt mer retarded enn han faktisk er, fyren får jo tross alt solgt ting Ellers blir det kanskje litt vel mye "muskedunder" våpen til tider, men generelt er det veldig mye interessant de kommer over. Tror ikke Chumlee har lov å kjøpe. Han roper på noen hver gang. Virker at han er kasse/papir/grunt-work type mann, som skriver opp salget for de andre. Hver gang de andre får en avtale sier de jo til han "write that up and pay the man"...o.l. Han mangler nok litt IQ, det er jeg sikker på. Men sykt morsom, DET er han. Mesteparten av latteren er takket til Chumlee. Trodde jeg skulle dø da de fikk dragen opp i den lyktestolpen! Endret 29. juli 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hadde vært gøy med en tur rundt hele butikken i en episode. http://www.youtube.com/user/GoldSilverPawn#p/u/8/DUe8JipuWuc Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hadde vært gøy med en tur rundt hele butikken i en episode. http://www.youtube.com/user/GoldSilverPawn#p/u/8/DUe8JipuWuc Se der var den Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Synes det er en grei serie men mer sånn som jeg bare har sett når det tilfeldig har vært på. Han dere yngste fyren er helt retarded da, hahaha.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Haha spesielt morsomt når han slenger slegga rett igjennom bordglasset :!: Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nja, den fotlenke greia (ball 'n' chain) gjennom glasset er en av det litt teite scripta greiene de har lagt inn, ganske åpenlyst i grunn. Men jeg ler meg i hjel av gammer'n og Chumlee, de to kunne gitt ut egen bok med bare sitater og jeg hadde kjøpt den med en gang. Greit nok at Chumlee fremstilles som "landsbyidioten", men digger den subtile tørrvittige humoren og timinga hans. Som for eksempel da Rick står og ser på ei gammel bok om Dantes Inferno, og Chumlee spør hva boka handler om. Rick svarer at den handler om et sted hvor han (Chumlee) en dag vil komme, hvorpå Chumlee svarer "Oh,you mean Hawaii? Great stuff!" Er det noen som har sett American Pickers? Skal visst handle om to karer som drar rundt i USA og oppsøker gamle bondegårder o.l hvor det potensielt kan være mange antikke skatter o.l som de deretter prøver å kjøpe av eierne. Lurer bare på om dette er et kult program eller om det blir en stor nedtur etter Pawn Stars? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Huff, American Pickers er noe dritt. Jeg holdt ut 3 episoder, etter det takklet jeg ikke de personene mer. De oppfører seg som om jobben dems er så ufattelig heftig, og de selv er noen drittsekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå