UrgeLoL Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Svar meg på en ting, Solberg og Terminator. Hvorfor så ivrig etter å få folk til å forstå at Iphone og apple er søppel? 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Ja, problemet er reelt for en minoritet av brukerene og Apple har kommet med sine løsningsforslag. Liker man de ikke er det bare å kjøpe en annen telefon. Jeg har ikke hatt noen problemer og har samtidig ikke sett en eneste i4-eier her inne som har. Apple gir meg gratis case? Jeg sier ja takk. Svar meg på en ting, Solberg og Terminator. Hvorfor så ivrig etter å få folk til å forstå at Iphone og apple er søppel? Sistnevnte poster i bøtter og spann i kommentarfeltet på itavisen, som er nok for meg til å putte han pent i kategori "Troll". Endret 16. juli 2010 av ahpadt 2 Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Fordi det fører til at tapet minskes og dermed gir mindre utslag. Ikke misforstå meg; problemet er reelt og det er relatert til at man endrer antennenes egenskaper i det man tar på dem og spesielt i det man sørger for forbindelse mellom de to antennene. Det er dette en bumper eller et deksel hindrer. -KJ Har ingen problem med å forstå dette. Men for meg så høres det litt dumt ut at alle som skulle ha problemer med sin iPhone 4 må bruke bumper, som ødlegget utseendet etter mitt syn. Men vi kan legge denne død. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Svar meg på en ting, Solberg og Terminator. Hvorfor så ivrig etter å få folk til å forstå at Iphone og apple er søppel? Eller jeg kan spørre deg om hvorfor dere prøver å få folk til å forstå at iPhone 4 / iOS 4 er noe bra når alle vet at Android mobiler finnes som er MYE bedre i så si alt over iPhone 4?. Nå vil jeg ikke høre deres meninger om hvordan dere elsker iPhone, jeg vil heller bry meg om på det som faktisk er realiteten her på hva som faktisk er best funksjons messig f.eks. Men selvfølgelig, tenker dere bare på apps, få for all del gå for lekemobilen da. Jeg skal ikke stoppe dere. Android har mange apps det også, men nå er ikke apps alt i en Android mobil heller da. Hadde ikke iPhone hatt AppStore, så hadde jo mobilen vært en fiasko og ludder. Så Apps er alt for iPhone's. Endret 16. juli 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
ketle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Premisset for denne tråden er helt feil! Navnet på tråden er Android vs iOS og det er helt greit. Det som blir feil er at trådstarter deretter poster i første tråd en lang rekke argumenter om hvorfor Android er bedre en iOS og ingen pro/cons for iOS eller noen cons for Android. Jeg er enig i at Android er overlegent på noen områder, men å tilrettelegge for en slik subjektiv diskusjon som trådstarter gjør her fører bare til flaming fra begge sider og er lite konstruktivt og overhodet ikke objektivt. Foreslår at tråden stenges og at vi heller starter en ny med pro/cons på hvert system slik at i hvert fall prøver å ha en litt objektiv diskusjon. 3 Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Svar meg på en ting, Solberg og Terminator. Hvorfor så ivrig etter å få folk til å forstå at Iphone og apple er søppel? Jeg har ikke noe imot telefonen og syns at denne mobilen er en god mobil med unntak av at den har noen problemer, som jeg syns er litt kritiske, spesielt om du krever mye av en smartmobil(se første innlegg) Det at jeg er kritisk har rett og slett noe å gjør med at jeg har vært en stund her på forumet og diskutert med de samme brukerne over og over igjen. Før var noen veldig kjepphøye, men nå har det roet seg en del. Spesielt nå som android virkelig har kommet på banen. Ikke glem at jeg har sakt mye bra om iPhone, men det har vært mer negativt. Jeg drøfter og gir konkrete innlegg som er basert på fakta. Dvs at jeg prøver å holde med så mye objektiv som mulig. EDIT: Nå kan vi prøve å treffe temaet bedre på denne tråden fra nå av. Endret 16. juli 2010 av SolbergMobil Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Svar meg på en ting, Solberg og Terminator. Hvorfor så ivrig etter å få folk til å forstå at Iphone og apple er søppel? Eller jeg kan spørre deg om hvorfor dere prøver å få folk til å forstå at iPhone 4 / iOS 4 er noe bra når alle vet at Android mobiler finnes som er MYE bedre i så si alt over iPhone 4?. Nå vil jeg ikke høre deres meninger om hvordan dere elsker iPhone, jeg heller tenke på det som faktisk er realiteten her på hva som faktisk er best funksjons messig f.eks. Men selvfølgelig, tenker dere bare på apps, få for all del gå for lekemobilen da. Jeg skal ikke stoppe dere. Android har mange apps det også, men nå er ikke apps alt i en Android mobil heller da. Hadde ikke iPhone hatt AppStore, så hadde jo mobilen vært en fiasko og ludder. Så Apps er alt for iPhone's. Please fortell meg hvor jeg har prøvd å få folk til å forstå at Iphone 4 / IOS 4 er noe bra. Og kan ikke IOS 4 være noe bra, som du skriver, selv om at Android er bedre? Tror Android også hadde vært fiasko og ludder om ikke det var for at Android Marked er der. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Premisset for denne tråden er helt feil! Navnet på tråden er Android vs iOS og det er helt greit. Det som blir feil er at trådstarter deretter poster i første tråd en lang rekke argumenter om hvorfor Android er bedre en iOS og ingen pro/cons for iOS eller noen cons for Android. Jeg er enig i at Android er overlegent på noen områder, men å tilrettelegge for en slik subjektiv diskusjon som trådstarter gjør her fører bare til flaming fra begge sider og er lite konstruktivt og overhodet ikke objektivt. Foreslår at tråden stenges og at vi heller starter en ny med pro/cons på hvert system slik at i hvert fall prøver å ha en litt objektiv diskusjon. Kunne ikke vært mer enig. Det er brukere som subjektivt argumenterer uten å vise forståelse og/eller igonerer svar/spørsmål som ødelegger denne tråden. @Terminator 3: Det nytter ikke å diskutere med deg når du ignorerer svarene. Denne tråden hadde vært vesentlig bedre uten deg. Lenke til kommentar
Marius Aarre Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Tror Android også hadde vært fiasko og ludder om ikke det var for at Android Marked er der. Jeg tror ikke det hadde vært verken ludder eller fiasko. Men kanskje ikke like populært! Bare se på alt som er integrert i Android, og hvordan du kan sette denne opp på en måte som dekker egne bruksbehov på en måte som andre ikke er i nærheten av. Folk har i det siste hatt alt for mye fokus på applikasjoner, isteden for å ha fokus på hva selve mobilen og OSet kan. Applikasjoner er en stor greie for smartmobiler. Men telefondelen har mer og si. Jeg er enig i at Android er overlegent på noen områder, men å tilrettelegge for en slik subjektiv diskusjon som trådstarter gjør her fører bare til flaming fra begge sider og er lite konstruktivt og overhodet ikke objektivt. Foreslår at tråden stenges og at vi heller starter en ny med pro/cons på hvert system slik at i hvert fall prøver å ha en litt objektiv diskusjon. Det var admin som endret overskriften på tråden. Tidligere har alle diskutert android vs iphone i mange tråder, så mitt mål var å samle dette sånn vi slipper at andre temaer blir ødelakt. Målet mitt og hele tiden vært å ventet på et godt motsvar på min post. Men skjønner at dette kanskje ikke er så enkelt, når et annet produkt ikke henger med i mine punkter. Overskriften var før "Hvorfor Android er bedre en iPhone iOS" Der jeg skrev et saklig og konkret innlegg på hvorfor jeg mener at Android er et bedre OS. Ellers har jeg lyst å presisere noe Angående OS og applikasjonsbutikker: Et OS blir ikke bedre om du har verdens beste applikasjon på din mobil. En applikasjonsbutikk som Android Marked og Appstore er et tilbehør til OS. De installerer apps på din mobil, men gjør ikke OS bedre. Husk at Windows 7 ikke blir bedre fordi mann installerer et program(ser bort ifra tuning). Men at en programvare kan gi økt brukerfølelse og at totalverdien øker, der er vi alle enig. Men dette har altså ikke noe direkte med OS å gjør. Endret 16. juli 2010 av Desire86 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Uten Marked ville Android vært akkurat det samme som Windows Mobile, bare med et mer "geeky" rykte da det er basert på Linux/UNIX. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Desire86: Hadde sikkert vært liv i IOS uten appstore også, men det blir jo kun spekulasjoner uansett. La oss heller være enig i at apps er utrolig viktig for begge plattformene. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Svar meg på en ting, Solberg og Terminator. Hvorfor så ivrig etter å få folk til å forstå at Iphone og apple er søppel? Eller jeg kan spørre deg om hvorfor dere prøver å få folk til å forstå at iPhone 4 / iOS 4 er noe bra når alle vet at Android mobiler finnes som er MYE bedre i så si alt over iPhone 4?. Nå vil jeg ikke høre deres meninger om hvordan dere elsker iPhone, jeg heller tenke på det som faktisk er realiteten her på hva som faktisk er best funksjons messig f.eks. Men selvfølgelig, tenker dere bare på apps, få for all del gå for lekemobilen da. Jeg skal ikke stoppe dere. Android har mange apps det også, men nå er ikke apps alt i en Android mobil heller da. Hadde ikke iPhone hatt AppStore, så hadde jo mobilen vært en fiasko og ludder. Så Apps er alt for iPhone's. Please fortell meg hvor jeg har prøvd å få folk til å forstå at Iphone 4 / IOS 4 er noe bra. Og kan ikke IOS 4 være noe bra, som du skriver, selv om at Android er bedre? Tror Android også hadde vært fiasko og ludder om ikke det var for at Android Marked er der. Med hvordan dere skryter over Apple og på hvor bra dem er og på hvor kult det er med bumpers / case på mobilen din om du er uheldig å få death grip problemet på din mobil. Da kaller jeg det for å skryte Apple / iPhone 4 opp i skyene bare fordi det er Apple. Ingen i verden ville ha akseptert å måtte bruke en case / bumper på sin mobil for å få den til å funke slik den skal, og spesielt ikke på en design mobil som iPhone 4. Dette er noe av det mest latterligste måten å kunne fikse et problem på. Dette blir jo det samme som å si at man har feil på en bil med at den ikke er stødig på veien når man kommer opp mot 80 km/t. Og at dem som lager bilen da vil gi deg en diiiiiiiger vinge bak som da skal hjelpe mot å ha en mere stødig bil på veien i stedet for å fikse problemet med bilen slik at du ikke trenger denne svære vingen bak. Endret 16. juli 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Overskriften var før "Hvorfor Android er bedre en iPhone iOS" Der jeg skrev et saklig og konkret innlegg på hvorfor jeg mener at Android er et bedre OS. Så siden din tråd handler om hvorfor 'du' mener android er et bedre OS, bør jeg starte en egen tråd dersom jeg ønsker en saklig diskusjon om iOS vs Android? Endret 16. juli 2010 av apegryn 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Terminator 3: Du må gjerne gi meg noen eksempler på når og hvor jeg på en usaklig useriøs måte har roset IOS 4 opp i skyene. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Terminator 3: Du må gjerne gi meg noen eksempler på når og hvor jeg på en usaklig useriøs måte har roset IOS 4 opp i skyene. Er ikke bare snakk om iOS 4 her du. Det er måten dere er på her. Dere oppfører jo dere som gjør at vi ser på dere som noen skikkelige harcore Apple fanbois. Og i tillegg når dere aksepterer hva Apple gjør for dem som har disse death grip problemene. Da er det noe som sier meg at dere er Apple fanbois til de grader. Alt er ikke bare on hvordan iPhone og iOS 4 er her. Mye er om hvordan Apple er mot sine kunder som faktisk har problemer med produktene sine. Lenke til kommentar
different Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Med en liten 'fiks' har jeg root-tilgang til Android. Og da er mulighetene mange. Derfor mener jeg Android er overlegent. Betaler jeg 4-5 laken skal jeg hvertfall ha muligheten til bruke det som jeg vil. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du kan like lett jailbreake en iPhone. Lenke til kommentar
Marius Aarre Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Overskriften var før "Hvorfor Android er bedre en iPhone iOS" Der jeg skrev et saklig og konkret innlegg på hvorfor jeg mener at Android er et bedre OS. Så siden din tråd handler om hvorfor 'du' mener android er et bedre OS, bør jeg starte en egen tråd dersom jeg ønsker en saklig diskusjon om iOS vs Android? Eller så kan du/andre beskrive her i denne tråden hva du mener er bedre med iOS. Jeg bare startet diskusjonen. Jeg har jo tatt utgangspunkt i mitt syn og laget en subjektiv tråd, siden jeg ikke kan snakke for alle. Men det ser ut som at det er flere som deler mine syn i mine punkter. Endret 16. juli 2010 av Desire86 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du kan like lett jailbreake en iPhone. Joda du kan jailbreake iPhone. Men hvorfor jailbreaker du en iphone da? Du trenger ikke å roote en Android telefon for å kunne bruke alle funksjoner som Android OS'et har å tillby. DU kan roote telefonen for å klokke CPU'en i telefonen din f.eks. Eller du kan installere Andre OS'er f.eks, men dette er noe som ikke er nødvendig da. Så lenge man har alle disse valgmulighetene og funksjonene i Android som gir deg absolutt ALT out of the box, så ja, sier litt om hva som er bra da. Men iPhone så må du jailbreake bare for å få en helt enkel funksjon som har vært i alle smart mobiler de 4-5 siste årene. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Du trenger ikke å jailbreake en iPhone for å kunne bruke alle funksjoner som iOS har å tilby. Edit: Mente jailbreake, ikke roote. Edit 2: Du jailbreaker en iPhone hvis du mener at du ikke får nok ut av iOS, regner med at det samme gjelder for rooting av Android? Endret 16. juli 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg