Gå til innhold

Er Android er bedre enn iPhone iOS? *Oppdatert 13Aug*


Anbefalte innlegg

Hvorfor?

 

Si meg er du virkelig så mye borte at du ikke ser selv hvordan du holder på?

 

Joda, jeg kan være slik du sier, men å si at du ikke er noe værre er løgn.

 

Ja hvordan er det jeg holder på, da? Er jeg ikke saklig og objektiv? Fordi jeg mener 'det' er essensen i en god diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor?

 

Si meg er du virkelig så mye borte at du ikke ser selv hvordan du holder på?

 

Joda, jeg kan være slik du sier, men å si at du ikke er noe værre er løgn.

 

Ja hvordan er det jeg holder på, da? Er jeg ikke saklig og objektiv? Fordi jeg mener 'det' er essensen i en god diskusjon.

Saklig og objektiv?, du beskytter jo Apple uansett hva problemet demmes er. Og det har ikke du oppdaget av deg selv enda?

 

Hadde du hatt vett i deg hadde du innsett hva Apple faktisk gjorde under haste møtet i går og sett at dem bortforklarte hva hele problemet demmes var med å dra inn andre merker i saken. Men det ser jo ikke du.

Lenke til kommentar
Saklig og objektiv?, du beskytter jo Apple uansett hva problemet demmes er. Og det har ikke du oppdaget av deg selv enda?

 

Hadde du hatt vett i deg hadde du innsett hva Apple faktisk gjorde under haste møtet i går og sett at dem bortforklarte hva hele problemet demmes var med å dra inn andre merker i saken. Men det ser jo ikke du.

I all verden!? vis til sitat hvor jeg sier dette du påstår her!

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
Apegryn har argumentert så og si like mye for begge sider som jeg har sett? Stemmer ikke dette apegryn?

Det er korrekt. Takk for å påpeke det, SolbergMobil.

 

 

I all verden!? vis til sitat hvor jeg sier dette du påstår her!

Å forsvare markedsføringsmodellen til iphone er omtrent som å forsvare den manglende videoformatstøtten.

Hvorfor har du sitert meg på en forespørsel som ikke har noe relevans med ditt utsagn å gjøre? Jeg ser ikke noe sitat fra meg ei heller har jeg påstått noe slikt, så rydd opp for meg her er du grei.

 

 

Hva med å ikke ha noen signatur i det hele tatt?

Eller hva med å kanskje ha en signatur som vi andre har i stedet :p?

Du hoppet; igjen; elegant over spørsmålet mitt, Terminator:

 

Saklig og objektiv?, du beskytter jo Apple uansett hva problemet demmes er. Og det har ikke du oppdaget av deg selv enda?

 

Hadde du hatt vett i deg hadde du innsett hva Apple faktisk gjorde under haste møtet i går og sett at dem bortforklarte hva hele problemet demmes var med å dra inn andre merker i saken. Men det ser jo ikke du.

vis til sitat hvor jeg sier dette du påstår her!

Lenke til kommentar
Apegryn har argumentert så og si like mye for begge sider som jeg har sett? Stemmer ikke dette apegryn?

Det er korrekt. Takk for å påpeke det, SolbergMobil.

 

 

I all verden!? vis til sitat hvor jeg sier dette du påstår her!

Å forsvare markedsføringsmodellen til iphone er omtrent som å forsvare den manglende videoformatstøtten.

Hvorfor har du sitert meg på en forespørsel som ikke har noe relevans med ditt utsagn å gjøre? Jeg ser ikke noe sitat fra meg ei heller har jeg påstått noe slikt, så rydd opp for meg her er du grei.

 

 

Hva med å ikke ha noen signatur i det hele tatt?

Eller hva med å kanskje ha en signatur som vi andre har i stedet :p?

Du hoppet; igjen; elegant over spørsmålet mitt, Terminator:

 

Saklig og objektiv?, du beskytter jo Apple uansett hva problemet demmes er. Og det har ikke du oppdaget av deg selv enda?

 

Hadde du hatt vett i deg hadde du innsett hva Apple faktisk gjorde under haste møtet i går og sett at dem bortforklarte hva hele problemet demmes var med å dra inn andre merker i saken. Men det ser jo ikke du.

vis til sitat hvor jeg sier dette du påstår her!

Er dere totalt late og blind eller?

 

Hver gang vi sier noe som går i mot Apple, så må vi stå å bla opp alt vi sier med beviser osv osv om igjen gang etter gang bare fordi dere ikke har fått med dere en dritt på hva vi har sagt i topic'en her.

 

Alt jeg hører fra dere er at dere må ha beviser på absolutt alt vi sier. Men om vi derimot gjør det samme mot dere når dere sier noe om Apple, hva da?. Nei da trenger dere ikke beviser fordi det Steve Jobs sier er jo fakta.

 

Følg heller med på hva vi sier her så slipper vi dette med at vi må så å bruke enormt mye tid på å vise til hva vi har sagt sånn 10000 ganger tidligere.

 

Dette blir bare håpløst. Og ikke nok med det. Om jeg selv hadde funnet frem 5786043085674 linker og beviser på hva vi hadde sagt og vist fakta til, så hadde dere gitt blaffen uansett. Så poenget med å bla opp mye av det vi har sagt tidligere er?

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Følg heller med på hva vi sier her så slipper vi dette med at vi må så å bruke enormt mye tid på å vise til hva vi har sagt sånn 10000 ganger tidligere.

Men du har jo ikke egne meninger1. Du poster linker til videoer og artikler skrevet av andre, og mener vi skal lese disse for å forstå hva du tenker.

 

[1] Med visse unntak.

Lenke til kommentar

@T3: Han du quoter over krever bevis på hva du og noen andre mener han har sagt, det er annerledes.

 

Edit: Fikk ikke svar sist gang jeg spurte om dette, så jeg prøver igjen. Kan en norsk Android utvikler selge applikasjonene i Android Market?

 

Edit: Fikset den første setningen.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Følg heller med på hva vi sier her så slipper vi dette med at vi må så å bruke enormt mye tid på å vise til hva vi har sagt sånn 10000 ganger tidligere.

Men du har jo ikke egne meninger1. Du poster linker til videoer og artikler skrevet av andre, og mener vi skal lese disse for å forstå hva du tenker.

 

[1] Med visse unntak.

Mine egne meninger er ikke hva som er poenget her. Poenget er at ting blir vist her og at enkelte her inne tar feil og lyger så det griner etter dem.

 

En YouTube link som viser godt hva problemet med iPhone 4 er nok bevis i massevis.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Mine egne meninger er ikke hva som er poenget her. Poenget er at ting blir vist her og at enkelte her inne tar feil og lyger så det griner etter dem.

Dine personlige meninger er høyst relevante for diskusjonen. Med mindre du mener vi kan ha en seriøs diskusjon kun ved å henvise til artikler og tester skrevet av andre?

 

 

En YouTube link som viser godt hva problemet med iPhone 4 er nok bevis i massevis.

Selv om du mener videoene viser godt hva problemet er, er det ikke sikkert alle andre mener det samme. Derfor spør de hva du egentlig mener og ber om å få høre din personlige oppfatning. Det samme gjelder jo i høy grad våre argumenter og motargumenter: Du er flink til å avvise de fleste artikler, tester og videoer vi poster som svar på dine påstander.

Lenke til kommentar

Så jeg gjør noe galt siden jeg ikke har noen problemer da?

 

Litt usikker, ahpadt, men lurer på om du er i den "lyger"-kategorien til T3.

 

Det som i alle fall er sikkert er at man ut fra et teknisk ståsted ikke kan være så svart-hvitt som det enkelte i denne tråden faktisk fremstår.

 

Lurer på hvor jeg står? Kan du fortelle meg det, T3?

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...