vifteovn Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ny teknologi var kanskje å ta litt hardt i, men en ny gass har de nå dytta inni. Og en enda fiffigere chillkontroll. www.asetek.com Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Skulle ha kjøpt den nye vappo'n hadde den bare ikke kostet så mange penger ! Den nye kommer sikkert til å koste like mye som den gammle ! Men ellers er det bra at utviklingen fortsatt er i live ! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Den blir nok dyr dessværre. Får aldri nok penger til vapo . Får håpe ok.no kommer med en test. Får håpe den ikke bare er liiiiiiiiitt bedre enn de gamle. Ps: Hvis dere vil støtte meg med litt penger slik at jeg kan kjøpe en vapo og bli glad så send meg en pm Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 I forhold til PE så kan den klare 20w mer. Men om det er verdt 300euro... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Dårlig at asetek ikke lar Mozilla vise siden. Gitt fint i IE Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Funker fett med netscape da. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Off topic... Det var nå den å da (hehe...) Ikke F*** om jeg hadde betalt så mye for vapochill! da blir det hller Überl33t vannkjøling!!! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hadde nok blitt litt billigere uten hvitvareavgift Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 mmm godt med vapochill pe titanium nå til sommertider .... fant ut at det var på tide og bytte ut vannkjølinga med noe bra Lenke til kommentar
Electron Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 mmm godt med vapochill pe titanium nå til sommertider .... fant ut at det var på tide og bytte ut vannkjølinga med noe bra 100% enig :D vannkjøling duger ikke til CPU kjøling lenger Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 mmm godt med vapochill pe titanium nå til sommertider .... fant ut at det var på tide og bytte ut vannkjølinga med noe bra 100% enig :D vannkjøling duger ikke til CPU kjøling lenger Helt enig. Kompressor på CPU og vannkjøling på resten :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 K00lt med ny vappo Får vi se no test her på overklokking.no snart da? *venter* Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Den vapoen var ikke akkurat billig, 6400kr på 3dfxcool er jo litt for mye synes nå jeg Edit: venter selvsagt på at ok tester dette Lenke til kommentar
Electron Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 mmm godt med vapochill pe titanium nå til sommertider .... fant ut at det var på tide og bytte ut vannkjølinga med noe bra 100% enig :D vannkjøling duger ikke til CPU kjøling lenger Helt enig. Kompressor på CPU og vannkjøling på resten :smile: nettopp hadde en idé her om dagen, hvorfor ikke "adde" på kjøleslangen til vapo, en slange som går til en evaporator på NB og VGA? krever seff _litt_ mekking men hadde vært fett om det gikk ann..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå