MistaPi Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 En viktig ting her er at by omgivelser er mye lettere å gjøre pent enn jungel omgivelser, både mtp arbeid og maskinvare ressurser. Så for tilsvarende innstillinger/kvalitets nivå til Crysis er nok Crysis 2 en del mer lettkjørt. Så spørs det hvor mye ekstra og bedre effekter osv det er med maks innstillinger, hvor mye dem har presset PC'en denne gangen. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Noen som vet hvilket DirectX level det blir laget for? 10 eller 11? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 En morsom ting er at "alle" regner med Crysis 2 vil være like krevende som Crysis 1 var i sin tid, sett med dagens øyne. Kanskje de har lært nå? Crysis 2 kommer jo konsoll. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) En morsom ting er at "alle" regner med Crysis 2 vil være like krevende som Crysis 1 var i sin tid, sett med dagens øyne. Kanskje de har lært nå? Crysis 2 kommer jo konsoll. Hva skal dem ha lært? Å ikke presse PC'en, at dem skulle ha latt high eller medium innstillingene i Crysis være maks innstillingene for å slippe å få hets fra skuffa fjortisser som ikke fikk bra framerate på sine nye PC'er med alt på fullt? Selv hadde jeg ikke noe imot å spille igjennom Crysis første gang med medium/high innstillinger og senere spille igjennom spillet på nytt med high/very high når jeg fikk meg kraftigere hardware. Jeg har vanskelig med å se at det hadde vært bedre om innstillingene jeg spilte gjennom Crysis første gang med hadde vært maks innstillingene. Endret 20. juli 2010 av MistaPi Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Må nesten si meg enig der, spillet har et genialt konsept. Håper de klarer å lage det like bra denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg