Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

timesalg hos mpx 14.07.2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Timesalget siste var relativt labert (nye produkter hver 4 time..) håper de har ordnet på dette!

Skal holde et øye med salget og se hva de klarer å produsere..

EDIT: Yamaha NS-777 og SR608 hadde vært gøy med salg på..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Helt enig med biskopen. :)

Ellers takk for infoen, visste ikke jeg.

En pluss i margen ;)

Noen som kan tolke dette for meg:

"Maks 2 stk. av hver vare gjelder alle tilbudene."

Synes nå at LG led tv'en er billig.. Samme pris for tv'en jeg kjøpte for ca 1/2 år siden, lcd 40".. :(

Endret av daihiep
Lenke til kommentar

Hadde de vært litt kule, hadde de slengt med produkter ekstra hver eneste time, ikke bare de få annonserte. Da får de med seg impulsrytterne også :) Leser dere dette her mpx??

mus, tastatur, ram, harddisk bla.. småplukk varer vi alle bare kjøper hele tiden!

Lenke til kommentar

Timesalget siste var relativt labert (nye produkter hver 4 time..) håper de har ordnet på dette!

de har salg på forsterkeren jeg la med i handlelista fra komplett (yamaha rx-v665b) ;P

det var noe snadder der ja men det var ikke sånn sinnsyk salg. det var jo ganske normalt salg bare det varer kort.... nedsatt med noen hundre og opptil en tusenlapp er jo normalt det yhar funnet bedre tilbud til og med..

når det er timesalg syntes jeg de skal gi ordentlige tilbudspriser.

ellers kjekt :)

Lenke til kommentar

de har salg på forsterkeren jeg la med i handlelista fra komplett (yamaha rx-v665b) ;P

Ja, jeg så de hadde forsterkeren til salgs. Men tror jeg holder med til SR608 i og med at Yamahaen begynner å dra litt på årene.

Lenke til kommentar

AAgg, har lyst på Squeezeboxen, men missliker fjernkontrollen. Mister litt poenget å kjøpe den dersom jeg likevel må invistere 2k i Squeezebox Controller. (for den vil virke med Touch right?)

Har forstått det slik at hvis du har iPhone/iPod Touch eller en Android på mobilen, så finnes det apps til Squeezebox.

Lenke til kommentar

Joda, det gjør det. Har selv BlackBerry og det finnes Apps jeg kan bruke der også. Problemet er bare at de ikke er like gode som den orginale controlleren. Kan også bruke Logitec Harmony One (eller 1100) men situasjonen er nok den samme; Ikke like bra som orginalkontrolleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...