Dimitrij Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har fram til nå vært så bortskjemt at mor har betalt abbonementet mitt, men har funnet ut at i en alder av 22 burde jeg kanskje nå begynne å betale dette selv. I tillegg begynner min nå 3 år gamle SE W200 å bli sliten. Jeg vil da investere i ny telefon pluss nytt abbonement. For meg er det viktig med: - Billig abbonement med lav månedspris - Lang batterlevetid - Støtte for Wi-Fi - Greit kamera Jeg har kikket litt på HTC Desire og liker det jeg har lest om den. Jeg har i tillegg et spørsmål som sikkert er utrolig dumt, men: Ved abbonementer står det pris for nedlastning per MB, men hvis jeg kopler meg til et nettverk via WiFi, må jeg da betale dette? Eller gjelder dette bare hvis jeg kopler meg til nett uten WiFi. Som dere sikkert skjønner er jeg lite oppdatert innen mobil-verdenen om dagen og setter pris på litt hjelp. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Tror ikke Desire er telefonen å gå for hvis godt kamera er viktig for deg. WiFi er helt gratis, du betaler bare når du bruker datatrafikk via edge/3G/HSDPA. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 SE W995 scorer greit på det du spør etter, pluss at det er en super musikktelefon. Imidlertid er kanskje en touch-telefon med større skjerm enn W995 å foretrekke dersom du faktisk har tenkt å bruke wifi til surfing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå