kentyboy Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Da er det på tide med en ny runde med timesalg hos mpx link : http://www.mpx.no/k/k.aspx 2 Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 ja hva skjer da? Får man sinnsyke priser da? skal følge meg i allefall... har siden oppe frem til det mpx.no altså så får jeg se Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Tror det er greit å følge med, ja Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Dette var da kjekt! Da satser vi på at de har ordnet det slik at vi kan få alt vi bestiller på en forsendelse? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Timesalget siste var relativt labert (nye produkter hver 4 time..) håper de har ordnet på dette! Skal holde et øye med salget og se hva de klarer å produsere.. EDIT: Yamaha NS-777 og SR608 hadde vært gøy med salg på.. Endret 14. juli 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 eller experia x10. men er vell ingen som har den på lager enda av nettbutikkene uten abnm. Lenke til kommentar
darket Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 1990 for en toshiba 32 lcd tv, det er ganske bra prisa det.. Ikke at produktet er bra.. for det er det ikke.. men prisen er fin Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ser her da, alle produktene står jo allerede Litt skuffende måte å gjøre det på. Mye mer spennende hos netshop, større sjangse for impuls kjøp da.. Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Helt enig med biskopen. Ellers takk for infoen, visste ikke jeg. En pluss i margen Noen som kan tolke dette for meg: "Maks 2 stk. av hver vare gjelder alle tilbudene." Synes nå at LG led tv'en er billig.. Samme pris for tv'en jeg kjøpte for ca 1/2 år siden, lcd 40".. Endret 14. juli 2010 av daihiep Lenke til kommentar
darket Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hadde de vært litt kule, hadde de slengt med produkter ekstra hver eneste time, ikke bare de få annonserte. Da får de med seg impulsrytterne også Leser dere dette her mpx?? mus, tastatur, ram, harddisk bla.. småplukk varer vi alle bare kjøper hele tiden! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Tilbod på eit low profile nvidia skjermkort hadde vore kjekt Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Timesalget siste var relativt labert (nye produkter hver 4 time..) håper de har ordnet på dette! Skal holde et øye med salget og se hva de klarer å produsere.. EDIT: Yamaha NS-777 og SR608 hadde vært gøy med salg på.. de har salg på forsterkeren jeg la med i handlelista fra komplett (yamaha rx-v665b) ;P det var noe snadder der ja men det var ikke sånn sinnsyk salg. det var jo ganske normalt salg bare det varer kort.... nedsatt med noen hundre og opptil en tusenlapp er jo normalt det yhar funnet bedre tilbud til og med.. når det er timesalg syntes jeg de skal gi ordentlige tilbudspriser. ellers kjekt Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 AAgg, har lyst på Squeezeboxen, men missliker fjernkontrollen. Mister litt poenget å kjøpe den dersom jeg likevel må invistere 2k i Squeezebox Controller. (for den vil virke med Touch right?) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Timesalget siste var relativt labert (nye produkter hver 4 time..) håper de har ordnet på dette! Skal holde et øye med salget og se hva de klarer å produsere.. EDIT: Yamaha NS-777 og SR608 hadde vært gøy med salg på.. de har salg på forsterkeren jeg la med i handlelista fra komplett (yamaha rx-v665b) ;P Ja, jeg så de hadde forsterkeren til salgs. Men tror jeg holder med til SR608 i og med at Yamahaen begynner å dra litt på årene. Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 ja ble ikke akkurat kjøpelysten av dette timesalget i allefall... men det er bra for de som vil ha de produktene da. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 AAgg, har lyst på Squeezeboxen, men missliker fjernkontrollen. Mister litt poenget å kjøpe den dersom jeg likevel må invistere 2k i Squeezebox Controller. (for den vil virke med Touch right?) Har forstått det slik at hvis du har iPhone/iPod Touch eller en Android på mobilen, så finnes det apps til Squeezebox. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Joda, det gjør det. Har selv BlackBerry og det finnes Apps jeg kan bruke der også. Problemet er bare at de ikke er like gode som den orginale controlleren. Kan også bruke Logitec Harmony One (eller 1100) men situasjonen er nok den samme; Ikke like bra som orginalkontrolleren. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Synes faktisk at iPeng fungerer meget bra til Squeezeboxen!! Mye mer oversiktelig der f.eks ved random spilleliste... iPeng kan anbefales! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kun disse tilbudene som kommer? Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Timessalg på varer de ikke engang har på lager!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå