Gå til innhold

Noen som har Acer Aspire TimelineX 3820TG? Bra til spill?

SG_93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Se på denne siden. Så trykker du ctrl+f (eller noe sånt, iallefall søkefunksjonen i nettleseren din) skriver inn "5650" så får du en oversikt over hvilke spill pcen klarer.

Lenke til kommentar

Takk for siden :thumbup:

er ikke så god med dette

jeg fant fram GTA 4 og følgende kom opp

GTA IV - Grand Theft Auto (2008)

low: 48.2 fps

med.: 42.7 fps

high: 24.8 fps

så betyr dette at jeg kan kjøre gta 4 på full grafikk uten

at det "lagger"

Lenke til kommentar

Takk for siden :thumbup:

er ikke så god med dette

jeg fant fram GTA 4 og følgende kom opp

GTA IV - Grand Theft Auto (2008)

low: 48.2 fps

med.: 42.7 fps

high: 24.8 fps

så betyr dette at jeg kan kjøre gta 4 på full grafikk uten

at det "lagger"

Nei, 24 fps oppfattes som lagging. Med et snitt på 24 kan den også til tider være mye lavere som oppfattes som helt uspillelig.

Det er veldig få pcer (også stasjonære) som kan kjøre gta4 med alt på fullt.

Lenke til kommentar

okey men hva kan du anbefale av bærbare gamer pc,er

Alienware M11x

Bare dumt at den maskinene er dårligere til gaming enn timelinex 3820TG.

Her er en liste over kraftige maskiner for spill på forskjellige skjermstørrelser:

11": Alienware M11x

13.3": Acer 3820TG

14": Acer 4820TG og HP envy 14,5"

15": MSI GX640, Multicom kunshan

17": MSI GX740, Asus G73JH, diverse multicom modeller med ATI HD5870/GTX 480, alienware M17x.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

fikk min acer aspire timelinex 3820TG idag og er storfornøyd! gode taster veldig god ytelse men litt dårlig skjerm syntes jeg :D

Lenke til kommentar

fikk min acer aspire timelinex 3820TG idag og er storfornøyd! gode taster veldig god ytelse men litt dårlig skjerm syntes jeg :D

Utdyp :ohmy:

Har 3820TG/4820TG/5820TG likedan skjerm? Tenker kanskje å gå til innkjøp av sistnevnte (15,6").

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Utdyp :ohmy:

Har 3820TG/4820TG/5820TG likedan skjerm? Tenker kanskje å gå til innkjøp av sistnevnte (15,6").

så vidt jeg vet er skjermene like. Men kvaliteten på skjermen synes jeg er middelmådig så vis du setter skjermkvalitet veldig høyt bør du ikke gå for denne. Den har dårlig innsynsvinkel og jeg opplevde noen rare farger( prøvde å finne ut om det var windows som var litt fucka men fikk det ikke bedre) Men jeg vet ikke om man kan forlange noe bedre til 7k?

Designet er veldig flott men OBS! Jeg har versjonen med 6 cellers batteri. Om du går for den med 9 celler så får du en litt ubpraktisk klump på baksiden og det ødelegger også litt av designet. Den er forøvrig veldig tynn og lett :D

Ytelsen er ikke noe å sette ned på. Har ikke testet de helt råeste spillene enda men de jeg har prøvd (TrackMania United Forever, Nexuiz og Trials 2) har jeg ikke opplevd noe som helst problem. Flaskehalsen med deenne laptopen er (IMO) mangelen på SSD. Harddisken er 5400 rpm og det gjør at den ikke holder tritt i svingene :p Men planen min var å leve med den sånn den er nå og heller kjøpe 3. generasjons SSD når de kommer i juletider. Da vil nok opplevelsen stige ennå noen hakk.

Opplevde at pcen ble litt varm når jeg hadde gamet en stund men ikke så varm at jeg fikk brannskader :O :D

Ros til Acer: Det fulgte med pusseklut! Den vil bli godt brukt.

Ris til Acer: Et ord: CRAPWARE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...