Gå til innhold

Er Android er bedre enn iPhone iOS? *Oppdatert 13Aug*


Anbefalte innlegg

Tror ikke Galaxy S har utskiftbare deksler? Dessuten er det ikke bare bakre side som føles billig, også side og tildels front har et billig inntrykk. Liker heller ikke den lille bulken nederst på telefonen. Men til tross for alt dette er telefonen glitrende på innsiden, som om Samsung hadde gjort en litt bedre jobb med utsiden, hadde valget vært enklere. Per i dag er det ingen telefoner som slår iPhone4 på byggekvalitet.

hahahaha,du har ikkje prøva mange mobiler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken mobil i dag har bedre byggekvalitet enn iPhone 4 ?

 

...venter i spenning på svar.

Hva legger du i byggekvalitet?

 

Finnes rimlig mange som er langt mere solide enn en telefon som har 2 glass plater på vær side. Selv om glass og metal gir en god kvalitetsfølese når man holder den i hånda.

Lenke til kommentar

Hvilken mobil i dag har bedre byggekvalitet enn iPhone 4 ?

 

...venter i spenning på svar.

Sony Ericsson XPERIA X1 er for det meste av metall, så den er ganske så solid.

 

Sony Ericsson XPERIA X10 kan lure deg godt med å få deg til å tro at den er laget av billig plast, men ikke gå i den fella. For her kan du se et eksempel på hvorfor XPERIA X10 er ut av VELDIG HØY kvalitet.

 

Jeg skulle ha likt å se en iPhone 4 overleve en buss som kjører over den laugh.gif.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Hvilken mobil i dag har bedre byggekvalitet enn iPhone 4 ?

 

...venter i spenning på svar.

Hva legger du i byggekvalitet?

 

Finnes rimlig mange som er langt mere solide enn en telefon som har 2 glass plater på vær side. Selv om glass og metal gir en god kvalitetsfølese når man holder den i hånda.

Second. iPhone er en mobil som oser kvalitet, men det er ikke dermed sagt at den har bra byggekvalitet. Dog, iPhone har ganske bra byggekvalitet, men om den er best på markedet skal jeg ikke påstå. Synes min Motorola Milestone har ganske bra byggekvalitet også, noe de fleste Motorolas har. Har ikke testen iPhone 4 enda, så det er mulig den er veldig bra.

Lenke til kommentar

Udrag av reklame for Iphone4 fra Chess.

 

Videosamtaler

Folk har drømt om videosamtaler i flere tiår. iPhone 4 gjør dette til en realitet. Med bare ett trykk, kan du vinke til barna, dele et smil fra hele verden, eller se din beste venn le av dine historier - iPhone 4 til iPhone 4 over Wi-Fi. Og det fungerer rett ut av boksen. Ingen andre telefoner gjør det å holde kontakten like moro.

 

Syns det er 5-6 år sie eg fikk det til med en SE k600i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Udrag av reklame for Iphone4 fra Chess.

 

Videosamtaler

Folk har drømt om videosamtaler i flere tiår. iPhone 4 gjør dette til en realitet. Med bare ett trykk, kan du vinke til barna, dele et smil fra hele verden, eller se din beste venn le av dine historier - iPhone 4 til iPhone 4 over Wi-Fi. Og det fungerer rett ut av boksen. Ingen andre telefoner gjør det å holde kontakten like moro.

 

Syns det er 5-6 år sie eg fikk det til med en SE k600i.

Og da virket det selv uten wifi tilkobling, noe iphone fortsatt ikke støtter. :)

 

Har selv en iPhone 4, og har også hatt tidligere iPhone modellene, syntes ikke det er noe dårlig telefon, men etter og ha brukt Android en stund syntes jeg den blir litt kjedelig, altfor mye tullete spill og sånne ting jeg ikke bruker, programmene jeg bruker finner jeg stort sett både i AppStore og Android Market, men syntes android apps begynner og få mere funksjonalit fremfor apps til iPhone.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Joda. Video over 3G har vi hatt lenge.

 

Problemet har bare vært at kvaliteten har vært så som så. FaceTime er bedre kvalitativt enn noe annen mobilbasert videotelefoni jeg har prøvd. Problemet er bare at du må ha wlan- dekning og at den du ringer til må ha iPhone 4... Så bruker det ca. like mye (lite) som jeg gjorde på tidligere telefoner.

 

-KJ

Lenke til kommentar

iPhone er så absloutt bedre enn noen anroid-mobil du kan få tak i. HTC Desire kan sånn noenlunde måle seg med iPhone 3GS, men ingenting slår iPhone 4.

 

Med iPhone har du bokstavelig talt hele verden i dine hender :new_woot:

 

På hvilken måte er Iphone 4 bedre enn noen Android telefon(Htc Desire)?

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

iPhone er så absloutt bedre enn noen anroid-mobil du kan få tak i. HTC Desire kan sånn noenlunde måle seg med iPhone 3GS, men ingenting slår iPhone 4.

 

Med iPhone har du bokstavelig talt hele verden i dine hender :new_woot:

 

På hvilken måte er Iphone 4 bedre enn noen Android telefon(Htc Desire)?

Bedre?? nope,det e den ikkje både HTC Desire og SGS er mye bedre mobiler.

Lenke til kommentar

Sony Ericsson XPERIA X1 er for det meste av metall, så den er ganske så solid.

 

Sony Ericsson XPERIA X10 kan lure deg godt med å få deg til å tro at den er laget av billig plast, men ikke gå i den fella. For her kan du se et eksempel på hvorfor XPERIA X10 er ut av VELDIG HØY kvalitet.

 

Jeg skulle ha likt å se en iPhone 4 overleve en buss som kjører over den laugh.gif.

 

X1 er den minst holdbare telefonen jeg noensinne har hatt.

 

Den tålte ikke et kort fall ned fra nattbordet mitt en gang. Måtte skifte hovedkort for å få liv i den igjen.

 

Når det er sagt så har jeg stort sett opplevd veldig holdbare og lite holdbare enheter fra de fleste produsenter og av og til samme modell i tillegg.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Hvilken mobil i dag har bedre byggekvalitet enn iPhone 4 ?

 

...venter i spenning på svar.

HTC Legend har bedre byggekvalitet enn iPhone 4, den er frest ut av et sammenhengende stykke aluminium.

Men 1: Det er veldig off topic.'

Og 2: Det har blitt svart på før. Forumet har en fin søk i denne tråden-funksjo, om du ikke har sett den.

Lenke til kommentar

iPhone er så absloutt bedre enn noen anroid-mobil du kan få tak i. HTC Desire kan sånn noenlunde måle seg med iPhone 3GS, men ingenting slår iPhone 4.

 

Med iPhone har du bokstavelig talt hele verden i dine hender :new_woot:

 

På hvilken måte er Iphone 4 bedre enn noen Android telefon(Htc Desire)?

iPhone 4 er bedre enn HTC Deisre på alt! iPhone 4 er tross alt en generasjon nyere enn Desire. Bedre å sammenligne med Samsung Galaxy hvis du skal sammenligne iPhone 4 med en Android telefon.

 

Må le av alle her som mener at sine platic fantastic telefon har bedre byggekvalitet enn iPhone 4. Har prøvd veldig mange telefoner (android og annet), men iPhone 4 løper ringer rundt alle andre når det gjelder kvalitetsfølelse.

Lenke til kommentar

Udrag av reklame for Iphone4 fra Chess.

 

Videosamtaler

Folk har drømt om videosamtaler i flere tiår. iPhone 4 gjør dette til en realitet. Med bare ett trykk, kan du vinke til barna, dele et smil fra hele verden, eller se din beste venn le av dine historier - iPhone 4 til iPhone 4 over Wi-Fi. Og det fungerer rett ut av boksen. Ingen andre telefoner gjør det å holde kontakten like moro.

 

Syns det er 5-6 år sie eg fikk det til med en SE k600i.

 

Men du kunne ikke gjøre det over Wi-Fi.

 

Nå vet jeg ikke så altfor mye om Android, men jeg regner med at du får mye mer ut av en iPhone 4, helt enkelt på grunn av App Store. Det er jo så uendelig mange programmer der. Hadde Android Market kunne måle seg med App Store ville helt sikkert Android vært det beste operativsystemet.

Lenke til kommentar

 

iPhone 4 er bedre enn HTC Deisre på alt! iPhone 4 er tross alt en generasjon nyere enn Desire. Bedre å sammenligne med Samsung Galaxy hvis du skal sammenligne iPhone 4 med en Android telefon.

 

Må le av alle her som mener at sine platic fantastic telefon har bedre byggekvalitet enn iPhone 4. Har prøvd veldig mange telefoner (android og annet), men iPhone 4 løper ringer rundt alle andre når det gjelder kvalitetsfølelse.

 

Hva er det egentlig Iphone 4 er bedre på enn Desire om du ser bort fra kamera, lagringsplass og høyere oppløsning på skjermen? 

 

Btw: Opplevd byggekvalitet er noe helt annet enn reell byggekvalitet, bare så det er sagt!

Lenke til kommentar

HTC Legend+++++ de aller fleste på markedet.Kan høres ut som dere som forsvarer Iphone er en gjeng med guttunger.Men tråden her er om ka OS er best.Og det er så klart Android.

 

Ingen telefoner på markedet i dag har bedre opplevd kvalitet enn iphone 4.

Om dette ikke var objektivt fakta, hadde salgstallene sett annerledes ut.

 

Og on topic, ja jeg elsker android. 152 menyer gir meg linuxfølelsen jeg savner fra W7installasjonen min.

Det er viktig for meg å kunne forandre skriftfont på SMS'ene mine, gjerne legg den valmuligheten lett tilgjengelig og legg gatewayinnstillingene for sms et sted jeg aldri finner dem.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Ingen telefoner på markedet i dag har bedre opplevd kvalitet enn iphone 4.

Om dette ikke var objektivt fakta, hadde salgstallene sett annerledes ut.

 

Salgstallene hadd sett så fine ut samme om den var laga av plastikk og ikke glass, og den hadde fortsatt blitt prisen for sitt fancy design.

 

Iphone selger siden den er 120% mote og er populær.

 

~ Submit

 

ps:

Mange har sikkert sett den.

Lenke til kommentar

HTC Legend+++++ de aller fleste på markedet.Kan høres ut som dere som forsvarer Iphone er en gjeng med guttunger.Men tråden her er om ka OS er best.Og det er så klart Android.

 

Ingen telefoner på markedet i dag har bedre opplevd kvalitet enn iphone 4.

Om dette ikke var objektivt fakta, hadde salgstallene sett annerledes ut.

 

Og on topic, ja jeg elsker android. 152 menyer gir meg linuxfølelsen jeg savner fra W7installasjonen min.

Det er viktig for meg å kunne forandre skriftfont på SMS'ene mine, gjerne legg den valmuligheten lett tilgjengelig og legg gatewayinnstillingene for sms et sted jeg aldri finner dem.

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...