Gå til innhold

HTC Legend - Tele 2

Anbefalte innlegg

Hei, har sjekket ut litt priser osv, billigste uten abonomang på Legend er på rundt 3200KR.

Fant denne prisen på Tele 2 sine nettsider, med totalpris på rundt 2800kr!

og da med utrolig billige ringe- og sms priser.

og da i tilleg med vrakpant som vil trekke ned prisen til 23000 så er vel dette et røverkjøp?

har ikke erfaring med abonomang, så hadde vært fint med noen tilbakemldiner rundt dettte, er det slik at etter de 12 brukte månedene at jeg ikke trenger å betale månedsavgift, og at de billige ringe- og sms prisene fortsetter?

Link:

https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/HTC/bid/7014/action/1#

Endret av Iconz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må huske at det er 199,- i innmeldingsavgift, så det blir 2500,- for mobilen.

Sånn som jeg skjønner det så betaler du 239,- i tillegg til det du ringer, sms og surfer over det som er i mobilsurf medium(100mb i måneden). Etter 12 måneder så betaler du minst 49,- i måneden selv om du ikke ringer for så mye, også betaler du vel for mobilsurfpakken også regner jeg med, men den går jo an å si opp eller nedgradere:)

Jeg kjøpte den mobilen med det abonnementet på lørdag, og jeg fikk den på tirsdag og er meget fornøyd, det er litt man må sette seg inn i og venne seg til først da, men det er ikke veldig vansklig:) Et lite tips er å kjøpe 32gb minnekort med en gang, det følger med 2gb men tror det fort kan bli litt snaut hvis du skal ha musikk og sånt på telefonen:)

Lenke til kommentar

Du må huske at det er 199,- i innmeldingsavgift, så det blir 2500,- for mobilen.

Sånn som jeg skjønner det så betaler du 239,- i tillegg til det du ringer, sms og surfer over det som er i mobilsurf medium(100mb i måneden). Etter 12 måneder så betaler du minst 49,- i måneden selv om du ikke ringer for så mye, også betaler du vel for mobilsurfpakken også regner jeg med, men den går jo an å si opp eller nedgradere:)

Jeg kjøpte den mobilen med det abonnementet på lørdag, og jeg fikk den på tirsdag og er meget fornøyd, det er litt man må sette seg inn i og venne seg til først da, men det er ikke veldig vansklig:) Et lite tips er å kjøpe 32gb minnekort med en gang, det følger med 2gb men tror det fort kan bli litt snaut hvis du skal ha musikk og sånt på telefonen:)

Takk for svar!

med mobilsurf medium, kan jeg da surfe 100mb i måneden uten å betale for det?

og hvor mye er egentligt 100mb med surfing?

hadde tenkt å kjøpe et 16GB minnekort, fordi jeg leste på en test at med 32 GB så ble mobilen en del tregere, og at dem anbefalte 16GB.

Når du fikk mobilen, benyttet du deg med vrakpant?

tenker på om du konne benytte deg av den med det nye sim kortet ditt, før du sender inn ditt gamle?

Lenke til kommentar

Hva menes med vrakpant?

Lefdal (i den ukens reklameavis) har i hvert fall Htc Legend til 1 øre med Tele 2 Champion 189. Det blir 2269 kr etter et år med binding. I tillegg får du en Garmin GPS med på kjøpet.

Vrakpant er vist du flytter nummeret ditt fra en annen operatør til tele2, vist du kjøper en mobiltelefon fra tele2. Du sender da inn ditt gamle sim kort når du for mobilen, og dem trekker fra 500kr i neste faktura.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

med mobilsurf medium, kan jeg da surfe 100mb i måneden uten å betale for det?

og hvor mye er egentligt 100mb med surfing?

hadde tenkt å kjøpe et 16GB minnekort, fordi jeg leste på en test at med 32 GB så ble mobilen en del tregere, og at dem anbefalte 16GB.

Når du fikk mobilen, benyttet du deg med vrakpant?

tenker på om du konne benytte deg av den med det nye sim kortet ditt, før du sender inn ditt gamle?

Hei,

100 MB tilsvarer:

- 6500 søk på Google

- 35 Youtube-klipp

- 15 000 e-post

- 300 minutter radio (NRK)

- 1250 lastinger av VG.no

( ref: http://www.tele2.no/mobil/mobilsurf.html )

Takk til Iconz for svaret vedr. vrakpant :)

MVH

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Endret av Tele2 Kundeservice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...