Opelduude Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har 1. valget på lærling, jeg har fått lærlingplass men har ikke fått noen beskjed på mobil eller epost om at jeg kan godta at jeg skal være lærling, står at jeg får melding når inntaket er klart. Står "svarfrist 16.07.10" Skal jeg bare vente og se? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 eller ta kontakt med de som er ansvarlige og spør hvorfor du ikke har hørt noe i forbindelse med at svarfristen snart går ut. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har ikke skrevet kontrakt enda, har bare fått en skriftlig bekreftelse. Det er rart for de skal jo ikke behøve å kontakte de som har med inntaket å gjøre for at jeg skal godta at jeg skal være lærling. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 så du har et tilbud om lærlingplass men har ikke takket ja til denne fordi du venter på fylkeskommunen skal sende deg brev der det står at du fikk tilbud om lærlingplass? eller er det det at du venter på svar fra annet studie du har søkt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Har også skrevet intensjonsavtale og har heller ikke fått kontrakten. Den kommer vel snart. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Har fått ordnet opp i dette nå. Siden jeg har fått lærlingplass så har lærestedet meldt fra om det til inntaktskontoret så jeg trengte ikke å bry om vigo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå