Nuffern Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Da har jeg i alle fall bestilt Squeezebox Touch. Blir spennende å se hvor fort MPX klarer å levere, og ikke minst hvordan den er i praksis. Takker for en flott tråd. Hadde ikke blitt oppmerksom på tilbudene hadde det ikke vært for denne. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det endte opp med at jeg bestilte den jeg også. Gleder meg til å se hvordan den er i bruk vs. duet og ikke minst hvordan det blir nå som Spotify kjører lett på Squeezebox Squeezebox Touch + Spotify Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ble en Touch på meg og, og litt andre produkter, heh.. Squeezebox er jo bare genialt, har en Boom og en SB3 fra før. Nå får du jo også Spotify genialt integrert på squeezebox, så da måtte jeg bare ha en sånn touch! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Litt OT, men er det slik å forstå at det kun er Spotify Premium som kan brukes på Squeezebox? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Litt OT, men er det slik å forstå at det kun er Spotify Premium som kan brukes på Squeezebox? Det stemmer, men hvem har vel ikke det i disse dager? Det er dog bare en beta plugin, men det rapporteres om at den fungerer meget meget bra. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Venter på Yamahaen kl 22! weeee! so cheap! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) http://www.prisjakt.no/product.php?pu=407622 Ser di har satt opp prisen på denne for 2 dager siden.. EDIT" Det samme gjelder prosjektoren http://www.prisjakt.no/product.php?pu=503984 Gidder ikke sjekke,men tipper det gjelder di fleste "tilbuds" varene.. Endret 14. juli 2010 av taz Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 http://www.prisjakt.no/product.php?pu=407622 Ser di har satt opp prisen på denne for 2 dager siden.. Er ikke det ulovlig/misvisende markedsføring? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Litt OT, men er det slik å forstå at det kun er Spotify Premium som kan brukes på Squeezebox? Funker utmerket, bruker det hver dag! Er link til plugin på den PCworld atikkelen noen få poster opp. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er ikke det ulovlig/misvisende markedsføring? Nei. Du må nok sjekke litt fakta; De har hatt den på helgetilbud :-). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) http://www.prisjakt....t.php?pu=407622 Ser di har satt opp prisen på denne for 2 dager siden.. Er ikke det ulovlig/misvisende markedsføring? Får håpe MPX.NO kommer med en forklaring på dette 1990 er ganske billig for den forsterkeren da! Endret 14. juli 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
qwert Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Du må nok sjekke litt fakta; De har hatt den på helgetilbud :-). Samtidig som alle andre har den på tilbud? Tipper det er leverandøren som har gode rabatter/sluttsalg på denne modellen nå. Fortsatt et svært godt tilbud, men bare 500 å spare i forhold til Elkjøp/Lefdal (som skulle ha 6K for noen uker siden) og Netonnet. Godt tilbud på den nye Xbox 360, forresten. Hvis de er i stand til å levere i neste uke i alle fall. Den blir vel neppe billigere enn dette før tett oppunder jul, tipper jeg. Endret 14. juli 2010 av qwert Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er ikke det ulovlig/misvisende markedsføring? Nei. Du må nok sjekke litt fakta; De har hatt den på helgetilbud :-). Har di solgt den for 2 495,- så er vel det førprisen ikke sant?Om det så bare var for noen dager.... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er ikke det ulovlig/misvisende markedsføring? Nei. Du må nok sjekke litt fakta; De har hatt den på helgetilbud :-). Har di solgt den for 2 495,- så er vel det førprisen ikke sant?Om det så bare var for noen dager.... Neida, ikke så lenge en kan dokumentere at førprisen er reell (solgt til den prisen over en seksukersperiode, og med et visst antall salg (avhengig av produkttype)) er ikke det noe problem. Det er ikke noe forbud mot å ha en kampanjepris, og senere en ny, lavere kampanjepris på et produkt. Så lenge ikke den forrige kampanjeprisen har vært satt så lenge at den kan tolkes som "vanlig" pris. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 det hjemmekino settet fra LG så ikke så ille ut, men har ingen inputs for popcorn hour boksen Lenke til kommentar
darket Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 logitech z320 får man på dustin billigere enn -40% prisen til MPX. Tenkte 40% billigere var bra.. føles ut som et godt kjøp da egentlig. Men når dustin har det for 259 normalpris, føler jeg heller at mpx har bommet saftig. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Gjør ingenting om før prisen på yamahaen er 4000 når det er 500kr billigere enn alle andre i dag Me want me want so cheap. Endret 14. juli 2010 av nipton Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kan se ut til at det blir LED-TV og BluRay på meg i kveld =) Nice tilbud! Lenke til kommentar
nipton Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Glem det. tiden va jo ute XD Endret 14. juli 2010 av nipton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå