Gå til innhold

Kommentarer/Anbefalinger til ny 21" CRT skjerm

Spaz

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en ny skjerm, etter å ha sittet ved en 17" en god stund. På tide med noe større :yes: Jeg har undersøkt endel og lest på forskjellige forum. En gjenganger er at Samsung sine skjermer holder høy kvalitet til en fornuftig pris. Jeg ser at Samsung nettopp har lansert en ny 21" modell. Samsung Syncmaster 1100DF: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3513

Her er de viktigst spesifikasjonene fra Samsung.se

Specifikationer:

Bildrör (aktiv bildyta): 21" (20")

Bildrörstyp: Skuggmask, DynaFlat

Dot Pitch: 0,20(H)

Horisontalfrekvens: 30-121kHz

Vertikalfrekvens: 50-160Hz

Rek upplösning: 1600x1200@95Hz, 1280x1024@110Hz

Max upplösning:2048x1536@75Hz

Bandbredd: 340MHz

Strömförbrukning: 120W

TCO: TCO-99

Mått (BxDxH): 504x500x508

Vikt: 28 kg

Garanti: 3 års utbytesgaranti på plats

Er det noen andre 21" skjermer som vil være et bedre kjøp til den prisen?. Budsjettet mitt er på ca.5000kr. Fint hvis dere kunne komme med noen innspill. Jeg fant desverre ikke noen reviews av denne skjermen siden den er såpass ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk skjermen i dag og er utrolig skuffet :( Bildekvaliteten er dårlig, tekst er uklar og fargene blasse. Ingen instillinger gjør at det blir noe særlig bedre. Denne skjermen fraråder jeg alle å kjøpe. Jeg kommer til å benytte meg av angrefristen. Er det noen andre 21" skjermer som faktisk lever opp til spesifikasjonene sine? Jeg vil ha en god 21" skjerm til rundt 5000kr

Lenke til kommentar
Jeg fikk skjermen i dag og er utrolig skuffet :( Bildekvaliteten er dårlig, tekst er uklar og fargene blasse. Ingen instillinger gjør at det blir noe særlig bedre. Denne skjermen fraråder jeg alle å kjøpe. Jeg kommer til å benytte meg av angrefristen. Er det noen andre 21" skjermer som faktisk lever opp til spesifikasjonene sine? Jeg vil ha en god 21" skjerm til rundt 5000kr

Hva med 19" lcd i stedet? sikkert ikke mer enn en tomme forskjell allikevel, hansol 19" hos komplett ca 5000.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...