Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En kort sommerflørt, hva nå?

Gjest whatwhat

Anbefalte innlegg

Gjest whatwhat

Jeg møtte en jente som er et år yngere enn meg for en liten stund siden på en bursdagsfest. Festen var ikke rene drikkefesten, og vi måtte dra tidlig, dog var hun jeg møtte litt brisen. Der og da virket hun veldig interesert i meg, og ville adde meg på facebook etc. så vi to kunne finne på noe en gang. Jeg var (og forsatt er) interesert i henne, for hun gav et godt førsteinntrykk, hun er veldig attraktiv og søt jente.

Allerede dagen derpå hadde vi litt kontakt på facebook og det var forsatt aktuelt å treffes. Nettop det gjordet vi også, jeg dro avgårde for å møte henne. Vi hang sammen hele formidagen/ettermidagen praten gikk begge veier og vi hadde en grei kjemi syns nå jeg. Vi ble enige om at vi måtte ta igjen festen som var ved å holde en ny en, noe jeg gjordet. Og ja det ble fest, hos meg...

Etter noen drikkeleker så endte vi opp med å kline og holdt på store deler av kvelden til det endte på soverommet. Alt gikk ikke helt planlagt for å si det sånn, så vi sluttet før akten var ferdig. (Tilleg skal det nevnes at hun var veldig full, og det føltes ikke akuratt riktig)

Neste dag måtte jeg tidlig opp på jobb, så jeg prøvde å være en god gentlemann mot henne. Fant fram mat, hånkle og fant bussruter fram for henne og kysset henne og sa hadet.

Neste dagene hadde vi bare kontakt via facebook/sms og det er jo forsåvidt hyggelig, men jeg ønsket å treffe henne igjen for hun virket jo genuint interesert i meg (utenom fylla). Da jeg sa at jeg ønsket å treffes igjen så skrev hun en melding der hun sa at hun heller ville være venner, for hun hadde ikke kommet over eksen sin og at vi hadde gått for fort fram (forståelig). Dette er noe jeg burde skjønt litt på forhånd siden hun hadde kontakt med eksen også, men hun likte å ignorere han på en måte (om dere skjønner?).

Så da svarte jeg at jeg ønsket hennes beste og at jeg var okay med at vi skulle være venner, og at jeg kunne være der for henner om hun trengte noen å snakke med.

Nå har det gått en stund siden jeg har hatt kontakt med henne, jeg tenker forsatt på henne nå og da. Jeg ønsker at det skulle blitt til noe mer.... men jeg tørr ikke å opprette noe kontakt igjen.

Burde jeg bare slutte å tenke på henne, eller hva burde jeg gjøre?

Så skal det nevnes at hun bor et stykke fra meg, men vi går på samme skole, og vi er ganske forskjellige når det kommer til interesser, sånn jeg har forstått. Men da har jeg ikke blitt veldig godt kjent med henne heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg ville anbefale og slutte å snakke med hun. Hun er mest sannsynlig i en kjærlighetssorg til eksen, og det kan ta lang tid å bli helbredet. Om du orker å vente så lenge, da prøver du deg på henne. Bare vær ekstremt grei med hun, og små irriter hun sånn at hun ser deg på en annen måte. Pass på og ikke fall i den berømte vennefella, det er det som kan gjøre dette så komplisert. Uansett, mitt råd er å slutte og tenke på henne og bare kutte kontakten.

Lenke til kommentar

Kjør på! Om du virkelig liker henne, er det verdt å drite seg litt ut! Ta kontakt, og vis at du virkelig er interessert i henne. Om du fortsatt får avslag, har du i allefall prøvd, å slipper å tenke i ettertid, på what if? etc?

Lenke til kommentar
Gjest whatwhat

Greia her er at vi har veldig forskjellige interesser virker det som, og etter den hendelsen vi hadde tror jeg alt er gått til helvætte hvis det skulle blitt til noe. Så er jeg heller ikke sikker på om jeg ønsker et forhold heller, føler alt er bare tull og fjas:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...