Gå til innhold

Har glemt passordet på eposten min!

robinp

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en e post jeg bruker for og registrere spill og sånt

her om dagen skulle jeg bytte passord på en av spillene mine

og når jeg skulle logge på den e posten husket jeg ikke passordet og jeg har prøvd alt innen for "glemt passord"

men klarer ikke og huske secret passord og sånt

jeg trenger hjelp til og hacke den

kontakt meg vis dere kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du har gløymt hotmail passordet, har gløymt svaret på det hemmelige spørsmålet og ikkje har registrert alternativ epostadresse så er det ikkje så mykje du får gjort.

Den siste utveien er då om du har lagt inn så mykje informasjon om deg sjølv at du kan ringe til support og bevise at det er du som eig kontoen ved å svare på dei detaljane som du har lagt inn om deg sjølv.

Eg har sjølv ein hotmail konto som eg kun bruker til spam som eg bruker så skjeldan at eg av og til gløymer passordet. Der er reddninga å skrive inn det hemmelige svaret på sikkerheitsspørsmålet. Eit svar som eg bevist har valgt til å svare på noke heilt anna en det det blir spurt om sidan verken namn på kjæledyr eller fødselssted er informasjon som det er spesielt vanskelig å finne.

Lenke til kommentar

er det ikke mulig og hacke den ? ;o

Nei.

Hvor lenge er det siden sist du logget inn på epostkontoen du har mistet passordet til? Etter 120 (4 måneder) dager blir alle eposter slettet, og etter 210 dager (7 måneder) blir selve kontoen slettet.

Lenke til kommentar

Er sikkert mulig å hacke, men sidan verken du eller eg veit korleis det skal gjerast så hjelper ikkje det så mykje.

Som eit siste desperate forsøk kan du sjølvsagt legge ut epostadressa di og all relevant informasjon og sjå om nokon klarer å finne passordet, men då har du ingen garanti for at du faktisk får tilbake kontoen etter at hackeren har tatt seg inn på den.

Det beste rådet eg kan gi er å berre teste litt på aktuelle svar til det hemmelige spørsmålet. Om eg ikkje husker feil kan du der prøve så mange gongar du vil, og om du veit sånn ca kva type passord du bruker å velge så kan det være du snubbler over det seinare når du får tenkt deg litt om.

Lenke til kommentar

Ja er sant det Runar, tenkte at hacking var greit når eigaren gir tillatelse, men glemte sjølvsagt at det fortsatt er innbrudd i hotmail sitt system (og at vi ikkje veit om TS er eigar av epostkontoen eller ikkje).

Kan for øvrig nemne at sist gong dette skjedde med meg på hotmail kontoen så fekk eg problemer sidan hotmail.com kun viste til alternativ epostadresse når eg klikka på "glemt passordet", men etter litt søking fant eg den gamle hotmail sida der også alternativet om å svare på det hemmelige passordet blei lista opp sammen med alternativ epost.

Lenke til kommentar

Hvis det bare var å "hacke" en hotmailadresse ville vel ingen fått ha mailen sin i fred, eller hva?

Måten såkalte "hackere" kommer inn på slike kontoer på, er ved å lure passordet ut av eieren. Hvis du har mistet passordet, er det litt vanskelig å lure det ut av deg.

Ta kontakt med Microsoft, det er det eneste håpet du har.

Og hvis jeg var deg, ville jeg fjernet mailadressen fra denne tråden, så er du kanskje heldig og slipper at mailboksen din er smekkfull av spam hvis Microsoft kan hjelpe deg og du får logget inn igjen.

Lenke til kommentar

Hvis det bare var å "hacke" en hotmailadresse ville vel ingen fått ha mailen sin i fred, eller hva?

Måten såkalte "hackere" kommer inn på slike kontoer på, er ved å lure passordet ut av eieren. Hvis du har mistet passordet, er det litt vanskelig å lure det ut av deg.

Jepp er nettop det.. De som stjeler passord til slike tjenester gjør det ved virus, sosial engineering, phishing og lignende.. De hacker jo ikke selve hotmail serverne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...