Gå til innhold

Er Android er bedre enn iPhone iOS? *Oppdatert 13Aug*


Anbefalte innlegg

Ser helst at du tar deg en liten pause fra forumet nå.

Hadde satt stor pris på at du hadde vært saklig i debatten istedet for å komme med sånne usaklige ytringer som du gjør her. Du er nødt til å tåle at noen ikke er enig med deg.

 

Det er da særdeles merkelig at rooting av Android blir brukt som et positivt argument for Android, mens de samme personene ser på Jailbreaking av iPhone som et argument mot iOS?

 

PS: for teh record. Jeg har Android telefon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her viser du veldig lite kunnskap ketle.

 

Svar meg på dette. Har ikke jeg forklart veldig bra om hvorfor android er åpent med mye muligheter? Hvis ikke så bør du jammen meg lese første post på ny. Android er jo det OSer som er mest åpent. Og hvis de ikke godtar rooting så er påstanden om åpenhet borte?

 

Og tror du virkelig at en mobilprodusent noen gang ville godkjent hacking av deres produkter?

Jeg blir helt matt.

 

Her ville jeg og sett et svar. For de er tydelig at android er det mest åpne OS. Og den påstenden minker jo ikke en dritt pga. at google og er negativ mot hacking av android. Forstår du ikke det K?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det blir bare så dumt når en person påstår at android ikke er så veldig åpent kun pga. at Google ikke tillater hacking av android, som er en helt naturlig respons. Brukeren ser heller ikke ut til å kunne så mye om android når den personen kommer med uttalelser, som rett og slett ser lite gjennomtenkt ut.

 

Er det ikke da litt ironisk oppi det hele at android anklages for å være "for åpen" i media?

Endret av Marius Aarre
Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg merker noe til det, selv om jeg skjønner hva du mener. Synes selvfølgelig ikke noe om at det f.eks. er mer knot å bruke egne sanger som ringelyd eller at man må jailbreake for å endre smslyd. Slike ting er merkelig. Men dette blir ikke dealbreakers, noe dårlig strøm/applikasjonsstyring på android blir, for min del. Jeg er over det stadiet der jeg leket med mobilene. Rootet, byttet rom og knotet i flere dager for å få ting slik jeg ville ha det. Nå vil jeg at det fungerer, helst i går, uten noe knot. Det føler jeg at jeg får i iOS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For andre gang. Post spørsmålene dere som reply til dette innlegget. Jeg har ikke tid til å lese igjennom 50 sider for å se om det er noen ubesvarte spørsmål. Jeg gidder heller ikke å lete etter postnumre. Et lite tips:copy/paste !

 

ok?

 

For gjenta meg selv i det uendelige: hele premisset for denne tråden er feil fordi trådstarter ikke skjønner hvordan OS'ene Android og iOS er designet for å virke i sitt økosystem. Å ikke ta hensyn til økosystemet gjør at man sammenligner epler og pærer.

Endret av ketle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kom en copy and paste fra imartin. Ellers er det virkelig ikke vanskelig å bla igjennom 2 sider for å se om noen har svart deg ketle? Ellers har vi vel gitt deg nr på innleggene? Er jo ikke vanskelig å søke de opp å gi et svar heller. Dette klarer du vel?

 

Jeg håper du skjønner at vi andre kan bli litt irritert over en sånn holdning.

 

Jeg har full forståelse for filosofien til apple, noe jeg har poengtert flere ganger ketle. Og jeg har til og med utdypet med å forklart hvorfor jeg ikke liker den. Leser du innleggene her på diskusjonssiden?

Endret av Marius Aarre
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Terminator 3:

 

Fordi MANGE spill krever at du styrer i ett felt og sikter i ett annet felt. Om ikke hardwaren i skjermen støtter at den registrerer fingrer på flere plasser samtidig så vil jo INGEN av disse spillene fungere slik de er ment.

Og hvordan er du så sikker på det?

 

 

Vel, jeg vet en god del om hvordan dette One Finger Zoom greia funker, og jeg er meget sikker på at dette vil komme til å funke ganske bra i spill osv. Du kan jo se litt på dette her for å se hvordan det funker når du skal zoome i bilder osv:

Og mens jeg husker på det. Er det bare meg eller er 'Sett inn lenke', smileys, Sett inn bilde' osv bugget nå?, jeg får ikke dem til å fungere nå.
Lenke til kommentar

Terminator 3:

 

Fordi MANGE spill krever at du styrer i ett felt og sikter i ett annet felt. Om ikke hardwaren i skjermen støtter at den registrerer fingrer på flere plasser samtidig så vil jo INGEN av disse spillene fungere slik de er ment.

Og hvordan er du så sikker på det?

 

 

Vel, jeg vet en god del om hvordan dette One Finger Zoom greia funker, og jeg er meget sikker på at dette vil komme til å funke ganske bra i spill osv. Du kan jo se litt på dette her for å se hvordan det funker når du skal zoome i bilder osv:

Og mens jeg husker på det. Er det bare meg eller er 'Sett inn lenke', smileys, Sett inn bilde' osv bugget nå?, jeg får ikke dem til å fungere nå.

 

Hvordan er det du tror det skal fungere når man f.eks. styrer en person eller kjøretøy på venstresiden av skjermen samtidig som man sikter å skyter på høyresiden?

 

NOVA_Android_02.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser at folk ikke klarer/ønsker å copy/paste. Da er det snakk om uvilje. Dere maser om at jeg ikke svarer på det dere spør om, men vil ikke stille spørsmålet en gang til når jeg spør om "hva det er dere spør om". Da blir det veldig vanskelig for meg å ta disse "svar da Ketle" postene seriøst. Det minner mer om trolling.

 

For tredje gang og siste gang. Dersom dere har spørsmål til meg. Post de som reply til denne tråden. Ikke post postnummer jeg har ikke tid til å lese igjennom 50 sider. Dessuten er det åpenbart dere som sitter på spørsmålene og jeg er ikke tankeleser så jeg klarer ikke å gjette hva jeg ikke har svart på iløpet av 50 sider. Hvis dere ikke er i stand til å gjøre dette kommer jeg til å ignorere disse "svar da Ketle" innleggene.

Lenke til kommentar

Terminator 3:

 

Fordi MANGE spill krever at du styrer i ett felt og sikter i ett annet felt. Om ikke hardwaren i skjermen støtter at den registrerer fingrer på flere plasser samtidig så vil jo INGEN av disse spillene fungere slik de er ment.

Og hvordan er du så sikker på det?

 

 

Vel, jeg vet en god del om hvordan dette One Finger Zoom greia funker, og jeg er meget sikker på at dette vil komme til å funke ganske bra i spill osv. Du kan jo se litt på dette her for å se hvordan det funker når du skal zoome i bilder osv:

Og mens jeg husker på det. Er det bare meg eller er 'Sett inn lenke', smileys, Sett inn bilde' osv bugget nå?, jeg får ikke dem til å fungere nå.

 

Hvordan er det du tror det skal fungere når man f.eks. styrer en person eller kjøretøy på venstresiden av skjermen samtidig som man sikter å skyter på høyresiden?

 

NOVA_Android_02.jpg

 

 

Vel, vent å se da om du ikke tror meg

Lenke til kommentar

Fordi det sier seg selv. SE har sagt at X10 ikke har HW som støtter multitouch. Ergo vil apps og spill som trenger multitouch ikke fungerer slik det er tenkt. Logisk. Om ikke du forstår det så er det bare fordi du har hue så langt opp i SE X10 ræva at du ikke ser dagslys lengre.

 

 

Hahaha, du gjør alt for å prøve å si at dette ikke kommer til å funke. Neivel. Sitt bare du der å tro hva du vil. En løsning kommer uansett.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...