The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Så jeg gjør noe galt siden jeg ikke har noen problemer da? Det var snakk om de folkene som har problemet med sin iPhone 4. Og du er ikke en av dem, så poenget ditt er? Og som vi lærte i går er det 0.5% av eierene som har problemer, så poenget ditt er? Ja men når 0.55% har problemer, så er det jo noen som har et alvorlig problem?, eller er disse 0.55% egenlig 0% i din verden? 0.55% ut av 3 mill solgte iPhone 4 enheter er ca 16500 stk det. Og da har 16500 stk et alvorlig problem med sin iPhone 4, og dette er hva saken dreier seg om, nemlig disse som har dette alvorlige problemet, som også er bevist via YouTube linker og mange andre linker her på forumet. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Mine egne meninger er ikke hva som er poenget her. Poenget er at ting blir vist her og at enkelte her inne tar feil og lyger så det griner etter dem. Dine personlige meninger er høyst relevante for diskusjonen. Med mindre du mener vi kan ha en seriøs diskusjon kun ved å henvise til artikler og tester skrevet av andre? En YouTube link som viser godt hva problemet med iPhone 4 er nok bevis i massevis. Selv om du mener videoene viser godt hva problemet er, er det ikke sikkert alle andre mener det samme. Derfor spør de hva du egentlig mener og ber om å få høre din personlige oppfatning. Det samme gjelder jo i høy grad våre argumenter og motargumenter: Du er flink til å avvise de fleste artikler, tester og videoer vi poster som svar på dine påstander. 1. Hvorfor er mine egne meninger så viktige. Er ikke andre sine meninger som faktisk er eksperter på dette feltet som har sagt sin mening om dette problemet mye mere viktig enn min mening som på toppen av det hele ikke har en iPhone 4? 2. Ja filmene viser veldig godt hva problemet er. Og problemene blir jo plutselig ikke noe problem bare fordi jeg ikke har mine egne meninger og mine egne videoer som viser til problemet. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Du hoppet; igjen; elegant over spørsmålet mitt, Terminator: Saklig og objektiv?, du beskytter jo Apple uansett hva problemet demmes er. Og det har ikke du oppdaget av deg selv enda? Hadde du hatt vett i deg hadde du innsett hva Apple faktisk gjorde under haste møtet i går og sett at dem bortforklarte hva hele problemet demmes var med å dra inn andre merker i saken. Men det ser jo ikke du. vis til sitat hvor jeg sier dette du påstår her! Er dere totalt late og blind eller? Hver gang vi sier noe som går i mot Apple, så må vi stå å bla opp alt vi sier med beviser osv osv om igjen gang etter gang bare fordi dere ikke har fått med dere en dritt på hva vi har sagt i topic'en her. 'Jeg' er ikke 'dere'... Når jeg påstod DU var usaklig og subjektiv, DIKTET DU OPP PÅSTANDER om hva jeg har sagt; for å hevde jeg var minst like usaklig. Jeg ber deg for tredje gang finne disse påstandene du hevder jeg har kommet med, eller be om unnskyldning og herfra oppfør deg, Terminator 3. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Du hoppet; igjen; elegant over spørsmålet mitt, Terminator: Saklig og objektiv?, du beskytter jo Apple uansett hva problemet demmes er. Og det har ikke du oppdaget av deg selv enda? Hadde du hatt vett i deg hadde du innsett hva Apple faktisk gjorde under haste møtet i går og sett at dem bortforklarte hva hele problemet demmes var med å dra inn andre merker i saken. Men det ser jo ikke du. vis til sitat hvor jeg sier dette du påstår her! Er dere totalt late og blind eller? Hver gang vi sier noe som går i mot Apple, så må vi stå å bla opp alt vi sier med beviser osv osv om igjen gang etter gang bare fordi dere ikke har fått med dere en dritt på hva vi har sagt i topic'en her. 'Jeg' er ikke 'dere'... Når jeg påstod DU var usaklig og subjektiv, DIKTET DU OPP PÅSTANDER om hva jeg har sagt; for å hevde jeg var minst like usaklig. Jeg ber deg for tredje gang finne disse påstandene du hevder jeg har kommet med, eller be om unnskyldning og herfra oppfør deg, Terminator 3. Wow, snakk om å opptre som om at du er noe stort her. Jeg snakket ikke bare om deg når jeg sa dere. Du er ikke alene her inne bare sånn at du vet det. Jeg har sagt hva jeg mener og på hva jeg har forstått av Apple her i denne topic'en minst 1000 ganger. Om du vil finne ut hva jeg har sagt her, så les hva jeg har sagt. Er ikke mitt problem om du er glømsk og lat og ikke gidder å få det inn på hva jeg har snakket om her i lang tid. Dere gjør alt for å bortforklare hva problemet egentlig er her. Endret 17. juli 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dersom du ikke snakket til meg så unngår du bare spørsmålet mitt som er rettet mot deg fordi du har påstått jeg er usaklig på oppdiktet grunnlag. Hva med å faktisk svare for deg? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dersom du ikke snakket til meg så unngår du bare spørsmålet mitt som er rettet mot deg fordi du har påstått jeg er usaklig på oppdiktet grunnlag. Hva med å faktisk svare for deg? Hva med å faktisk gå tilbake i denne topic'en og lese hva jeg har sagt og vist med linker og beviser til ? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er ikke mitt problem om du er glømsk og lat Nok et eksempel på at du påstår ting om meg som du ikke har belegg for. Hvorhen har du det fra at jeg er glømsk og lat.. Din usaklighet øker desto mer du skriver her, forsetter du slik kommer sannsynligvis en admin til å be om opprydning. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er ikke mitt problem om du er glømsk og lat Nok et eksempel på at du påstår ting om meg som du ikke har belegg for. Hvorhen har du det fra at jeg er glømsk og lat.. Din usaklighet øker desto mer du skriver her, forsetter du slik kommer sannsynligvis en admin til å be om opprydning. Hadde du ikke vært lat eller glømsk så hadde du enten gått tilbake i denne topic'en og faktisk lest hva jeg har skrevet. Eller så hadde du husket hva jeg har sagt og vist med beviser og linker til. Så enkelt er det. Du krevet at jeg må stå å gi deg alt inn med teskje med beviser og linker som jeg allerede har gitt dere. Men alikavel klarer du ikke å gå tilbake i topic'en for å se hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dersom du ikke snakket til meg så unngår du bare spørsmålet mitt som er rettet mot deg fordi du har påstått jeg er usaklig på oppdiktet grunnlag. Hva med å faktisk svare for deg? Hva med å faktisk gå tilbake i denne topic'en og lese hva jeg har sagt og vist med linker og beviser til ? Hvor linker og beviser du dette? Saklig og objektiv?, du beskytter jo Apple uansett hva problemet demmes er. Og det har ikke du oppdaget av deg selv enda? Hadde du hatt vett i deg hadde du innsett hva Apple faktisk gjorde under haste møtet i går og sett at dem bortforklarte hva hele problemet demmes var med å dra inn andre merker i saken. Men det ser jo ikke du. vis til sitat hvor jeg sier dette du påstår her! Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dersom du ikke snakket til meg så unngår du bare spørsmålet mitt som er rettet mot deg fordi du har påstått jeg er usaklig på oppdiktet grunnlag. Hva med å faktisk svare for deg? Hva med å faktisk gå tilbake i denne topic'en og lese hva jeg har sagt og vist med linker og beviser til ? Hvor linker og beviser du dette? Saklig og objektiv?, du beskytter jo Apple uansett hva problemet demmes er. Og det har ikke du oppdaget av deg selv enda? Hadde du hatt vett i deg hadde du innsett hva Apple faktisk gjorde under haste møtet i går og sett at dem bortforklarte hva hele problemet demmes var med å dra inn andre merker i saken. Men det ser jo ikke du. vis til sitat hvor jeg sier dette du påstår her! 1. Nok bevis på at du ikke har fulgt med i timen her. End of story. 2. Er ikke noe på hva du sier i tekst her, er på hva folk forstår av deg på måten du opptrer på her. Get it? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hallo!! Du legger ord i munnen på MEG som jeg ikke har sagt, sier at jeg hevder ting jeg ikke har gjort, og kaller meg lat og glømsk grunnløst. For så å unngå å svare for deg når jeg sier at det er feil. Nå synest jeg en admin bør ta et tak i deg, seriøst..! 3 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Hallo!! Du legger ord i munnen på MEG som jeg ikke har sagt, sier at jeg hevder ting jeg ikke har gjort, og kaller meg lat og glømsk grunnløst. For så å unngå å svare for deg når jeg sier at det er feil. Nå synest jeg en admin bør ta et tak i deg, seriøst..! Har du sett hva du har sagt sånn ca 1000 ganger her i denne topic'en?. Hvor er beviset dit, hvor er beviset ditt, hvor er beviset ditt, hvor er beviset ditt, hvor har du sagt det en og det andre hele tiden osv osv. Er det rart at man ser på deg som enten lat eller glømsk?. Selv trenger du ikke å være det. Men det er måten du holder på her inne som sier oss noe her. Hvorfor må du ha alt inn med teskje? Endret 17. juli 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fordi du finner på påstander som du mener at apegryn har sagt, hvis apegryn mener at han aldri har sagt det så må du nesten kunne bevise det. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fordi du finner på påstander som du mener at apegryn har sagt, hvis apegryn mener at han aldri har sagt det så må du nesten kunne bevise det. De påstandene jeg sier er av hvordan jeg oppfatter apegryn, og ikke på hva han har sagt i klar tekst. Å oppfatte hvordan en er og på hva man skriver i tekst er forskjellig. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Å be deg sitere meg burde vært en enkel jobb dersom jeg hadde sagt noe slikt. Jeg spør deg nettopp fordi jeg vet at jeg ikke har sagt det du påstår. At du klarer å lage så mange innlegg for å unngå å svare/innrømme at argumentet ditt var feil, er utrolig. Edit: Jeg har rapportert denne tråden til moderator forresten. Din manglende evne til å samarbeide om å få en god diskusjon synest jeg har pågått alt for lenge. Endret 17. juli 2010 av apegryn Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Å be deg sitere meg burde vært en enkel jobb dersom jeg hadde sagt noe slikt. Jeg spør deg nettopp fordi jeg vet at jeg ikke har sagt det du påstår. At du klarer å lage så mange innlegg for å unngå å svare/innrømme at argumentet ditt var feil, er utrolig. Edit: Jeg har rapportert denne tråden til moderator forresten. Din usaklighet har pågått lenge nok. Ja og få tilbake i denne topic'en for å se hva jeg har snakket om er også en enkel jobb, bare sånn at det er opplyst . Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 - Kun få land i verden har lov til å selge via Android Market. Norge og Nord-Europa er utelukket! Alternativet er å gi programmet bort gratis, men det vil jeg ikke, sier Alexander, som selv utvikler Android-applikasjoner. For tiden kan nemlig kun brukere fra elleve land kjøpe applikasjoner i Android-butikken, og kun ti land kan selge. Norge er ikke på noen av listene. VG artikkel Fant svaret på et spørsmål jeg har spurt om 2 ganger selv. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Å be deg sitere meg burde vært en enkel jobb dersom jeg hadde sagt noe slikt. Jeg spør deg nettopp fordi jeg vet at jeg ikke har sagt det du påstår. At du klarer å lage så mange innlegg for å unngå å svare/innrømme at argumentet ditt var feil, er utrolig. Edit: Jeg har rapportert denne tråden til moderator forresten. Din usaklighet har pågått lenge nok. Ja og få tilbake i denne topic'en for å se hva jeg har snakket om er også en enkel jobb, bare sånn at det er opplyst . Hva mente du med det som har relevans med svaret mitt? Endret 17. juli 2010 av apegryn 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ja og få tilbake i denne topic'en for å se hva jeg har snakket om er også en enkel jobb, bare sånn at det er opplyst . Hva mente du med det? Seriøst? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ser du meg være useriøs her, Terminator 3? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg