kake123 Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg ett nytt høyttaler sett, ett slikt 5.1 (Logitech Z-5500). Jeg er også ganske datakyndig, og lurer på hvordan man kan endre lydinstillinger? Altså fra f.eks 2.1 til 5.1? Jeg bruker Windows 7. Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Lyden spilles altså per nå kun gjennom 2 høytalere samt suben.. Du burde få ut lyd på alle høytalerne. Du har jo dessuten den muligheten til å velge Stereo, 2xStereo, Movie og Music under "effects" hvis jeg ikke husker feil nå. Stereo er jo Stereo. 2xStereo spyr ut lyd i alle høytalere. Det samme for movie og music. Selv har jeg ikke peiling på lyd. Endret 14. juli 2010 av daihiep Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Høyreklikk på høytaler ikonet nede i høyre hjørne, velg Avspillingsenheter eller hva det nå heter på norsk (har spansk Windows 7) . Velg så Høytalere, og klikk på Tilpass, velg så 5.1 system og klikk videre til konfigurasjonen er ferdig. Endret 14. juli 2010 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå