vfjelde Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Noen som har spesielle erfaringer med disse kameraene? Er på jakt etter digitalkamera, og er veldig i tvil. Noen som har tips til andre kamera. Viktig: - ikke for tregt når en tar bilde - pris 4-5000 - manuelle innstillinger - bra bilder ved alle forhold Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ixus er ihvertfall et sikkert valg! Litt lite manuelle muligheter men... Manuelle muligheter har derimot V4. Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva med et Canon Powershot S45? Det er jo i området for hva du har tenkt å spandere... og dcresource likte det ganske godt; røde øyne må en bare regne med... og "purple fringing" er kanskje mulig å unngå? DCViews har de fleste online-reviewene i camera-seksjonen hvis du ikke vil lete opp de selv... Lenke til kommentar
olea Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 En forsvarer gjerne det en selv har valgt ... Mitt valg ble Digimax V4 Så langt i min bruk (én måned) gir testen på http://www.digit.no/Tester/samsung_digimax...ax_v4_intro.htm et sannferdig bilde av kameraet. Den eneste svakheten jeg har støtt på er AF ved vanlig rombelysning når det er mørkt ute, men det er et problem mange kameraer - også i høyere prisklasser - har. Holder på å sjekke om årsaken kan være at AF-lampens lysstråle ikke treffer fokuseringsfeltet. I så fall burde det kunne rettes. Billedkvaliteten er mer enn god nok for min bruk. Kan sende deg et par eksempler hvis du gir meg e-postadressen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå