Gitarstreng Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Heisann! Jeg har nettopp kjøpt meg en iPhone 3gs, og fikk litt noia for å plutselig få skyhøye regninger. Jeg vil egentlig vite hvordan jeg med sikkerhet kan blokkere den fra å koble seg til noe som helst jeg kan ende opp med å måtte betale på regningen, med mindre jeg helt MANUELT går inn på f. eks youtube, safari eller liknende. Ser bortifra wi-fi, selvsagt. Så kort sagt; Hvordan blokkere nettrafikk og bare bruke wi-fi? Jeg har telenor frihet, og jeg har ikke noen avtale på MB i måneden, og har ikke tenkt til å skaffe meg det heller. Ikke spør hvorfor. Jeg akter heller ikke å jailbreake den. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Settings - General - Network - Cellular Data (on/off) Skru den til Off så vil ikke du kunne laste ned noe innhold på nett uten wifi eller at du setter det på manuelt hver gang du vil surfe. Håper det hjelper! Lenke til kommentar
Gitarstreng Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Tusen takk! Forsto det slik at det bare var mulig med os4, så oppdaterer til det nå. Cheers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå