Pysj Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Den nye konseptmodellen er laget av messing og glass og har helt andre menyer enn dagens. Les mer Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Man kan jo drømme.. Ser ut som den kommer rett fra I, Robot. Hadde lett byttet til denne fra min kjære HTC Magic. Minner meg litt om min gamle Benq-Siemens mobil som var i magnesium og rustfritt stål. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg regner ikke med at HTC kommer til å sette denne i produksjon med det første, men dersom de viderefører noen designelementer fra dette konseptet og til noen av sine produksjonsmodeller ville det vært gledelig. Veldig stilrent og stilig design med god materialkvalitet. Noe blant annet en av deres toppmodeller, Desire mangler etter min mening. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 ....og hva er et mikrobedrepende UV-lys? Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) GLaDOS begynner å utvikle HTC telefoner. Me rikey. Endret 14. juli 2010 av frinder Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 osmano: UV-lys brukes blant annet til bestråling av drikkevann i Norge, som et sunnere og billigere alternativ til klor. Både tastatur og mobiltelefoner er kjent for å være tilholdssted for store mengder bakterier. Det fins allerede tastatur med UV-belysning som skal ta kverken på "dyrelivet". Jeg kjenner ikke til at det er telefoner i salg med denne typen teknologi, men såvidt jeg vet har det forekommet som del av flere konseptmodeller Lenke til kommentar
osmano Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 osmano: UV-lys brukes blant annet til bestråling av drikkevann i Norge, som et sunnere og billigere alternativ til klor. Både tastatur og mobiltelefoner er kjent for å være tilholdssted for store mengder bakterier. Det fins allerede tastatur med UV-belysning som skal ta kverken på "dyrelivet". Jeg kjenner ikke til at det er telefoner i salg med denne typen teknologi, men såvidt jeg vet har det forekommet som del av flere konseptmodeller wow...takk for svar....det må jeg si! :!:;-) Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 nice, liker hvordan Andrew tenker Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Messing? For det første har messing en annen farge, for det andre er messing drittungt i forhold til magnesium f.eks. Er det noen vei å gå da? Bare lurer jeg.....utover det så ser dette jo bra ut da :-) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 ....og hva er et mikrobedrepende UV-lys? Fra kilden: Your current phone is filthy.The mobile phone is home to many microorganisms as it is in frequent contact with your face and hands. The HTC 1 kills them while you charge the phone with a built in UV light, which fires through tha glass front. Så sweet ut denne, så får håpe de plukker opp mange ideer fra dette konseptet. Vet ikke om jeg likte helt menyene. Litt for iPhone for min smak. Liker widgets Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 wooooooow, dette liker jeg!!!!!!!! Lenke til kommentar
Desire Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Utseendemessig var denne bare vakker... Innholdsmessig sier jo ikke dette noe som helst foreløpig. Men dog, ett smykke imo. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kunne du tenkt deg en telefon som dette? Ja, det kunne jeg tenkt meg. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Designet var jævla snasent! dette kunne jeg tenkt meg å se i neste generasjon Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Messing? For det første har messing en annen farge, for det andre er messing drittungt i forhold til magnesium f.eks. Er det noen vei å gå da? Bare lurer jeg.....utover det så ser dette jo bra ut da :-) For min del kunne de brukt utarmet uran, bare det hadde fått dem til å slutte å lage mobiler av plast(badeleker) Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ser grei ut den der ja, selv om det virkelig ikke likner messing. Jeg liker stilrene design med skarpe kanter, og syntes dette er noe mange HTC-modeller mangler. Et unntak er Evo, som selvsagt ikke er å få tak i her til lands. Er forøvrig enig med Lilac om at plast gir lav kvalitetsfølelse. Ser gjerne mer bruk av metall og glass. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg likte konseptet, og endte opp med å se gjennom flere av studentens ulike konsepter på hans blog, http://designfabulous.blogspot.com/ . Ble blant annet glad i Google Vitamin og Espresso TV. Tror denne unge bloggeren/studenten har en lysende fremtid. 1 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Humm.. Iphone anyone? Likte UV-lys funskjonen veldig godt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg