pepsi1max Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Halloen Jeg lurte på om noen vet om noen bra filmer som handler om Romeriket. Utenom "The Gladiator" Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 King Arthur, om det var det den het. God film imo. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ikke alle disse handler om romerriket, men de minner mer eller mindre om Gladiator: Ben-Hur Spartacus Troy 300 Alexander Kingdom of Heaven Braveheart TV-serien Rome er definitivt også verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Caligula Fellini - Satyricon The Sign of the Cross Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Vil anbefale denne; Julius Ceasar Egentlig en mini-serie, men likevel bedre enn mange filmer. Samme med serien Rome Så har du Attila som absolutt er brukbar etter min mening. Nevner også Druids(Vercingétorix) som har fått veldig dårlig kritikk. Men som jeg synes er mye bedre enn sitt rykte. Begge handler mye om Romeriket og Romere. Endret 15. juli 2010 av groenn Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Takk så mye folkern =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå