Gå til innhold

Er Android er bedre enn iPhone iOS? *Oppdatert 13Aug*


Anbefalte innlegg

Nå er ikke alle produsenter på samme nivå. SE har, med god grunn, et rykte på seg for å være usedvanlig treige på markedet.

 

HTC og Samsung gjør en mye bedre jobb der. Til og med billigtelefonen Spica som kom med 1,5 har fått 2.1.

 

Vel, vel, det gikk ikke akkurat fort for å få 2.1 på HTC Hero.

 

Hvor lang tid tok det? Ett år?

2.1 kom i januar om jeg ikke husker feil.. Vet ikke hva slags kalender du følger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke alle produsenter på samme nivå. SE har, med god grunn, et rykte på seg for å være usedvanlig treige på markedet.

 

HTC og Samsung gjør en mye bedre jobb der. Til og med billigtelefonen Spica som kom med 1,5 har fått 2.1.

 

Vel, vel, det gikk ikke akkurat fort for å få 2.1 på HTC Hero.

 

Hvor lang tid tok det? Ett år?

2.1 kom i januar om jeg ikke husker feil.. Vet ikke hva slags kalender du følger.

 

2.1 kom i januar ja men ble ikke akkurat tilgjengelig for Hero da?

Lenke til kommentar
2.1 kom i januar ja men ble ikke akkurat tilgjengelig for Hero da?

 

Ingen har påstått at det ble tilgjengelig umiddelbart. Du derimot insinuerte at det tok nærmere ett år:

 

Vel, vel, det gikk ikke akkurat fort for å få 2.1 på HTC Hero.

 

Hvor lang tid tok det? Ett år?

 

Jeg spør deg: Hva slags kalender er det du følger dersom du vet at 2.1 kom i januar og det nå er juli måned?

Lenke til kommentar
2.1 kom i januar ja men ble ikke akkurat tilgjengelig for Hero da?

 

Ingen har påstått at det ble tilgjengelig umiddelbart. Du derimot insinuerte at det tok nærmere ett år:

 

Argumentet er for at Apple bringer oppdateringer hyppig mens HTC/SE er vanvittig trege til sammenligning.

Lenke til kommentar

Helt sant dette ahpadt. Apple har en hovedoppdatering hvert år. Og noen små i mellom. Veldig enkelt og greit å oppdatere.

 

Flere av de gamle HTC-modellene som nå får oppdatering, var ikke ment til å få det. Det var først etter en stund at HTC bestemte seg for at de skulle la de gamle brukerene få muligheten til å oppgradere OS`et. Men HTC har vært veldig flinke på små firmwareoppdateringer.

Lenke til kommentar

Nå vil vel kanskje dette bli litt off topic, men anyways.

 

Nå vil sikkert mange her si at Sony Ericsson er elendig på oppdateringer til XPERIA X10i, men jeg har den motsatte oppfatningen. Sjekk her på hva vi har i vente med oppdateringer fremover.

 

Vi her i Skandinavia er på R2BA023 nå sånn til opplysning.

 

Så Sony Ericsson er ikke så dårlig som dere skal ha det til der.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Firmwareoppdateringer pleide før og er fortsatt primært for sikkerhetshull. Om man ikke får en eneste oppdatering i løpet av ett år kan det bli problemer.

 

Nå vil vel kanskje dette bli litt off topic, men anyways.

 

Nå vil sikkert mange her si at Sony Ericsson er elendig på oppdateringer til XPERIA X10i, men jeg har den motsatte oppfatningen. Sjekk her på hva vi har i vente med oppdateringer fremover.

 

VI her i Norge er på R2BA023 nå sånn til opplysning.

 

Så Sony Ericsson er ikke så dårlig som dere skal ha det til der.

 

Så hvorfor har du fortsatt 1.6? Det er vanvittig gammelt. Det skulle vært som om jeg kjørte 3.0 på min iP4 enda.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
2.1 kom i januar ja men ble ikke akkurat tilgjengelig for Hero da?

 

Ingen har påstått at det ble tilgjengelig umiddelbart. Du derimot insinuerte at det tok nærmere ett år:

 

Argumentet er for at Apple bringer oppdateringer hyppig mens HTC/SE er vanvittig trege til sammenligning.

Det er greit nok, men du trenger ikke overdrive eksemplene dine.

Lenke til kommentar

Det er greit nok, men du trenger ikke overdrive eksemplene dine.

 

Så du syntes jeg overdriver eksemplene mine når jeg nevner at det tok veldig lang tid før HTC Hero fikk 2.1? Syntes du det ikke tok lang tid?

 

Må gjerne fylle inn for meg og fortelle når norske Hero-eier fikk 2.1.

Lenke til kommentar

Firmwareoppdateringer pleide før og er fortsatt primært for sikkerhetshull. Om man ikke får en eneste oppdatering i løpet av ett år kan det bli problemer.

 

Nå vil vel kanskje dette bli litt off topic, men anyways.

 

Nå vil sikkert mange her si at Sony Ericsson er elendig på oppdateringer til XPERIA X10i, men jeg har den motsatte oppfatningen. Sjekk her på hva vi har i vente med oppdateringer fremover.

 

VI her i Norge er på R2BA023 nå sånn til opplysning.

 

Så Sony Ericsson er ikke så dårlig som dere skal ha det til der.

 

Så hvorfor har du fortsatt 1.6? Det er vanvittig gammelt. Det skulle vært som om jeg kjørte 3.0 på min iP4 enda.

Er ikke det som er poenget her du :p.

 

Men uansett. hvordan kommer dette her til å gå for Apple mon to?

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Det er greit nok, men du trenger ikke overdrive eksemplene dine.

 

Så du syntes jeg overdriver eksemplene mine når jeg nevner at det tok veldig lang tid før HTC Hero fikk 2.1? Syntes du det ikke tok lang tid?

 

Må gjerne fylle inn for meg og fortelle når norske Hero-eier fikk 2.1.

Jeg har ikke noe kilde på det. Mai eller juni?

edit: da er vi enige om juni.

edit2: Hva i all verden har hero lanseringspunktet med saken å gjøre? Vi snakket om hvor lang tid HTC hadde brukt på å få 2.1 på hero. Da må vi ta utgangspunkt fra når 2.1 ble lansert... :S

 

Problemet er at du insinuerte 1 år, når du selv var enig med meg at 2.1 bare er et halvt år gammelt. Derfor jeg spurte deg hvilken kalender du fulgte, fordi din 'gjetning' gikk mot all logikk noe du selv visste.

 

Skal du diskutere iphone og android får du se til å være saklig.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

:shrug:

 

Ok, et halvt år. Men er det fortsatt ikke lang tid? SE snakker jo om Q4 som det fortsatt er evigheter til.

Hvis du tenker på når XPERIA X10 får Android 2.1, så har vi det i 3. kvartal, altså før 30 September klokken 23.59.

 

En link du viste i går sa Q4 om jeg ikke tar feil?

Lenke til kommentar

:shrug:

 

Ok, et halvt år. Men er det fortsatt ikke lang tid? SE snakker jo om Q4 som det fortsatt er evigheter til.

Hvis du tenker på når XPERIA X10 får Android 2.1, så har vi det i 3. kvartal, altså før 30 September klokken 23.59.

 

En link du viste i går sa Q4 om jeg ikke tar feil?

Mulig det, men det var fordi den linken inneholdt informasjon som jeg viste til, som da sa Q4. Men at SE forandret den i fra Q4 til Q3 senere. Her kan du jo lese om akkurat dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...