darkrized Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei! eg trenger da deres råd til å vlege et bra skerjmkort,prossesor og hovudkort. Skjermkorte skal koste mellom 1500-2500. prossesoren skal koste mellom 3000-4000 Hovudkortet skal koste mellom 1500-2500 Kva bør eg velge? og kor er det billigt å kjøpe? ver så snill kom med gode tips!!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Prøv igjen Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 For det første. IKKE BRUK CAPS-LOCK I OVERSKRIFTEN. For det andre: Skjermkort: Radeon 9700 Prosessor: Intel 2.6Ghz FSB800 Hovedkort: Abit IC7-G Kanskje du trenger RAM også? RAM: TwinMOS PC3200 512MB m/Winbond Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvorfor prioritere hovedkort og cpu så høyt? Kjøp heller Amd xp2500 og abit nf7 2.0 eller Epox 8RDA3+, og bruk de penga du sparer på det til et bedre skjermkort. Edit; i rettningslinjene så står det at poster med caps eller ubeskrivende topic blir stengt, men dette har jeg ikke opplevd så ofte... ender som oftest med at de dør ut. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Helt til venstre på tastaturet, 3. knappen nedenfra og opp.... der er det noe som heter Caps Lock. Denne har du satt på, og her følger anvisningen på hvordan du får den av: 1. Trykk på denne knappen. 2. Det var alt. Noe du lurer på så har Windows en utmerket Hjelp funksjon. Trykk bare på Start ---> Hjelp og support. Lykke til videre.... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ikke caps i topic dust Jeg slenger meg på..; Skjerpings m3gSe|v! Har du lest retningslinjene selv? Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Dessuten er brukeren ny, så det går an å være litt snill! Og til darkrized - det går an å redigere egne innlegg (hint, hint) Velkommen til forumet forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå