Gå til innhold

Er Android er bedre enn iPhone iOS? *Oppdatert 13Aug*


Anbefalte innlegg

Har dekket mobil gjennom jobben, så prisen er uten betydning. Mener allikvel at iPhone 4 er den beste mobilen på markedet akkurat nå. Mulig at det kommer noe til vintern som er bedre, men å påstå at iPhone er en dårlig telefon er bare fanboisme. Jeg sier ikke at Android er dårlig, det ville også være latterlig å påstå.

Noe som kanskje kommer til vinteren som blir bedre enn iPhone 4? lol, jeg tror du ikke har så mye peiling på mobiler egentlig.

 

For hadde du hatt peiling så hadde du vist det at Sony Ericsson XPERIA X10 som har vært ute i et halvt år nå faktisk er mye bedre på en del ting over iPhone 4. Som f.eks kameraet, større skjerm som er et stort pluss, du kan bruke widgets i Android, telefonen er av plast av meget høy kvalitet som tåler mange knall of fall uten å ta skade av det. Utsende på XPERIA X10 er også noe jeg synes er bedre enn iPhone 4. Men utsende er som sagt en smak sak.

 

Jeg kan oppfatte iPhone 4 som en elending telefon simpelt fordi den mangler enormt mange funksjoner som jeg vil ha som min XPERIA X10 faktisk har selv med Android 1.6.

 

Hvor mange funksjoner har du egentlig i kamera programmet til iPhone 4 bare for å ta et godt eksempel på hva jeg mener?

 

Men så har iPhone 4 noe igjen som er bedre enn det som er på XPERIA X10, nemlig høyere oppølsning på skjermen (men til liten nytte egentlig siden skjermen er kun 3.5 tommer, hadde skjermen vært 4 tommer, så hadde det vært meget bra), har et OS som går meget smooth, har 128 MB mere RAM over XPERIA X10 (som heller ikke har noen generell betydning siden telefonene bruker 2 forskjellige OS'er), og multitouch som hadde vært fint å hatt, men etter mitt bruk så har jeg ikke sånn direkte behov for det i dag.

 

Så ser man på de positive og negative sidene på mobilene så er vel begge telefonene like bra. Men at man må velge etter hvilke positive ting man vil ha og hvilke negative sider man vil holde seg unna.

Htc Desire og Samsung Galaxy S da.Er bare at lese testene:Samsung- http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s/77187/konklusjon og

HTC- http://www.amobil.no/artikler/htc_desire/76200/konklusjon

Endret av nerokid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare en ting å si her til noen Apple karer: Les dette.

Der kastet jeg bort 5 minutter av mitt liv på en haug uintelligent svada, stinkende løgner og pseudo-psykologisk vissvass. Håper du kommer med noe mer intelligent og leseverdig neste gang... ;)

 

Les et par artikler av Jan Omdahl i Dagbladet, så får du bekreftet at RDF eksisterer. Han kan knapt omtale noe fra Apple som noe annet enn en potensiell revolusjon. Apple TV? Revolusjon, fordi du nå kan kjøpe fra Apple det du bare kunne kjøpe fra andre før. Trackpad? Revolusjon. iPad? Gjør ingenting en netbook ikke kan gjøre: revolusjon.

Lenke til kommentar

Helt seriøst, nå er jeg lei av all denne kritikken mot Apple og iPhone. Når ble det egentlig kult å være imot Apple?

 

Jeg kan ærlig talt ikke se en eneste mangel ved iPhone 4. Den har alt jeg trenger. Dere skjønner kanskje ikke hvorfor folk kjøper iPhone, for min del er det pågrunn av App Store. Jeg kan laste ned 800 millioner programmer på den. Den har fantastisk skjerm, ser fin ut, har innebygd iPod og god nettleser.

 

Hva mer trenger dere egentlig? Om du vil ta gode bilder bruker du speilrefleks noobs, ikke et 10 megapiksels mobilkamera.

 

Jeg har ingenting imot Android. Det er sikkert et bra OS, og ingen som liker Apple kritiserer Android. Andre veien derimot har vi de usikre Android brukerne som på liv og død vil at Android skal være best, som kommer trekkende med at Steve Jobs har hjernevasket alle som kjøper Apple produkter.

 

Jeg har aldri hørt Steve Jobs snakke, jeg kan ikke engang huske hvordan han ser ut. Han har ikke hjernevasket meg, jeg liker Apple kjempegodt selvom. Hvorfor? De lager kvalitetsprodukter som dekker alle mine behov.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt seriøst, nå er jeg lei av all denne kritikken mot Apple og iPhone. Når ble det egentlig kult å være imot Apple?

 

Jeg kan ærlig talt ikke se en eneste mangel ved iPhone 4. Den har alt jeg trenger. Dere skjønner kanskje ikke hvorfor folk kjøper iPhone, for min del er det pågrunn av App Store. Jeg kan laste ned 800 millioner programmer på den. Den har fantastisk skjerm, ser fin ut, har innebygd iPod og god nettleser.

 

Hva mer trenger dere egentlig? Om du vil ta gode bilder bruker du speilrefleks noobs, ikke et 10 megapiksels mobilkamera.

 

Jeg har ingenting imot Android. Det er sikkert et bra OS, og ingen som liker Apple kritiserer Android. Andre veien derimot har vi de usikre Android brukerne som på liv og død vil at Android skal være best, som kommer trekkende med at Steve Jobs har hjernevasket alle som kjøper Apple produkter.

 

Jeg har aldri hørt Steve Jobs snakke, jeg kan ikke engang huske hvordan han ser ut. Han har ikke hjernevasket meg, jeg liker Apple kjempegodt selvom. Hvorfor? De lager kvalitetsprodukter som dekker alle mine behov.

 

 

Egentlig er det hele vice versa. Kan nå muligvis ha startet når apple kom med de mac vs pc reklamene sine for mange år siden. Hvem vet når det hele startet.

 

Personlig foretrekker jeg de mange mulighetene man har på android S-telefoner i forhold til Iphone. Ene er at man kan skaffe seg diverse emulatorer (GBA, Nes, Snes.. osv) og koble til diverse utstyr som wii kontroll/spillkontroll med bluetooth.

Uten noe jailbreaking eller tiltak som bryter garrantien. Spesielt når produsenten leker barnevakt med kundene.

De forskjellige android telefonene har mer eller mindre samme gode kvalitet som iphone 4 og mange av de samme likhetstrekkene i designen. For eksempel rammen er i aluminium og bakdekselet er i plastikk.

 

Eneste jeg er litt iritert over google, er den sabla lange tiden de trenger på og lanserere muligheten for og kjøpe apps.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Helt seriøst, nå er jeg lei av all denne kritikken mot Apple og iPhone. Når ble det egentlig kult å være imot Apple?

 

Jeg kan ærlig talt ikke se en eneste mangel ved iPhone 4. Den har alt jeg trenger. Dere skjønner kanskje ikke hvorfor folk kjøper iPhone, for min del er det pågrunn av App Store. Jeg kan laste ned 800 millioner programmer på den. Den har fantastisk skjerm, ser fin ut, har innebygd iPod og god nettleser.

 

Hva mer trenger dere egentlig? Om du vil ta gode bilder bruker du speilrefleks noobs, ikke et 10 megapiksels mobilkamera.

 

Jeg har ingenting imot Android. Det er sikkert et bra OS, og ingen som liker Apple kritiserer Android. Andre veien derimot har vi de usikre Android brukerne som på liv og død vil at Android skal være best, som kommer trekkende med at Steve Jobs har hjernevasket alle som kjøper Apple produkter.

 

Jeg har aldri hørt Steve Jobs snakke, jeg kan ikke engang huske hvordan han ser ut. Han har ikke hjernevasket meg, jeg liker Apple kjempegodt selvom. Hvorfor? De lager kvalitetsprodukter som dekker alle mine behov.

 

 

Egentlig er det hele vice versa. Kan nå muligvis ha startet når apple kom med de mac vs pc reklamene sine for mange år siden. Hvem vet når det hele startet.

 

Personlig foretrekker jeg de mange mulighetene man har på android S-telefoner i forhold til Iphone. Ene er at man kan skaffe seg diverse emulatorer (GBA, Nes, Snes.. osv) og koble til diverse utstyr som wii kontroll/spillkontroll med bluetooth.

Uten noe jailbreaking eller tiltak som bryter garrantien. Spesielt når produsenten leker barnevakt med kundene.

De forskjellige android telefonene har mer eller mindre samme gode kvalitet som iphone 4 og mange av de samme likhetstrekkene i designen. For eksempel rammen er i aluminium og bakdekselet er i plastikk.

 

Eneste jeg er litt iritert over google, er den sabla lange tiden de trenger på og lanserere muligheten for og kjøpe apps.

 

Det skjønner jeg godt, hadde vært fint med emulatorer på iPhone uten å jailbreake, men akkurat det med jailbreakingen er ikke noe stort problem, tar omtrent 5 minutter, er mer det at det er irriterende å måtte gjøre det. Om noe går galt er det ikke verre enn at du reseter den før du leverer den inn til reparasjon.

 

Men vi får vel se når Android Market får paid apps. Da blir det nok større konkurranse.

Lenke til kommentar

Noen har litt for lite å finne på tydeligvis. Ikke er du i stand til å trykke på meny-knapppen EN gang for å komme til sms-instillingene (godt gjemt, gitt. :roll:), men samtidig har du klart å få til 152 menyer! Det krever nok litt linuxkunnskaper for å få til det på en androidtelefon! :D

 

Du får trøste deg med at du fikk til å endre skrifttype da, Lilac1. Jeg ser for meg at man sårt trenger noe å trøste seg med om man ikke får til noe så hinsides enkelt som å finne sms-innstillingene...

 

Gratulerer med ødelagt hyperboldetektor, en kjent sykdom her på forumet.

Kuren går ut på å stikke ut en helg og sosialisere med andre mennesker som ikke er i slekt med deg, så det er nok ikke mye håp for din del er jeg redd.

Lenke til kommentar

Hva prater du om?

 

Min HD2 knirker ikke det spor samme hvor hardt jeg rykker eller presser på den.

 

Kan så være, men da har du vært heldig. Flere av mine kolleger har HD2 og alle de jeg har vært borti viser de samme symptomene. (Du må bruke litt makt, men bakdeksel og skjerm bøyer seg merkbart under press...)

 

Når dette er sagt så knaker min gamle HD vesentlig verre, men har overlevd mye i løpet av de årene jeg brukte den. Så slitestyrken er det ikke noe å si på...

 

-KJ

Lenke til kommentar

Gratulerer med ødelagt hyperboldetektor, en kjent sykdom her på forumet.

Kuren går ut på å stikke ut en helg og sosialisere med andre mennesker som ikke er i slekt med deg, så det er nok ikke mye håp for din del er jeg redd.

Næmen så søttm et patetisk forsøk på personangrep. Kan trøste deg (siden du tydeligvis bekymrer deg for mitt sosiale liv) at jeg var ute til tre på lørdagen (strengt tatt søndagen) og hadde de utrolig gøy. :D

 

Men jeg skjønner at man må prøve seg med slike patetiske forsøk når man har dummet seg ut ved å påstå at noe superenkelt er umulig, dersom hele selvbildet ens er avhengig av være kul på et forum, og disse no' high-tech man ikke forstår seg på. Slapp av, det finnes simplere teleoner du kan føle deg hjemme med. :)

Lenke til kommentar

Javel?, om jeg så skulle være et troll ut i fra ett lite utsagn, så er fortsatt de 87463 andre punktene som er poengtert i linken sant.

 

Om du fant et lite utsagn som tillsier at vi som kommer med noen negative ting om iPhone 4 og iOS 4 kan være trolls, så er det fortsatt enormt mange andre punkter der som forklarer godt på hvordan DU faktisk er her nå. Det er jo helt utrolig at du ikke legger merke til det selv.

 

Uansett hva vi har sagt negativt i denne topic'en om iPhone 4 / iOS 4, så har det vært full damage control på absolutt alt. Det er ikke en eneste ting som er inrømmet fra dere (spesielt du) på at iPhone 4 / iOS 4 har ganske heftige mangler.

 

Jeg kan selv stå å si at min XPERIA X10 har store manger den også. Multitouch (ikke at jeg trenger det), Android 2.2 (Vi får i det minste Android 2.1 på XPERIA X10 i slutten av måneden), bare 65k farger i skjermen. Bare for å ta noen eksempler.

 

Det finnes ingen av dere som har iPhone 4 som kan stå rett frem å si noen negative ting om deres telefon. Det er det som treffer så steike godt med forklaringene som er skrevet i linken over. At dere faktisk forsvarer telefonen med nebb og klør, fordi Steve Jobs er guden over alt og iPhone 4 er den beste mobil telefonen som finnes fordi Steve Jobs sier det.

 

Å si at iPhone 4 er den beste mobil telefonen som finnes er noe av det mest latterligste tullet jeg noen sinne har hørt. Jeg har prøvd ut iPhone 4. Kompisen min som faktisk er nabo av meg nå har iPhone 4 og jeg har prøvd den en del. Og for MITT BRUK, så er iPhone 4 en dritt telefon.

 

Jeg er opptatt av å ha et meget bra kamera på mobilen (ikke kom å si at iPhone 4 har like bra kamera som XPERIA X10, for XPERIA X10 sitt kamera gruser faktisk iPhone 4 sitt kamera i bilde kvalitet og størrelse). Jeg er opptatt av å ha en bra skjerm som er 4 tommer stor eller større. For slike skjermer er kanon bra å se filmer, se bilder, surfe på internett og bruke GPS osv.

 

Det finnes faktisk ikke noe som heter den beste mobil telefonen i verden i dag. Noen kan si at en telefon er det, men det er fordi noen synes det og ikke fordi den ER det.

 

Men tar kvelden nå, skal på jobb i morgen tidlig så må ha litt søvn. Så kos deg med å komme med masse damage control.

 

Du mener faktisk at de som foretrekker iPhone 4 er fanboys og lettlurte tullinger som svelger alt Steve Jobs sier rått. Samtidig bruker du selv timesvis på dette forumet for å forsvare din egen mobil; Sony Ericsson X10 som var en kalkun når den ble sluppet. Hvor er forskjellen spør jeg da.

 

Kan ikke dere som hater alt Apple og Steve Jobs finner på bare drite i å lese om det, lat som om selskapet ikke eksisterer? Det ville ha gjort hverdagen min så uendelig mye triveligere. Så kan vi som faktisk er opptatt av å diskutere sak og ikke person faktisk få lov til å drive på med det videre.

 

Du kan velge å kalle meg fanboy eller å påstå at jeg driver med "damage control" som du uttrykker det, men jeg kommer ikke til å lese svaret ditt. Grensen er nådd for den mengde svada jeg gidder å lese fra en og samme bruker.

 

Kan noen med kontakter i systemet få fikset det slik at man slipper å få tilsendt epost om inlegg fra brukere man har blokkert? På forhånd takk...

 

-KJ

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Javel?, om jeg så skulle være et troll ut i fra ett lite utsagn, så er fortsatt de 87463 andre punktene som er poengtert i linken sant.

 

Om du fant et lite utsagn som tillsier at vi som kommer med noen negative ting om iPhone 4 og iOS 4 kan være trolls, så er det fortsatt enormt mange andre punkter der som forklarer godt på hvordan DU faktisk er her nå. Det er jo helt utrolig at du ikke legger merke til det selv.

 

Uansett hva vi har sagt negativt i denne topic'en om iPhone 4 / iOS 4, så har det vært full damage control på absolutt alt. Det er ikke en eneste ting som er inrømmet fra dere (spesielt du) på at iPhone 4 / iOS 4 har ganske heftige mangler.

 

Jeg kan selv stå å si at min XPERIA X10 har store manger den også. Multitouch (ikke at jeg trenger det), Android 2.2 (Vi får i det minste Android 2.1 på XPERIA X10 i slutten av måneden), bare 65k farger i skjermen. Bare for å ta noen eksempler.

 

Det finnes ingen av dere som har iPhone 4 som kan stå rett frem å si noen negative ting om deres telefon. Det er det som treffer så steike godt med forklaringene som er skrevet i linken over. At dere faktisk forsvarer telefonen med nebb og klør, fordi Steve Jobs er guden over alt og iPhone 4 er den beste mobil telefonen som finnes fordi Steve Jobs sier det.

 

Å si at iPhone 4 er den beste mobil telefonen som finnes er noe av det mest latterligste tullet jeg noen sinne har hørt. Jeg har prøvd ut iPhone 4. Kompisen min som faktisk er nabo av meg nå har iPhone 4 og jeg har prøvd den en del. Og for MITT BRUK, så er iPhone 4 en dritt telefon.

 

Jeg er opptatt av å ha et meget bra kamera på mobilen (ikke kom å si at iPhone 4 har like bra kamera som XPERIA X10, for XPERIA X10 sitt kamera gruser faktisk iPhone 4 sitt kamera i bilde kvalitet og størrelse). Jeg er opptatt av å ha en bra skjerm som er 4 tommer stor eller større. For slike skjermer er kanon bra å se filmer, se bilder, surfe på internett og bruke GPS osv.

 

Det finnes faktisk ikke noe som heter den beste mobil telefonen i verden i dag. Noen kan si at en telefon er det, men det er fordi noen synes det og ikke fordi den ER det.

 

Men tar kvelden nå, skal på jobb i morgen tidlig så må ha litt søvn. Så kos deg med å komme med masse damage control.

 

Du mener faktisk at de som foretrekker iPhone 4 er fanboys og lettlurte tullinger som svelger alt Steve Jobs sier rått. Samtidig bruker du selv timesvis på dette forumet for å forsvare din egen mobil; Sony Ericsson X10 som var en kalkun når den ble sluppet. Hvor er forskjellen spør jeg da.

 

Kan ikke dere som hater alt Apple og Steve Jobs finner på bare drite i å lese om det, lat som om selskapet ikke eksisterer? Det ville ha gjort hverdagen min så uendelig mye triveligere. Så kan vi som faktisk er opptatt av å diskutere sak og ikke person faktisk få lov til å drive på med det videre.

 

Du kan velge å kalle meg fanboy eller å påstå at jeg driver med "damage control" som du uttrykker det, men jeg kommer ikke til å lese svaret ditt. Grensen er nådd for den mengde svada jeg gidder å lese fra en og samme bruker.

 

Kan noen med kontakter i systemet få fikset det slik at man slipper å få tilsendt epost om inlegg fra brukere man har blokkert? På forhånd takk...

 

-KJ

Uffda, gjorde jeg deg litt sint nå?

 

Men viser ikke dette at dere ikke klarer å få det smurt i trynet deres at iPhone 4 har store mangler?, er det virkelig såååååååååååå ille om iPhone 4 har noen store mangler?

 

Og ikke nok med det, jeg sto faktisk å skreiv ned store mangler på XPERIA X10 også. Og hvordan kan jeg forsvare XPERIA X10 på den måten du mener da når jeg kom med hva som er store mangler på XPERIA X10?. Forklar meg det der er du vennlig.

 

Jeg er i det minste helt ærlig om telefonene i motsetning til dere som bare skal skryte iPhone 4 opp i været og ikke tenke på i det hele tatt og si hva som er mangler med iPhone 4?

 

Er faktisk folk her som vil vite hva som er dårlig med iPhone 4 også vettu, og da kan man ikke stå å lyge dem rett opp i fjeset på at alt bare er fryd og gammen.

 

Når dere kan starte å fortelle hva som er dårlig og ikke bare det som er bra med iPhone 4, så skal jeg begynne å ta dere mere seriøst. For denne skrytingen som foregår her på forumet anngående Apple / iPhone 4 er faktisk så grenseløst irriterende at det ikke skulle ha vært lov å være så ignorant.

 

Ja Android har sine store mangler det også. Men jeg går etter hvilke funksjoner og mangler de forskjellige OS'ene / telefonene har og går etter det OS'et / den telefonene som har de fleste fordelene.

 

iPhone 4: Den har et helt ok kamera. Den er kjapp som fanden selv. Den ser veldig fin ut. Den har et OS som er lett å sette seg inn i (iOS 4 blir et leke OS for meg, eller det blir et OS som er ALLLLLLT for lett for meg, så jeg går veldig fort lei iOS 4). iPhone 4 har ganske mange programmer i AppStore (men nå har jeg betals apps i Android Market uten å bruke jukse metoden med root og MarketAccess programmet). Den har en skarp og klar skjerm som har meget god oppløsning.

 

Sony Ericsson XPERIA X10: Telefonen er kjapp som bare det selv, men er litt treg på grunn av Android 1.6, som blir til Android 2.1 i løpet av Oktober 2010. Android er også ganske lett å sette seg inn i, men er for dem som liker mye mere funksjoner og ting og tang dem vil skifte på av instillinger i forskjellige ting som kamera, hjemme skjermen, widgets osv. Android Market har rundt 100k apps nå, og vi i Norge (hvertfall jeg nå) har tilgang til alle betal apps i Android Market, så vi har tilgang til alle 100k+ apps der nå. Den har et enormt bra kamera som knuser det meste av andre mobil telefoner med kamera. De eneste kamera mobilene som er bedre er Nokia N8, Sony Ericsson Satio, og Samsung M8910 Pixon12, og muligens noen få andre 12 mpix kamera telefoner. Den har en 4 tomms stor skjerm som er meget bra å ha om du liker å se filmer, se på bilder, surfe på nettet og ikke minst bruke GPS. Da er 4 tommers skjerm overlegen over 3.5 tommers skjerm. XPERIA X10 er av MEGET høy kvalitet som jeg har nevnt til tidligere i en link med den bussen som kjørte over en X10 som en annen fyr hadde (ikke la deg lure av at XPERIA X10 kan se billig ut med den plasten den har). Den har et meget bra design som jeg faktisk liker meget godt.

 

iPhone 4 ser lekker ut, men fordi iPhone 4 ikke er noe serlig forandret i fra tidligere modeller, så er jeg rett og slett lei det designet. Og derfor er XPERIA X10 sitt design MYYYYYYYE bedre i mine øyner.

 

Så det er bare for å ta en liten sammenligning på de 2 telefonene.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Jeg har bare en ting å si her til noen Apple karer: Les dette.

Der kastet jeg bort 5 minutter av mitt liv på en haug uintelligent svada, stinkende løgner og pseudo-psykologisk vissvass. Håper du kommer med noe mer intelligent og leseverdig neste gang... ;)

 

Les et par artikler av Jan Omdahl i Dagbladet, så får du bekreftet at RDF eksisterer. Han kan knapt omtale noe fra Apple som noe annet enn en potensiell revolusjon. Apple TV? Revolusjon, fordi du nå kan kjøpe fra Apple det du bare kunne kjøpe fra andre før. Trackpad? Revolusjon. iPad? Gjør ingenting en netbook ikke kan gjøre: revolusjon.

Jeg synes du skal lese litt selv, jeg. Googlet fram et par artikler om iPad skrevet av Omdahl:

http://www.dagbladet.no/2010/02/02/kultur/data_og_teknologi/tekno/apple/ipad/10206715/

http://www.dagbladet.no/2010/04/06/kultur/data_og_teknologi/tekno/apple/11158426/

 

Omdahl tar faktisk ikke ordet "revolusjon" i sin munn en eneste gang. Den første artikkelen har tittelen "iPad: Mediebrett med hengelås", og er svært kritisk til noen sider ved Apples forretningsmodell.

I den andre artikkelen står det mye om hva iPad kan og ikke kan, og mange av begrensningene mht. skriving på skjerm, bruk i sollys, fravær av kamera, manglende støtte for Flash, osv trekkes fram.

Videre står dette å lese i avslutningen: "Er du av det slaget som liker å gå under panseret på din sub-notebook for å skru på en eller annen Unix-installasjon, er dette kanskje ikke produktet for deg. Misliker du, som meg, Apples relativt lukkede og DRM-beskyttede økosystem, har du også et problem. Misliker du presset iPad bidrar til for en utvikling i retning en mer lukket og balkanisert betalingsweb, er problemet enda større."

Det gis altså både ris og ros.

Joda, Omdahl liker nok en del av Apples produkt og legger ikke skjul på det, men det kan man jo gjøre på en bevisst måte og av svært rasjonelle årsaker, og jeg ser ikke noe galt i det. Jeg synes ikke dette vitner om noe sterk påvirkning av et "RDF", så jeg foreslår at vi lar den eldgamle morsomheten fra 1981 ligge ;)

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Har lest en del i denne artikkelen og kan konkludere med det at iOS er et OS for "newbies" innen smartmobiler eller late folk som gjør bare det de er bedt om gjennom iPhone.

 

Mens Android er et OS for de mere avanserte sjeler og for de som vil ha mest mulig frihet som opp i opp gjør det slik at Android er mye mere enkelt enn iOS i mine øyne.

 

Men blir litt feil å sammenligne iOS og Android for jeg mener disse to operativsystemene målretter seg opp imot 2 forskjellige kunde grupper, iOS er enkelt og låst ned, slik at du sjelden kan gjøre så mye feil å kanskje det forhindrer en del kræsj på telefonen osv.. Mens Android er som sagt avansert, fleksibelt, frihet til å gjøre alt osv..

 

Men skulle vi kåret en vinner mellom de 2 så vinner jo Android akkurat pga frihet til å gjøre alt.

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...