Gå til innhold

Er Android er bedre enn iPhone iOS? *Oppdatert 13Aug*


Anbefalte innlegg

Tror folk flest er fornøyde med 3G hastighetene. Og når man ikke har 4G nett utforbi Oslo er det ikke aktuelt for de aller fleste, heller ikke meg.

 

Du tror ikke at ALLE kunne tenkt seg å surfet på en raskere måte? Kanskje du er den første som heller ville surfet på en tregere måte en det som er mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[...]

(1)-Støtte for 4G

(2)-Full kustomatiseiring

(3)-Filbehandler

(4)-Det beste beskjedsystemet

(5)-Beste kontaktløsningen

(6)-Sosiale tjenester intregrert i OS

(7)-trådløs synkronisering

[...]

 

(1)-4G støtte er ikke viktig for meg, men blir kanskje mer aktuelt om ett år.

(2)- Ikke noe jeg trenger, men jeg vil gjerne ha mulighet til å se kalenderen fra låse-skjermen, om det kan regnes som "kustomatisering"

(3)- Ikke noe jeg har bruk for, så jeg hadde ikke jublet for dette.

(4)- Vet ikke nok om Android sitt beskjedsystem

(5)- Beste kontaktløsningen ifølge hvem? Synes iOS har en fin kontaktløsning jeg.

(6)- No thanks. Da foretrekker jeg en applikasjon

(7)- Det hadde vært fint ja :)

Er ikke snakk om hva du synes er best, er snakk om hva som hadde vært best for folkemassen i sin helhet i dag.

Så man skal ikke velge telefon, og dermed os, etter hva som passer best for en selv. Man skal altså velge med tanke på hva som hadde vært best for folkemassen i sin helhet i dag?

 

Kan ikke folk slutte å mase med Android vs iPhone? Jeg har iPhone, og jeg trives med det, jeg har de programmene jeg trenger, og jeg liker at det er enkelt. På min første hadde jeg jailbreak, og customizet den, men nå setter jeg pris på at alt er enkelt og greit. Helt greit om dere ikke liker det, men det forrandrer ikke min mening.

 

Det er noen ting jeg kunne tenkt meg annerledes, men det er ikke noen big deal, og jeg klarer meg fint slik det er nå..

 

Får litt lyst til å lage en tråd hvor jeg prøver å overbevise folk om at en religion er bedre enn en annen...

Du kan selv velge iOS 4 om iOS 4 hadde hatt alle disse funksjonene som Android har. Men poenget her er jo at dere ikke hadde trengt å bruke disse funksjonene selv om det hadde vært i OS'et. Valgmuligheter, har du noen gang hørt om det :roll:?

 

For å være helt ærlig. Hadde iOS 4 hatt alle disse funksjonene som Android har nå, så ville jeg ha stått i en klemme med å velge en Telefon faktisk. Ville ha vært 50/50 mellom Android og iOS 4 da.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Tror folk flest er fornøyde med 3G hastighetene. Og når man ikke har 4G nett utforbi Oslo er det ikke aktuelt for de aller fleste, heller ikke meg.

 

Du tror ikke at ALLE kunne tenkt seg å surfet på en raskere måte? Kanskje du er den første som heller ville surfet på en tregere måte en det som er mulig.

Folk flest som i mannen i gata. Jeg gir blanke i om iPhone støtter 4G med mindre Netcom og Telenor begynner å bygge det ut i stor skala.

 

Edit: Virker kanskje mer skeptisk enn jeg er til Android, var verre før :p

Endret av ;_;
Lenke til kommentar
Tror folk flest er fornøyde med 3G hastighetene. Og når man ikke har 4G nett utforbi Oslo er det ikke aktuelt for de aller fleste, heller ikke meg.

 

Du tror ikke at ALLE kunne tenkt seg å surfet på en raskere måte? Kanskje du er den første som heller ville surfet på en tregere måte en det som er mulig.

Folk flest som i mannen i gata. Jeg gir blanke i om iPhone støtter 4G med mindre Netcom og Telenor begynner å bygge det ut i stor skala.

 

Edit: Virker kanskje mer skeptisk enn jeg er til Android, var verre før :p

 

Du vet at du nå skriver for hele forumet at du gir blanke i funksjonsrik teknologi på smartmobiler. Du bare flyter på bølgen. Jeg tror de fleste av oss andre et opptatt å ha en så god smartmobil som mulig. Når du sier at du driter i om en telefon har 3g eller 4g, så mister du hele respekten for min del.

Er du en "fake" bruker? Du klarer jo ikke å se nytteverdien av noen ting høres det ut som. Skikkelig tunellsyn og sitter i en veldig forsvarsposisjon. Dette er siste post fra meg til deg.

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Nei. Jeg gir blanke i teknologi jeg ikke kan bruke. Jeg nevnte at det kunne forandre seg om 1 år i den orginale posten, og det mener jeg enda. Skal jeg virkelig ha 4G som et krav når jeg kjøper en mobil, når jeg ikke har vært i Oslo (har kjørt gjennom Oslo, men det teller ikke) på 5-10 år?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

du må lære deg å lese ;_; Det ble sakt at en måtte ta utgangspunkt i at det faktisk var dekning for 4G i området.

 

Ellers har jeg et spørsmål til deg. Ser du nytteverdien av samtlige punkter som er omtalt i det første innlegget? Tenk at du ikke er alene i verden.

Endret av HDlover
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tror folk flest er fornøyde med 3G hastighetene. Og når man ikke har 4G nett utforbi Oslo er det ikke aktuelt for de aller fleste, heller ikke meg.

 

Du tror ikke at ALLE kunne tenkt seg å surfet på en raskere måte? Kanskje du er den første som heller ville surfet på en tregere måte en det som er mulig.

Jeg gir blanke i om iPhone støtter 4G med mindre Netcom og Telenor begynner å bygge det ut i stor skala.

 

3G(UMTS) kom for fullt her til lands i 2001, Iphone støttet 3G først i 2008. Følges dette mønsteret vil ikke Iphone støtte 4G før i ca. 2018 laugh.gif

 

Ta dette innlegget med en bøtte salt; men poenget gjenstår: Apple har ikke satset på ny teknologi når det gjelder Iphone.

Lenke til kommentar

Ehm unskyld meg, men du sier at Android må bli mere stabilt?

 

Vet du i det hele tatt hvilke Android OS vi snakker om her nå?

 

Ja vet godt hvilket os vi snakker om, bruker det hver dag. Og det er ikke akkurat feilfritt. Men på din X10 kjører det nok feilfritt hele tiden. Det må det jo nesten siden du svarer slikt når jeg mener at android må bli mere stabilt.

Lenke til kommentar

Ehm unskyld meg, men du sier at Android må bli mere stabilt?

 

Vet du i det hele tatt hvilke Android OS vi snakker om her nå?

 

Ja vet godt hvilket os vi snakker om, bruker det hver dag. Og det er ikke akkurat feilfritt. Men på din X10 kjører det nok feilfritt hele tiden. Det må det jo nesten siden du svarer slikt når jeg mener at android må bli mere stabilt.

Selv om Android 1.6 har noen feiler, så betyr det ikke at jeg er nødt til å oppleve disse feilene da. Kommer jo helt ann på hvordan du bruker telefonen.

Lenke til kommentar

Ehm unskyld meg, men du sier at Android må bli mere stabilt?

 

Vet du i det hele tatt hvilke Android OS vi snakker om her nå?

 

Ja vet godt hvilket os vi snakker om, bruker det hver dag. Og det er ikke akkurat feilfritt. Men på din X10 kjører det nok feilfritt hele tiden. Det må det jo nesten siden du svarer slikt når jeg mener at android må bli mere stabilt.

Selv om Android 1.6 har noen feiler, så betyr det ikke at jeg er nødt til å oppleve disse feilene da. Kommer jo helt ann på hvordan du bruker telefonen.

 

Ja, greit. Android os kan ikke bli mer stabilt.

 

1.6 er over ett år gammelt. Det er helt tragisk å ha det på en helt ny telefon.

 

Amen!

Lenke til kommentar

Ehm unskyld meg, men du sier at Android må bli mere stabilt?

 

Vet du i det hele tatt hvilke Android OS vi snakker om her nå?

 

Ja vet godt hvilket os vi snakker om, bruker det hver dag. Og det er ikke akkurat feilfritt. Men på din X10 kjører det nok feilfritt hele tiden. Det må det jo nesten siden du svarer slikt når jeg mener at android må bli mere stabilt.

Selv om Android 1.6 har noen feiler, så betyr det ikke at jeg er nødt til å oppleve disse feilene da. Kommer jo helt ann på hvordan du bruker telefonen.

 

Ja, greit. Android os kan ikke bli mer stabilt.

 

1.6 er over ett år gammelt. Det er helt tragisk å ha det på en helt ny telefon.

 

Amen!

Hva er grunnen din til at du sier at Android ikke kan bli mere stabilt enn Android 1.6?

 

Jeg tror du er litt på bærtur nå.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Du er grunnen. Jeg skrev at jeg syntest android kunne bli mer stabilt. Du svarte med "Ehm unskyld meg, men du sier at Android må bli mere stabilt?

 

Vet du i det hele tatt hvilke Android OS vi snakker om her nå?"

 

Det få det til å høres ut for meg at du mener at Android OS nå er stabilt nok og ikke trenger å bli mer stabilt. Men det skjønner jeg godt siden du sikkert er en av de få som ikke opplever feil på din android telefon.

 

Ennå en stund til bærsesongen starter her, men du har nok plukket dangelbær hele sommern tipper jeg.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Du er grunnen. Jeg skrev at jeg syntest android kunne bli mer stabilt. Du svarte med "Ehm unskyld meg, men du sier at Android må bli mere stabilt?

 

Vet du i det hele tatt hvilke Android OS vi snakker om her nå?"

 

Det få det til å høres ut for meg at du mener at Android OS nå er stabilt nok og ikke trenger å bli mer stabilt. Men det skjønner jeg godt siden du sikkert er en av de få som ikke opplever feil på din android telefon.

Jeg snakket om Android 1.6 som jeg spurte deg om for å se om du hadde fått det med deg. Også sa jeg at Android 1.6 har en del bugs, men selv det trenger ikke å bety at jeg trenger å oppleve disse bugsa. Så kom du med det at ok, Android kan ikke bli mere stabilt da.

 

Vel, har du hørt om Android 2.0, 2.1 og 2.2 som inneholder ufattelig mye mindre bugs enn det Android 1.6 gjør?

Lenke til kommentar

Du er grunnen. Jeg skrev at jeg syntest android kunne bli mer stabilt. Du svarte med "Ehm unskyld meg, men du sier at Android må bli mere stabilt?

 

Vet du i det hele tatt hvilke Android OS vi snakker om her nå?"

 

Det få det til å høres ut for meg at du mener at Android OS nå er stabilt nok og ikke trenger å bli mer stabilt. Men det skjønner jeg godt siden du sikkert er en av de få som ikke opplever feil på din android telefon.

Jeg snakket om Android 1.6 som jeg spurte deg om for å se om du hadde fått det med deg. Også sa jeg at Android 1.6 har en del bugs, men selv det trenger ikke å bety at jeg trenger å oppleve disse bugsa. Så kom du med det at ok, Android kan ikke bli mere stabilt da.

 

Vel, har du hørt om Android 2.0, 2.1 og 2.2 som inneholder ufattelig mye mindre bugs enn det Android 1.6 gjør?

 

Trenger jo ikke høre så mye om android 2.0 og 2.1 bruker jo 2.1 hele dagen. Og regner jo med at 2.2 har en rekke bugfikser. Hva er poenget ditt? At android blir mindre og mindre buggete for hver versjon, jo takk. Men som jeg skrev, jeg synes det må bli mer stabilt.

 

Og hvorfor du gikk over til å snakke om android 1.6 spesifikt skjønner jeg ikke. Jeg svarte på hva som jeg savner med android. Svarte da selvfølgelig med android 2.1 i tankene, siden det er det jeg bruker. Følg da med!

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...